lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Rice Krispies zouden nog geen dag overleven in Sao Paulo of Rio.
Redelijk interessante documentaire, maar hier zitten teveel wiseguys. Als zo'n pipo zoals in dat filmpje wordt verteld met een shotgun achter je aan gaat, wedden dat je rent
.
Redelijk interessante documentaire, maar hier zitten teveel wiseguys. Als zo'n pipo zoals in dat filmpje wordt verteld met een shotgun achter je aan gaat, wedden dat je rent
.
Aryen Brotherhood ofniet? serieus 1 aryen brotherhood member moord die hele denhaagse crips uit die gasten zijn zo lijp die vermoorden zelfs hun kinderen."Ik heb een documentaire gezien met gangsters die veel stoerder zijn dan de crips uit Den Haag!"![]()
Aryen Brotherhood ofniet? serieus 1 aryen brotherhood member moord die hele denhaagse crips uit die gasten zijn zo lijp die vermoorden zelfs hun kinderen.
Aryen Brotherhood ofniet? serieus 1 aryen brotherhood member moord die hele denhaagse crips uit die gasten zijn zo lijp die vermoorden zelfs hun kinderen.

Hmm die docu ken ik nog niet? internethelden?![]()
Ik lach om de internethelden hier die op die manier laten zien hoe stoer ze zijn. Vandaar de aanhalingstekens![]()
Laten we als DBB'ers ook een gang beginnen...Shrugs ofzo...
)Dan haal ik gewoon Spiderman erbij.
en Bud Spencer als het echt te heet wordt, dat zal ze leren.
Die Rice Krispies zouden nog geen dag overleven in Sao Paulo of Rio.

Dan haal ik gewoon Spiderman erbij.
en Bud Spencer als het echt te heet wordt, dat zal ze leren.

Ik dacht altijd dat echte gangsters niet aan rip-deals deden, laat staan fake coke afleveren..
Toch zul je geen ruzie met deze jongens moeten krijgen denk ik zo.
In Den Haag had je trouwens een kraakpand waar redelijk hoog werd gespeeld, daar zat ik in een 2/4 spel waar een zo'n jongen ook beweerde dat die een "Crisp" was. Pokeren kon die niet, maar hij had wel ziek veel geld bij zich.
Of het een echte Crisp was weet ik niet, maar alle buitenlanders daar liepen wel als hondjes om die gast heen.
Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------[/SIZE]
[/COLOR]
wie![]()