XXL Nutrition

Creatine

millie

Novice
Waardering
0
Okay nu heb ik al een shitload aan topics doorgelezen over creatine topics
ik wil het zowieso gaan gebruiken.

De meest voorkomende opmerking is dat je gewoon de goedkope
creatine monohydraat moet pakken omdat creatine toch creatine is.

nu was ik daar dus naar op zoek en denk dat ik een goede kandidaat heb gevonden die aan die kriteria voldoet.

graag jullie mening over het volgende product:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/vitalife/creatine-100-pure

alvast bedankt

lijkt me goed, doen!

Ik heb gisteren een pot maximize gekocht(500g)
was 20.5€ in de apotheek, valt dus vrij goed mee

Zal iets laten weten over het effect dat het heeft, binnen enkele dagen/weken

nu was ik daar dus naar op zoek en denk dat ik een goede kandidaat heb gevonden die aan die kriteria voldoet.

alvast bedankt

Goedgekeurd.

Klinkt goed, lekker doen

alvast bedankt

:thumbs: Binnen 24 uur in huis!

Dat is wel heel snel..;)

ff een bumpje.

Kan iemand mij antwoorden wat het verschil is tussen crea mono's die 10 euro per 500gr zijn en die van 20 euro. Terwijl ze allebei bijvoorbeeld macronized zijn of juist niet.

Worden we nou keihard bij de neus genomen of is er echt een verschil in kwaliteit?

• Topic Starter Topic Starter
hey pumped nu ga ik gewoon even schaamteloos mezelf citeren hoor:

gewoon de goedkope creatine monohydraat pakken omdat creatine toch creatine is.

Dit is wat er uit een groot aantal fora naar voren komt
vooral bij monohydraat. er zal wel verschil inzitten maar die is schijnbaar minimaal.

hoop je hiermee geholpen te hebben!

crea mono moet omgezet worden voor het zn doel bereikt, bijwerking is daarvan wat vocht.. niks mis mee. die andere creas zijn voor bewerkt hoeft niet worden omgezet het doel is het zelfde scheelt alleen wat vocht.

heb zelf nooit andere geprobeerd als mono.

hey pumped nu ga ik gewoon even schaamteloos mezelf citeren hoor:

gewoon de goedkope creatine monohydraat pakken omdat creatine toch creatine is.

Dit is wat er uit een groot aantal fora naar voren komt
vooral bij monohydraat. er zal wel verschil inzitten maar die is schijnbaar minimaal.

hoop je hiermee geholpen te hebben!

Ik vraag me dan af waarom we dan allemaal de duurdere mono's bij bijvoorbeeld de forum sponsors blijven kopen ipv de goedkopere.

Maar aan de andere kant zullen de meesten gewoon denken dat ze kwaliteit ontvangen door meer ervoor te betalen.

bedankt iig!

crea mono moet omgezet worden voor het zn doel bereikt, bijwerking is daarvan wat vocht.. niks mis mee. die andere creas zijn voor bewerkt hoeft niet worden omgezet het doel is het zelfde scheelt alleen wat vocht.

heb zelf nooit andere geprobeerd als mono.

ik heb het alleen over mono. Niet over alle crea's.

Maar bedankt voor je poging tot hulp.

(of het gaat over TS, maar zijn vraag was al beantwoord)

beste ik heb net Creapure Monohydrate gekocht van Olimp . Kan iemand zijn bevindingen van dit product posten. En of dit wat kwaliteit is of niet. Deze kostte 30€ voor 600 gram

Vrij goed. Ik pak die nu een week ofzo, en ben al een 1.6kg aangekomen, en ik heb er totaal de bouw niet voor(mager..)
ik heb maar 20 betaald voor 500g

wel aan de dure kant.

Ik heb toch ook al een paar verschillende soorten/merken creatine gebruikt en kan er maar één ding over zeggen: Allemaal werkten ze, zowel de monohydraat als de esters als kre-alkalyn. Wat wel van belang is is dat je voeding toch een beetje goed zit. Hoe beter je voedingschema, des te beter je de creatine zal voelen werken.

beste ik heb net Creapure Monohydrate gekocht van Olimp . Kan iemand zijn bevindingen van dit product posten. En of dit wat kwaliteit is of niet. Deze kostte 30€ voor 600 gram

Creapure is goed, dan heb je niet de verontreinigingen zoals in die chinese meuk (dicyandiamide). €30,- is wel pokkeduur, die van MDYkost ook zoiets. Bij powersupplements kost ie de helft. Ik heb vroeger de creatine van universal gebruikt (kostte toen nog 100 gulden :eek: ) een tijd maar ga de laatste jaren toch wat meer op zuiverheid letten, wil toch ook later nog gezond blijven.

de creatine van universal is toch ook 100% zuiver?

Terug
Naar boven