MuscleMeat

Crossfit idioten?

• Topic Starter Topic Starter
Snap jij er wel iets van? Dit zijn axle clean and presses, en een vrij normale strongman-uitvoering. Ken je waarschijnlijk niet, lever dan ook niet van die domme comments. Of zou je dit ook tegen Derek zeggen?

http://www.youtube.com/watch?v=q6agvB5mBvY

Denk dat die wijven sterker zijn dan jij.
Nee idd dit wist ik ook niet maar het zag er uit als een andere powerlift oefening maar dan mislukt ( over de buik heen rollen enzo )

Maar kennelijk hoort dat dus maar ik vind het alsnog dat je je dochter dat niet aandoet:o

verschil is wel dat die crossfit bishes wss niet eens weten hoe de oefening heet, geen ervaring etc. hebben, als leek lijkt het mij niet slim om meteen complexe oefeningen te gaan doen. en dat ze enorme bumperplates gebruiken, die clean&pressses zijn hooguit 20-30 kg

Mooi :)

Currently Active Users Viewing This Thread: 14 (12 members and 2 guests)
tommetje1993, Bobby10, Cyclobs, grotesjaak, iWJ, Jorin, mhl92, Roberto1337, roeierd, Rogaran, Ruud0111, tymboo

Lid sinds 2008.

Zo zo, wel een flinke voorbereiding gehad dan voordat je begon met trainen?

Dude serieus je lengte in cm -100kg bij 8% is echt geen beginner gewicht :roflol:. De meeste mensen die niet trainen/sporten wegen hun lengte in cm minus een kilo of 10~15 bij 13~18%.

Hoe kom je bij al die rare berekeningen?

Wie zegt dat lengte in cm -100kg bij 8% geen beginnersgewicht is.

Leg het ff duidelijk uit a.u.b en kom niet aan met van die gare berekeningen.

verschil is wel dat die crossfit bishes wss niet eens weten hoe de oefening heet, geen ervaring etc. hebben, als leek lijkt het mij niet slim om meteen complexe oefeningen te gaan doen. en dat ze enorme bumperplates gebruiken, die clean&pressses zijn hooguit 20-30 kg

Wat is er nou weer mis met bumperplates?

Wat is er nou weer mis met bumperplates?

niks alleen het vertekent gewoon nogal, dat zijn trouwens ook geen normale volgensmij, kijk maar is wat meer crossfit video's. allemaal enorme plates terwijl het opgeteld nog niet eens 40 kg is

Laat het beoordelen van powerlift/strongman oefeningen maar over aan de mensen die er verstand van hebben jongens.

Im out, dit topic heeft veels te veel met trainen te maken

niks alleen het vertekent gewoon nogal, dat zijn trouwens ook geen normale volgensmij, kijk maar is wat meer crossfit video's. allemaal enorme plates terwijl het opgeteld nog niet eens 40 kg is

Die crossfit bumper zijn speciaal zo breed dat de huisvrouwtjes ook kunnen laten vallen zonder dat de bumpers doormidden plooien. Er zijn ook smallere 5kg-bumpers maar die plooien door als je die niet naast dikkere platen hebt.

@ Tommy: Hij bedoelt gewoon dat je niet echt smal bent / best al veel spiermassa hebt voor maar 60kg te benchen...

Die crossfit bumper zijn speciaal zo breed dat de huisvrouwtjes ook kunnen laten vallen zonder dat de bumpers doormidden plooien. Er zijn ook smallere 5kg-bumpers maar die plooien door als je die niet naast dikkere platen hebt.

@ Tommy: Hij bedoelt gewoon dat je niet echt smal bent / best al veel spiermassa hebt voor maar 60kg te benchen...
Stats serieus nemen op DBB?:roflol:

epic haat van de bbers hiero...en daarom mochten jullie de vorige x dus niet bij onze sushi meet zijn....!!

1RM met 60kg? ik rep met 60kg.

Als je 't niet gelooft zoals mensen bij mijn Bent over row ook niet deden moet je maar naar mijn gym toe komen >.<

WTF is er zo raar aan een bench van 60kg bij mijn lengte/gewicht.

een beginner bencht 40kg dus hoezo zou ik in godsnaam geen 60kg kunnen benchen:o

Uitleg please:o

Is je rug gelijk met vloer tijdens je BOR?

Ja precies maar ik ben nu juist benieuwd wat jij er goed aan vind en met wat voor crossfit prestaties jij iemand een baas vind. Dat lijkt me wel een aardige uitdaging namelijk. :)

Goed:

-Atletisch vermogen (opbouwen van allround atletisch vermogen en niet alleen slow force production bv)
-Mentaal een challenge. Je kunt erg goed steeds een grens verzetten. Veel elementen (bv op tijd gemeten repouts) zijn erg motiverend om je grenzen te blijven verleggen.
-Leuk vanwege de afwisseling.

Ik vind je een baas als je altijd 100% geeft ongeacht je prestatie maar probeer anders maar eens

-10 pull ups
-25 pushups
-15 burpees
-15 jack knives
-50 bw Squats

en dat 3x herhalen zo snel mogelijk.

Die box jumps vind ik zelf fkkn vet om te doen kan het ook echt hoog 1m50 ofzo srs

Goed:

-Atletisch vermogen (opbouwen van allround atletisch vermogen en niet alleen slow force production bv)
-Mentaal een challenge. Je kunt erg goed steeds een grens verzetten. Veel elementen (bv op tijd gemeten repouts) zijn erg motiverend om je grenzen te blijven verleggen.
-Leuk vanwege de afwisseling.

Ik vind je een baas als je altijd 100% geeft ongeacht je prestatie maar probeer anders maar eens

-10 pull ups
-25 pushups
-15 burpees
-15 jack knives
-50 bw Squats

en dat 3x herhalen zo snel mogelijk.
Cool. :)

Ik heb laatst wel eens wat push up - pull up - bw squat circuitjes gedaan, is wel leuk. Ik zal die combinatie ook eens proberen.

sinds ik aan crossfit doe, maak ik de gains van mijn leven

Terug
Naar boven