XXL Nutrition

Cultuurverrijkers belagen chauffeur

Ik had ze alle drie helemaal de t*ring in getrapt.

Hij zegt toch, hij stond iets te breed bij het stoplicht en ze gaven hem middelvinger, hij heeft er om gelachen en toen gingen ze op zijn deuren stampen.
Moest wel lachen om "het zijn moslimachtige mensen" LOL

Ik had ze alle drie helemaal de t*ring in getrapt.

MarkWank.gif

wat is er vooraf gegaan?
daar is natuurlijk weer geen filmpje van

ik ga ook filmpje maken, mensen afsnijden, bumperkleven en als ze mij dan belagen maak ik er een filmpje van.

nee ik geloof er ook niks van, dat hij alleen maar gelachen heeft is pure bullshit ik snap echt niet dat mensen weer zo dom zijn om erin te trappen waarschijnlijk omdat het "moslim achtige mensen zijn."

wat is er vooraf gegaan?
daar is natuurlijk weer geen filmpje van

ik ga ook filmpje maken, mensen afsnijden, bumperkleven en als ze mij dan belagen maak ik er een filmpje van.

Is toch niet genoeg om zo tekeer te gaan??? Ben je toch gewoon achterlijk dat wanneer je afgesneden wordt je zo reageert? Gewoon debielen, onderkant van de maatschappij, zowel autochtoon als allochtoon.

mother jokes when you are stuck and don't know what to say.

Nee.
Ik zeg dat de keren dat IK zo'n situatie meemaakte, het alleen getinte mensen waren.
Dat jij dan denkt dat ik ermee bedoel dat DUS alle asociale mensen getint zijn en niet blank, is bullshit, dat zeg ik nergens.

Zo vreemd is het niet hoor, heb zelf vaker meegemaakt dat zulk volk (laat ik zeggen: getinte mensen) op de weg om een vage reden boos worden (schelden en gevaarlijk rijden, niet aanvallen zoals in het filmpje).

Er zullen vast en zeker situaties zijn waarin niet-getinte mensen dit doen..maar nooit meegemaakt.
Ik wil hiermee zeggen dat er vaker situaties zijn waarin zulke mensen op een vage reden ontploffen.

haha, nog de opmerking maken dat heus niet alle asociale mensen getint zijn is niet meer nodig hoor, je statement is zeker al gemaakt.

Natuurlijk is die opmerking van Hell racistisch. En racisten noemen zichzelf nooit racisten, cognitieve dissonantie aan het werk, wie wil er nou een racist zijn. Ze noemen zichzelf liever realisten.

Verder, wat een stel mong*len in dat filmpje, nekschot graag.

haha, nog de opmerking maken dat heus niet alle asociale mensen getint zijn is niet meer nodig hoor, je statement is zeker al gemaakt.

Wat ben jij erg zeg..

Als we het hebben over mensen met een handicap: zulke mensen hebben ook rechten.
Als we het hebben over mensen met een dure auto: zulke mensen hebben vast veel geld.

Dat kan allemaal..maar als het gaat om getinte mensen/blanke mensen of allochtone mensen/autochtone mensen, dan is ''zulke mensen'' ineens rasicme en over een kam scheren?

Rot toch op zeg of leer lezen.

.

Laatst bewerkt:
Wat ben jij erg zeg.. Als we het hebben over mensen met een handicap: zulke mensen hebben ook rechten. Als we het hebben over mensen met een dure auto: zulke mensen hebben vast veel geld. Dat kan allemaal..maar als het gaat om getinte mensen/blanke mensen of allochtone mensen/autochtone mensen, dan is ''zulke mensen'' ineens rasicme en over een kam scheren? Rot toch op zeg of leer lezen.

zulk volk is wat anders dan zulke mensen wanneer je het over ras etc hebt
slimme meid jij

Ja dat. Getint volk komt me altijd lastig vallen tijdens set om te vragen dat ze bijvoorbeeld de barbell mogen "gebruiken" ik zeg ik moetnog 20 setjes en neelm hel dan overal mee anders zie ik hel niet meer terug typisch hoor

Zulk volk is gewoon kut.

zulk volk is wat anders dan zulke mensen wanneer je het over ras etc hebt
slimme meid jij

Ooit gehoord van spreektaal?
Volk is dan gewoon mensen, dat bedoelde ik ermee.

Zulke mensen <-- zo dan? Dat is wel normaal om te gebruiken toch? Of ben ik dan alsnog racistisch als ik het dan over getinte mensen heb?
aangezien andere mensen die toevallig allemaal hetzelfde hebben ''zulke mensen'' noemen, heel normaal is

Terug
Naar boven