AndroidHealthClinic

Creatine..

• Topic Starter Topic Starter
Dunno ben 14 dus ja :/ Oompie zegt als ik dat inneem dat ik eruit ga zien als een opgeblazen kikker:roflol:

maar kan dus gewoon innemen? ^^
En wanneer dan wel? op het potje staat:
1x per dag 1 maatlepel

BIj de meeste huis merk creatines heb je een oplaadfase van 5 dagen dan moet je 10gr -per dag het beste in de ochtend en na het trainen op een lege maag. Daarna elke dag 5gr in de ochtend of na het trainen. En 6-8 weken gebruiken dan pauze van 4 weken inlassen

dan komt het helemaal goed ;)

Heeft er iemand ergens een artikel over creatine? Ik heb het ooit 1 maand genomen , ben wel vooruitgegaan maar weet niet of het door de creatine was. Mijn neef pakt het nu ook , wel redelijk veel en hij gaat wel hard vooruit. Als iemand een artikel weet staan :)

Dunno ben 14 dus ja :/ Oompie zegt als ik dat inneem dat ik eruit ga zien als een opgeblazen kikker:roflol:

maar kan dus gewoon innemen? ^^
En wanneer dan wel? op het potje staat:
1x per dag 1 maatlepel

creatine is geen wondermiddel zoals je "oompie" denkt. maar er is idd geen reden waarom je het niet zou kunnen nemen.

toch zal het effect dicht bij niets zijn als je geen goed voedings - trainings schema hebt.

Creatine helpt alleen als je ernaast ook nog flink eet (veel eiwit uiteraard) en erg veel trained...anders is het sonde van je geld.

BIj de meeste huis merk creatines heb je een oplaadfase van 5 dagen dan moet je 10gr -per dag het beste in de ochtend en na het trainen op een lege maag. Daarna elke dag 5gr in de ochtend of na het trainen. En 6-8 weken gebruiken dan pauze van 4 weken inlassen

dan komt het helemaal goed ;)

Opladen is overrated. Gewoon 5 gr per dag nemen, dan ben je eigenlijk al aan het laden. De onderhousdosis is namelijk 3 gr per dag
Je hebt dan veel minder last van eventuele bijwerkingen en er wordt percentueel meer opgenomen dan bij 20 gr per dag.

Opladen is overrated. Gewoon 5 gr per dag nemen, dan ben je eigenlijk al aan het laden. De onderhousdosis is namelijk 3 gr per dag
Je hebt dan veel minder last van eventuele bijwerkingen en er wordt percentueel meer opgenomen dan bij 20 gr per dag.

Dat is jouw mening :) Bij mij werkt het zo perfect

Zorg voor een goede basis voedingsschemaen ga daarna pas nadenken over creatine, en doe het ook pas als je het ook nodig hebt. Voldoe je aan deze voorwaarden, waarom dan niet??

Echt jongen, bewaar die creatine voor later.
Ik heb toen ik begon met trainen ook creatine gebruikt, je hebt er geen fl**ker aan!
Ik weet namelijk zeker dat je het nog niet nodig hebt, en je nog veel meer uit je voeding kan halen.
Gewoon wachten tot je echt alles gedaan hebt om een plateau over te komen, en daarna misschien creatine.

Wat je oom waarschijnlijk bedoelt zijn de enkele gevallen waar vocht zich gaat ophopen in het gezicht, en je er dus uit gaat zien als een ballon.

Ik zou gwn eerst juist leren eten en juist leren trainen. Zie dat je genoeg calorieën, koolhydraten, etc binnenkrijgt. Zoek een degelijk schema. Als je deze 2dingen doet dan zal je wel genoeg vooruitgang maken zonder creatine. Op dit moment heb je dat gwn niet nodig en is het in mijn mening verspilling van je geld.

staat bij mij gewoon op de pot hoe je het kan gebruiken

zoals al gezegd kun je beter nog neit aan creatine beginnen ga gewoon goed en veel uiten slaap genoeg en train als en mother****er totdat je echt haast geen vooruitgang bereikt dan kun je aan creatine denke

Terug
Naar boven