Fitness Seller

Cultuurverrijkers belagen chauffeur

Jouw enkele ervaringen hebben blijkbaar al jouw beeld gevormd over "getinte" mensen op de weg. Elke keer dat dat weer gebeurd denk je "zie je wel weer, altijd die getinte mensen". Doet een blanke dat, dan zal je dat sneller weg wuiven.

Het gaat erom dat je iedereen die niet blank is over één kam scheert. En dat vind ik inderdaad racistisch wanneer je dat op een negatieve manier doet. Noem een marrokaan een marrokaan, en een turk een turk. Als je totaal geen verschil kan zien dan ken je blijkbaar geen één marrokaan of turk. Want dat verschil kan je wel zien.

Mijn probleem is dat ik niet in een hokje wil worden gedouwd als "getint". Ik heb niks gemeen met moslims of turken.

Je stopt jezelf in en hokje.
Ik zeg enkel dat de asociale mensen die IK heb meegemaakt in het verkeer, allemaal getint waren. Niet dat ze moslim waren of turk of marrokaans of..etc.

Er zijn wel asociale blanken op de weg, zeker..alleen reageren die minder heftig als de keren dat het BIJ MIJ een getint iemand was (uitschelden, achterna zitten, gevaarlijke situaties creëren).

Jij zegt dat ik ze over één kam scheer, maar dat is een aanname die jij neemt doordat ik gewoon voorbeelden noem.
Als er iemand mensen NIET over één kam scheert ben ik het wel.
Juist doordat ik ga zeggen: het waren turken! ben ik vooroordelend..ik weet niet van welke afkomst ze waren, want dat vind ik totaal niet boeiend. Ze waren getint en ik zeg hier niet mee dat het radicale moslims waren, dat maak jij er van.

Feit: de keren dat ik asociale mensen op de weg heb gehad die óók nog eens gevaarlijk deden en ruzie maakten, waren getint.

Wat JIJ daarvan maakt is aan jou, ik maak er verder namelijk niks van, alleen dat het in mijn ervaring dus vaker is voorgekomen.

Het is niet de eerste keer dat ik jou racistisch getinte opmerkingen heb zien maken op dit forum. Hoe politiek correct je altijd nog probeert te zijn. Onderscheid makken tussen een marrokaan of turk is niet ok. Maar elk persoon met een kleurtje over 1 kam scheren wel? Wat een kromme gedachtegang.

Is elke moslim aansprakelijk voor elke extreme terrorist?
Is elke blanke nederlander aansprakelijk voor elke pedofiel?

Net als dat wanneer jij ergens zegt "Het zijn wel vaker getinte mensen die agressief zijn op de weg". Dat dat dan gewoon verkeerd opgevat gaat worden. Natuurlijk ga ik me aangesproken voelen. En dan plaats ik mezelf in geen elk hokje. Je spreekt me namelijk direct aan.

Het kon net zo goed een marrokaan, een indonesiër en een zuid-amerikaan zijn geweest. 3 enkelingen in grote bevolkingsgroepen die niets met elkaar te maken hebben. En dat schaar jij dan onder één grote groep "getinte mensen". Op die manier creëer je inderdaad racisme. Ik heb dan liever dat je een probleemgroep als marrokanen specifiek noemt dan zegt "alle buitenlanders zijn dit" of "getinte mensen zijn vaker agressief, asociaal etc."

Aangezien je blijkbaar geen enkel idee had van wat voor afkomst ze waren had je ook geen onderscheid hoeven maken. Tenzij je mensen natuurlijk graag onder 1 kam scheert zoals racisten dat ook doen.

Zo vreemd is het niet hoor, heb zelf vaker meegemaakt dat zulk volk (laat ik zeggen: getinte mensen)

Snap je echt niet hoe mensen dit soort uitspraken verkeerd kunnen opvatten. Realiseer je werkelijk niet hoe racistisch het klinkt als je zegt "zulk volk".

We zijn allemaal mensen van vlees en bloed. Mensen moeten is stoppen met constant onderscheid te maken waar dat niet bestaat. Dat zorgt alleen maar voor verdeeldheid in de maatschappij. Overigens is het een probleem dat diep geworteld zit in de nederlandse cultuur. Alles mag en is toegestaan. Heb al meerdere keren van toeristen gehoord hoe vaak "nederlandse" mensen niet door hebben hoe racistisch hun uitspraken zijn.

Laatst bewerkt:
Het is niet de eerste keer dat ik jou racistisch getinte opmerkingen heb zien maken op dit forum. Hoe politiek correct je altijd nog probeert te zijn. Onderscheid makken tussen een marrokaan of turk is niet ok. Maar elk persoon met een kleurtje over 1 kam scheren wel? Wat een kromme gedachtegang.

Is elke moslim aansprakelijk voor elke extreme terrorist?
Is elke blanke nederlander aansprakelijk voor elke pedofiel?

Net als dat wanneer jij ergens zegt "Het zijn wel vaker getinte mensen die agressief zijn op de weg". Dat dat dan gewoon verkeerd opgevat gaat worden. Natuurlijk ga ik me aangesproken voelen. En dan plaats ik mezelf in geen elk hokje. Je spreekt me namelijk direct aan.

Het kon net zo goed een marrokaan, een indonesiër en een zuid-amerikaan zijn geweest. 3 enkelingen in grote bevolkingsgroepen die niets met elkaar te maken hebben. En dat schaar jij dan onder één grote groep "getinte mensen". Op die manier creëer je inderdaad racisme. Ik heb dan liever dat je een probleemgroep als marrokanen specifiek noemt dan zegt "alle buitenlanders zijn dit" of "getinte mensen zijn vaker agressief, asociaal etc."

Aangezien je blijkbaar geen enkel idee had van wat voor afkomst ze waren had je ook geen onderscheid hoeven maken. Tenzij je mensen natuurlijk graag onder 1 kam scheert zoals racisten dat ook doen.

Snap je echt niet hoe mensen dit soort uitspraken verkeerd kunnen opvatten. Realiseer je werkelijk niet hoe racistisch het klinkt als je zegt "zulk volk".

We zijn allemaal mensen van vlees en bloed. Mensen moeten is stoppen met constant onderscheid te maken waar dat niet bestaat. Dat zorgt alleen maar voor verdeeldheid in de maatschappij. Overigens is het een probleem dat diep geworteld zit in de nederlandse cultuur. Alles mag en is toegestaan. Hoor wel vaker van toeristen en buitenlandse mensen hier hoe vaak "nederlandse" mensen niet door hebben hoe racistisch hun uitspraken zijn.

Met die quote maak ik duidelijk wat ik bedoel met ''zulk'' volk, kan elk soort zijn, ook vrouwen of mensen die asociaal zijn (asociale mensen, zulk volk dus).

Ik maakte geen onderscheid, ik zeg alleen dat het toevallig is dat ze allemaal getint waren.

Als ik had gezegd: ik vind het toevallig dat het allemaal mensen in een BMW waren, dan was er natuurlijk een shitload gekomen aan: dus alle mensen in een BMW zijn asociaal??!!??

Nee..

Dat is een aanname die mensen doen. Ik zeg ALLEEN MAAR dat het allemaal getinte mensen waren.
Niks meer, niks minder.
Dat jij er allerlei dingen gaat bij verzinnen is aan jou.

Daarbij, totaal off topic, merk ik dat je niet echt weet wat racisme is. Ik ben pas racistisch als ik mensen iets verbied/ontzeg vanwege hun ras..niet omdat ik ''getinte'' en ''blanken'' en ''zwarte'' etc mensen apart benoem.

wat een racisme allemaal weer van hell man man man.

Je stopt jezelf in en hokje.
Ik zeg enkel dat de asociale mensen die IK heb meegemaakt in het verkeer, allemaal getint waren. Niet dat ze moslim waren of turk of marrokaans of..etc.

Er zijn wel asociale blanken op de weg, zeker..alleen reageren die minder heftig als de keren dat het BIJ MIJ een getint iemand was (uitschelden, achterna zitten, gevaarlijke situaties creëren).

Jij zegt dat ik ze over één kam scheer, maar dat is een aanname die jij neemt doordat ik gewoon voorbeelden noem.
Als er iemand mensen NIET over één kam scheert ben ik het wel.
Juist doordat ik ga zeggen: het waren turken! ben ik vooroordelend..ik weet niet van welke afkomst ze waren, want dat vind ik totaal niet boeiend. Ze waren getint en ik zeg hier niet mee dat het radicale moslims waren, dat maak jij er van.

Feit: de keren dat ik asociale mensen op de weg heb gehad die óók nog eens gevaarlijk deden en ruzie maakten, waren getint.

Wat JIJ daarvan maakt is aan jou, ik maak er verder namelijk niks van, alleen dat het in mijn ervaring dus vaker is voorgekomen.

Je scheert wél over een kam, want blanken waren het iig NIET. Dat de getinte mensen dan verder uit andere landen komen en niet één enkel land doet er weinig toe. Je stelt dat wanneer mensen asociaal en gevaarlijk deden op de weg, ALLEN getint zijn en hier geen enkele blanken tussen zit. Vraag me af hoe feitelijk en objectief je "onderzoekje" dan is geweest.

Je scheert wél over een kam, want blanken waren het iig NIET. Dat de getinte mensen dan verder uit andere landen komen en niet één enkel land doet er weinig toe. Je stelt dat wanneer mensen asociaal en gevaarlijk deden op de weg, ALLEN getint zijn en hier geen enkele blanken tussen zit. Vraag me af hoe feitelijk en objectief je "onderzoekje" dan is geweest.

Nee.
Ik zeg dat de keren dat IK zo'n situatie meemaakte, het alleen getinte mensen waren.
Dat jij dan denkt dat ik ermee bedoel dat DUS alle asociale mensen getint zijn en niet blank, is bullshit, dat zeg ik nergens.

Filmpje begint halverwege, er zal wel een rede voor zijn. En powned nieuws, rechtse media....

Filmpje begint halverwege, er zal wel een rede voor zijn. En powned nieuws, rechtse media....

Serieuze reden is er toch al voor nodig om zo te keer te gaan. Lijkt me wel dat die ouwe, de boel probeert te sussen en denk dat die jonge gasten wel op hun kloten hebben gekregen achteraf.

Maar waarom maait die niet gewoon die vito in de prak? Hij zit in een truck, en reden genoeg om in 'paniek' te raken. Problem solved.

De beste chauffeur zal zelf wel de oorzaak zijn van het door hem half gefilmd probleem.
Een verhaal heeft twee kanten, hier zie je alleen het eind, en dat zijn 2 boze buitenlanders en 1 die het probeert te sussen.
Maar het zijn 3 buitenlanders in een busje dus dan maakt het niet meer uit, bij voorbaat de oorzaak.

De beste chauffeur zal zelf wel de oorzaak zijn van het door hem half gefilmd probleem.
Een verhaal heeft twee kanten, hier zie je alleen het eind, en dat zijn 2 boze buitenlanders en 1 die het probeert te sussen.
Maar het zijn 3 buitenlanders in een busje dus dan maakt het niet meer uit, bij voorbaat de oorzaak.

347.gif

Hoe ver moet je wel niet gaan in je bus om mensen tot dit soort dingen te drijven? Er is echt vrij weinig te rechtvaardigen voor dit gedrag mocht hier een ander verhaal aan vooraf zijn gegaan.

Tevens is vechten en dit soort ADHD-gedrag echt voor paupers, zowel bij allochtonen en autochtonen. Uiteindelijk los je er niks mee op.

Hij zal zeker mee de oorzaak zijn, maar daarom is de reactie daarop nog niet goed te keuren.
En er zijn zat mensen die van de kleinste dingen een ziekelijk probleem kunnen maken. Maakt niet uit wat er in het verkeer gebeurt, je moet je maar kunnen gedragen ook al doet de andere dat niet.

Mensen zouden zich wat minder snel op hun pik getrapt moeten voelen en zich niet zo aangevallen voelen altijd.

Hij zal zeker mee de oorzaak zijn, maar daarom is de reactie daarop nog niet goed te keuren.
En er zijn zat mensen die van de kleinste dingen een ziekelijk probleem kunnen maken. Maakt niet uit wat er in het verkeer gebeurt, je moet je maar kunnen gedragen ook al doet de andere dat niet.

Maar wij weten dus niet wat er aan vooraf gegaan is, dus kan er weinig over zeggen behalve dat het begin er niet op staat.

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De beste chauffeur zal zelf wel de oorzaak zijn van het door hem half gefilmd probleem. Een verhaal heeft twee kanten, hier zie je alleen het eind, en dat zijn 2 boze buitenlanders en 1 die het probeert te sussen. Maar het zijn 3 buitenlanders in een busje dus dan maakt het niet meer uit, bij voorbaat de oorzaak.
Er gebeurd iets op de weg, Ali's worden boos en achtervolgen hem.

Man ziet dat hij achtervolgd wordt, raakt in paniek, begint met filmen(verstandig juridisch- en verzekeringstechnisch gezien) en belt de politie. Of film jij altijd de weg als je auto rijdt..? Daarnaast heeft die auto geen schade en kan je dit soort geweld zowiezo niet goedkeuren. Als ie was uitgestapt hadden ze hem gelyncht.

Mensen die dit soort gedrag goedpraten zijn nog achterlijker dan die 3 untermenschen in dat filmpje.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

advocaat zei:
De camerabeelden vertellen echter niet hetgeen zich daadwerkelijk heeft afgespeeld. De vrachtwagenchaffeur heeft naar ik vermoed bewust uitsluitend een fragment van het incident op internet geplaatst. Daarbij is gelet op de afkomst van client een relatie gelegd met de aanslagen in Parijs. Mijn client is herkenbaar in beeld. De gehele situatie is uitermate bedreigend voor mijn client.

Het is altijd de schuld van een ander.

Er gebeurd iets op de weg, Ali's worden boos en achtervolgen hem.

Man ziet dat hij achtervolgd wordt, raakt in paniek, begint met filmen(verstandig juridisch- en verzekeringstechnisch gezien) en belt de politie. Of film jij altijd de weg als je auto rijdt..? Daarnaast heeft die auto geen schade en kan je dit soort geweld zowiezo niet goedkeuren. Als ie was uitgestapt hadden ze hem gelyncht.

Mensen die dit soort gedrag goedpraten zijn nog achterlijker dan die 3 untermenschen in dat filmpje.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Het is altijd de schuld van een ander.

Ik keur het niet goed, ik zeg dat het begin er niet op staat, en wat er vooraf gegaan is speculeren is.

Terug
Naar boven