- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn nogal verontrustende percentages die een kolk in het ''schatkistgedeelte uitkeringen'' zouden veroorzaken, zou je zo denken in eerste instantie.
Het percentage gaat om verdachten, maar ik denk dat het daadwerkelijke percentage frauders ook nog vrij hoog ligt.
Vind het trouwens belachelijk dat er voor die kinderen dubbele kinderbijslag wordt gegeven. Kind in het buitenland zou helemaal geen recht op kinderbijslag moeten geven.
Wtf
Een paar weken later,m etterlijke brieven, bezwaren en heel wat telefoontjes later werd die dan kwijtgescholden omdat er in het systeem een notitie was vermeld dat we weldegelijk gebeld hadden.

Het percentage gaat om verdachten, maar ik denk dat het daadwerkelijke percentage frauders ook nog vrij hoog ligt.
Vind het trouwens belachelijk dat er voor die kinderen dubbele kinderbijslag wordt gegeven. Kind in het buitenland zou helemaal geen recht op kinderbijslag moeten geven.
Overheid blijft toch wel lekker betalen joh. Dit is het land van de zwakke medemens helpen, dus iedereen, die zielig doet krijgt geld.
Marokkanen, Turken, Nederlandse banken; lekker zielig doen en de overheid schept het geld met bakken op de deurmat.
Daadwerkelijk dingen aanpakken is teveel moeite. Kunnen ze beter de mensen, die zich wel keihard inzetten voor deze maatschappij aanpakken. Belastingen verhogen dus, want wat is er nu makkelijker dan dat.
Ehm, gemeente die huursubsidie verstrekt? Tegenwoordig heet het overigens huurtoeslag en die wordt verstrekt door de belastingdienst. Een wijziging kan je gewoon doorgeven aan de belastingdienst, dan wordt het nog tijdens het lopende jaar verwerkt.

Ach, veel erger vind ik nog de beter bedeelden die hun verantwoordelijkheid als Nederlands staatsburger niet willen nemen, door al hun geld op een Zwitserse bank te zetten en zelf in Monaco gaan "wonen". Geen fraude, maar even verachterlijk imo.
Ach, veel erger vind ik nog de beter bedeelden die hun verantwoordelijkheid als Nederlands staatsburger niet willen nemen, door al hun geld op een Zwitserse bank te zetten en zelf in Monaco gaan "wonen". Geen fraude, maar even verachterlijk imo.
Je kunt het inderdaad beter hier neerzetten, zodat je vermogen door parasieten uitgehold wordt. Er is niets mis met verstandig met belastingen omgaan.
Zeker niet als je ziet hoe onze overheid met onze belastingcenten omgaat (lees; onze centen over de balk smijt).
Je kunt het inderdaad beter hier neerzetten, zodat je vermogen door parasieten uitgehold wordt. Er is niets mis met verstandig met belastingen omgaan.
Zeker niet als je ziet hoe onze overheid met onze belastingcenten omgaat (lees; onze centen over de balk smijt).
Gewoon gaan verklikken zulke lui imo. Wel anoniem anders heb je gans de familie straks aan de deur.

ik denk niet dat de belastingbetaler veel gaat merken.+1, ik kan je wel vertellen dat, dat heeeeeeel veel familieleden zullen zijn!
Het is geen verklikken in mijn opinie, meer zorgen dat jouw belastinggeld in de juiste handen terechtkomt!
ja...inderdaad, bijna gratis scholing en geweldige gezondheidszorg is geld over de balk smijten.
Het gaat er om dat mensen hun welvaart opbouwen dankzij ons land en er vervolgens niks voor terug willen doen. Het mag, dus je kan er niks van zeggen. Schandelijk vind ik het wel.