MuscleMeat

Cruise in plaats van einde cycle

Bezoekers in dit topic

Kuren op 18% bf
Geen cruise
Geen bloedwaarde test gedaan
Wekelijks bloeddruk?
2x pw prikken, maak daar maar 4x/eod van met zulke dosering

Goed bezig, ga zo door 🫡
ik hoop dat je me verkeerd begreep, ik bedoel die dosering te verdelen over 2x prikken. Genoemde dosering dan per week, niet per prik.
 
ik hoop dat je me verkeerd begreep, ik bedoel die dosering te verdelen over 2x prikken. Genoemde dosering dan per week, niet per prik.
De dosering kan je beter verdelen over 4x pw of eod. Minder volume wat je injecteer per keer, dus minder pip/scar tissue aangezien primo 100mg/1ml. Beter voor je waardes dat die minder pieken en je huid zal minder snel “last” krijgen.
 
Stats zijn niet veel veranderd, zit nu op 98 kg met gelijk vp. Is eerst wat hoger geweest (22% tijdens tijdje niet trainen), inmiddels weer wat lager op 19%. Wil denk ik na kerst starten met volgende kuur, tot die tijd nog wat %jes eraf. Bloeddruk tijdje terug wel zo'n mooi apparaatje voor gekocht, dat is elke keer nog helemaal prima geweest.
Oké. zou dan 500 test-e en 300 primo doen voor minimaal 12 weken. zou mooi zijn als je dichter bij de 12% komt, of je moet nog in de 1e 4 weken blijven cutten
 
Oké. zou dan 500 test-e en 300 primo doen voor minimaal 12 weken. zou mooi zijn als je dichter bij de 12% komt, of je moet nog in de 1e 4 weken blijven cutten
12 weken als minimum, zou jij deze idealiter nog wat langer inzetten dan? Is langere kuur ook niet negatief voor herstel of maken die paar weken langer niet zo veel verschil als ik van deca/tren achtige dingen afblijf? Intentie is overigens niet op TRT over maar zeg 1x per jaar een kuur doen. Zal inderdaad wat extra moeite gaan steken in een lager VP.
 
14-16 weken kan prima. Je herstel is minder goed als je Tren eo Deca hebt gebruikt.
 
Back
Naar boven