Fitness Seller

Verkocht crosstrainer flow fitness ct 1400, vooraangedreven, topkwaliteit.

• Topic starter Topic starter yasmine
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties Reacties 0
  • Weergaven Weergaven 694
  • Volgers Volgers 1

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
Hallo iedereen,
ik kocht een paar weken geleden een crosstrainer omdat ik dat wel een aangenaam product vond maar het was vooral ook de bedoeling dat mijn vrouw mijn voorbeeld ging volgen maar dat doet ze niet dus wordt die veel te weinig gebruikt.
Ik kocht deze tweedehands in Nederland en ik moet zeggen dat dit een topmodel is die niet moet onderdoen voor het demomodel die ik in de winkel testte. Wat ik daar mee wil zeggen is dat die zo goed als nieuw is.

Ik verkoopt hem voor een aardige prijs;Hij is meer waard maar staat toch maar stof te vangen.

Je kan hem hier terugvinden:

http://www.2dehands.be/sport-fitnes...iner-front-driven-flow-fitness-208021784.html

Over de prijs valt altijd wel te discussieren, maar als iemand een ruilvoorstel heeft, mits opslag van de koper, dan wil ik wel naar het voorstel luisteren;
Met wat ik zou kunnen ruilen eventueel is een deftige bench en rack (power rack, half rack multi rack),...

Indien we tot een deal kunnen komen ben ik gerust bereid de crosstrainer te leveren. Dus wat het vervoer betreft moeten jullie zich geen zorgen maken.

Groeten,

Christian

Terug
Naar boven