XXL Nutrition

Nieuws Cultuurverrijking, fraude met kinderbijslag onder Turken en Marokkanen

Het is onbestaanbaar en voor mij onverteerbaar dat specifieke culturen kennelijk zo geraffineerd weten, terwijl in vele andere divisies zo zo aantoonbaar achterblijven. Alsof het vermogen tot bewerkstelligen alleen aanwezig is als er wat te halen valt. Maar nauwe betrokkenheid tonen en daarbij ook echt slagvaardig werk verrichten ten behoeve van ons land ho maar.

In deze barre tijden, speelt men, en de falende huidige zittende regering, daarmee een onbenul als Wilders in de kaart. Het wordt eens tijd dat iemand aan het roer van dit land komt te staan die dwars door het midden gaat en de tikken van de hamer specifiek geeft daar waar het nodig in plaats van onevenwichtige linkse of rechtse politiek.

Het is onbestaanbaar en voor mij onverteerbaar dat specifieke culturen kennelijk zo geraffineerd weten, terwijl in vele andere divisies zo zo aantoonbaar achterblijven. Alsof het vermogen tot bewerkstelligen alleen aanwezig is als er wat te halen valt. Maar nauwe betrokkenheid tonen en daarbij ook echt slagvaardig werk verrichten ten behoeve van ons land ho maar.

In deze barre tijden, speelt men, en de falende huidige zittende regering, daarmee een onbenul als Wilders in de kaart. Het wordt eens tijd dat iemand aan het roer van dit land komt te staan die dwars door het midden gaat en de tikken van de hamer specifiek geeft daar waar het nodig in plaats van onevenwichtige linkse of rechtse politiek.

Partij van Marky maar oprichten dan?:D

*richt zich weer op zijn administratieve baan na een weloverwogen advies te hebben uitgesproken richting Den Haag*

Goede voorbeelden zet je neer. Alsof er 1 Nederlander is, die dat geen groot goed vindt...:rolleyes:
Haha, ik wist dat dit ging komen. Maar goed laten we vooral alle positieve punten waar ons belastinggeld heen gaat wegwuiven, terwijl je met je ogen rolt...
Niet al het geld wordt in bodemloze putten gegooid, daarom zou het ook de rijken in onze samenleving sieren als ze wat zouden bijdragen aan onze samenleving.

Laten we het inderdaad maar niet hebben over andere zaken. Richt je vooral op die paar Nederlanders, die het verstandig aanpakken en via een slimme manier wat van hun belastingdruk verlagen. Nogmaals; als je ziet hoe onze overheid met die belastingcenten omgaat, vind ik het niet schandelijk, maar eerder bewonderenswaardig.

Dus jij vindt het bewonderenswaardig dat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen? Dat ze alleen maar profiteren van deze sociale maatschappij, maar er verder niks aan willen bijdrage?
En dan wel blijven kken op al die parasieten...Laat me niet lachen man.

Kogel door de kop met zulke parasieten.

Ga maar lekker het slimme mannetje uithangen op deze forums, Klaaswitz, met je intelligente uitspraken. Altijd heb je iets aan te merken op anderen. Je kijkt neer op iedereen, je vind jezelf slim en volwassen, met al je wijsneusopmerkingen.

Ga maar lekker het slimme mannetje uithangen op deze forums, Klaaswitz, met je intelligente uitspraken. Altijd heb je iets aan te merken op anderen. Je kijkt neer op iedereen, je vind jezelf slim en volwassen, met al je wijsneusopmerkingen.

Mwah valt mee hoor, er lopen er zat rond hier die van veel dingen veel meer verstand hebben dan ik. Ik ben ook niet bovenmatig intelligent, moet altijd erg hard werken om zaken onder de knie te krijgen die intelligentie vergen. Wat de **** dit ook is, maar dat is weer een andere discussie.

Maar je hebt ook nog de klapmongolen die niets zinnigs kunnen uitbrengen, en ja, als ik me daaraan ga spiegelen ben ik geneigd neer te kijken op hen als ik niet oppas. Eigenlijk is het gewoon treurig, wellicht van beide partijen.

Zeg nu eens eerlijk, je loopt toch alleen maar onzin te verkondigen? Ben je gewoon een mentaal luie fl**ker of daadwerkelijk wat zwakbegaafd? In het laatste geval, mijn oprechte excuses.

True :roflol:

Kerel van 32 die gefrustreerde posts plaats met in elke zin 3 scheldwoorden, waar ben je mee bezig...je had op de olympia kunnen staan

Ik ben een zwakbegaafd mongooltje. Mijn moeder wast iedere dag nog mijn billetjes.

True :roflol:

Kerel van 32 die gefrustreerde posts plaats met in elke zin 3 scheldwoorden, waar ben je mee bezig...je had op de olympia kunnen staan

Kijk, dit bedoel ik Schavuit, zo wil je toch niet worden? Ik bedoel, bekijk zijn postinghistorie eens. Kan je tegenwoordig doen aan de hand van een paar muisklikken. Laten we eerlijk zijn, daar is toch ook geen land mee opgeschoten, de Duitsers wisten er een halve eeuw geleden wel raad mee.

Ik ben het met hem eens dat al dat schorum dit land steeds verder verziekt. Iedereen post wel eens rare berichten. Alleen jij niet natuurlijk, Klaaswitz.

Kijk, dit bedoel ik Schavuit, zo wil je toch niet worden? Ik bedoel, bekijk zijn postinghistorie eens. Kan je tegenwoordig doen aan de hand van een paar muisklikken. Laten we eerlijk zijn, daar is toch ook geen land mee opgeschoten, de Duitsers wisten er een halve eeuw geleden wel raad mee.

met linksmenschen als jou wel :roflol:

met linksmenschen als jou wel :roflol:

Een typisch berichtje aan de hand van een dergelijk kansloos lid van deze maatschappij. Maar laten we er eens even naar kijken;

Dit is een leermoment Schavuit. Makkelijk te herkennen als u hier wat vaker rond leest. Grijpt naar de spuit terwijl z'n ectolichaam nog niet volledig was volgroeid, parallel lopend aan de mentale luiheid. Grote meningen over ingewikkelde maatschappelijke problemen, terwijl die nooit moeite doet om iets te bestuderen of lezen dat daadwerkelijk meer inzicht verschaft in desbetreffende problematiek. Herkent u een patroon?

Jammerend over depressiviteit, altijd afgeven op alles dat niet eigen is en zich vervolgens afvragen waarom hij is veroordeeld tot zwaar lichamelijk werk en waarom dit zo slecht betaald wordt. Zelfreflectie is een groot goed, doe wat met deze raad zou ik zeggen.

Een ander goed voorbeeld is Gorillor. Het behoeft geen diepgaande studie om ook hier een aantal patronen te herkennen. Wederom de grote ongenuanceerde woorden, zonder ooit iets te laten blijken van weloverwogen onderbouwing. Ontevreden over zijn leven, afschuivend naar andere elementen waar hij zelf geen invloed op heeft en verlangend naar het idyllische Amerika.

Kortom, veel gejammer over van alles en nog wat maar nooit ook maar een klein beetje wilskracht tonen, op geen enkel vlak. Even het haar fatsoenlijk laten knippen voor een baan die je als ongeschoolde zou moeten omarmen is al te veel gevraagd. Wilt u echt zo worden, verbitterd en onwetend, denkend dat het zonnetje om het eigen bolletje heen draait? In dat geval, hoop ik dat u snel vertrekt naar het beloofde land dat u zo idealiseert, ver weg van het kapotte Nederland.

Jammer is wel dat het juist die mentaal luie broze zieltjes zijn, om zich heen schoppende zwakkeren die dit het hardste roepen en nooit voor elkaar krijgen of in feite ook maar durven. Ik ben bang dat we nog heel lang opgescheept zitten met types als Gorillor, Arnoldfan, boos op alles maar vooral niet op zichzelf.

En wederom sla je de plank volledig mis met je kortzichtigheid.

Terug
Naar boven