Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is er vooraf gegaan?
daar is natuurlijk weer geen filmpje van
ik ga ook filmpje maken, mensen afsnijden, bumperkleven en als ze mij dan belagen maak ik er een filmpje van.
Ben je toch gewoon achterlijk dat wanneer je afgesneden wordt je zo reageert? Gewoon debielen, onderkant van de maatschappij, zowel autochtoon als allochtoon.mother jokes when you are stuck and don't know what to say. wat zijn we weer in de jaren 90 beland met je moeder grappen bezem.
wat is er vooraf gegaan?
ik ga ook filmpje maken, mensen afsnijden, bumperkleven en als ze mij dan belagen maak ik er een filmpje van.
Nee.
Ik zeg dat de keren dat IK zo'n situatie meemaakte, het alleen getinte mensen waren.
Dat jij dan denkt dat ik ermee bedoel dat DUS alle asociale mensen getint zijn en niet blank, is bullshit, dat zeg ik nergens.
Zo vreemd is het niet hoor, heb zelf vaker meegemaakt dat zulk volk (laat ik zeggen: getinte mensen) op de weg om een vage reden boos worden (schelden en gevaarlijk rijden, niet aanvallen zoals in het filmpje).
Er zullen vast en zeker situaties zijn waarin niet-getinte mensen dit doen..maar nooit meegemaakt.
Ik wil hiermee zeggen dat er vaker situaties zijn waarin zulke mensen op een vage reden ontploffen.
haha, nog de opmerking maken dat heus niet alle asociale mensen getint zijn is niet meer nodig hoor, je statement is zeker al gemaakt.
Wat ben jij erg zeg.. Als we het hebben over mensen met een handicap: zulke mensen hebben ook rechten. Als we het hebben over mensen met een dure auto: zulke mensen hebben vast veel geld. Dat kan allemaal..maar als het gaat om getinte mensen/blanke mensen of allochtone mensen/autochtone mensen, dan is ''zulke mensen'' ineens rasicme en over een kam scheren? Rot toch op zeg of leer lezen.
wat is er vooraf gegaan?
zulk volk is wat anders dan zulke mensen wanneer je het over ras etc hebt
slimme meid jij