MuscleMeat

Shocking Allah Akbar drive-by shootings (+ een uur aan allah killybar dood en verderf)

foto or did not happen!

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

als je er al mee bent getrouwd dan liever niet. tenzij ze eht nijs is. dan liever wel

Wat.

Ermee getrouwd? Ben jij gek ofzo? :roflol:

weet ik veel wat turken allemaal uithalen :P haha still waiting on the foto tho XD

Ik denk dat OT92 toch nog zijn nicht stiekems leuk vindt.
Vandaar dat hij geen foto van haar post :roflol:

Wilde net een foto van haar gaan posten doe je zo, jammer man... we konden familie worden.

Geen foto meer voor jou :roflol:

Wilde net een foto van haar gaan posten doe je zo, jammer man... we konden familie worden.

Geen foto meer voor jou :roflol:

LOLLLLLL PRAAAAAATJEESSSSS

maakt niet uit, adil regelt zo een lekkere mocro voor mij. zo latina lookalike maar die ik wel mee naqar huis mag nemen van me papatje ;)

LOLLLLLL PRAAAAAATJEESSSSS

maakt niet uit, adil regelt zo een lekkere mocro voor mij. zo latina lookalike maar die ik wel mee naqar huis mag nemen van me papatje ;)

Pas maar op dat ie niet tot dat stukje las, dan komt ie alleen naar je toe :roflol:

:roflol:
De kans is klein. Ik houd meer va n*gers :D

Iemand nog een invite voor die site?

gezellig, ze hebben een episode 2 en 3 uitgebracht

[Link niet meer beschikbaar]

Ze schijnen zeer goed georganiseerd te zijn met een vermogen van 1,5 miljard. En nu zitten ze even in een week tijd Irak over te nemen :roflol:

Wat een idioten :sad:

Dat dit kan in Nederland!

Oh wacht.. Ben nog een paar jaar te vroeg.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven