XXL Nutrition

Cut cycle tips

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Doel van deze kuur is om mijn vetpercentage te verlagen en er wat spiermassa bij te krijgen. Wil hem simpel houden met een compound en een oral

Test-e 1-12 500
Anavar 1-6 60

Nu twijfel ik of Anavar beter 1-6 kan laten lopen of 8-13 om een week daarna te beginnen met mijn PCT (20/20/20/20 Nolva) Iemand die mij hier wat meer over zou kunnen vertellen?

Wil trouwens niet beginnen aan primo en mast

Waarom geen clen?

Zou toch primo overwegen als ik jou was. 250mg test is voor een cut zat.

zou de test e vervangen door test propionate.
minder vocht, oog je een stuk droger tijdens je kuur.

400primo en test op 250 moet samen met de var zat zijn voor je doel denk ik.

primo test en winny... anavar is zonde van je geld, nu als kickstart gedaan nooit meer.... vergeleken met winny of dboll

• Topic Starter Topic Starter
primo test en winny... anavar is zonde van je geld, nu als kickstart gedaan nooit meer.... vergeleken met winny of dboll

Gewrichtspijn lijkt me niet een leuke bijwerking. Ben van mezelf al blessuregevoelig laat staat met winny erbij

Gewrichtspijn lijkt me niet een leuke bijwerking. Ben van mezelf al blessuregevoelig laat staat met winny erbij

Gewrichtspijn heb je zowel met var als met winny als je er gevoelig voor bent. Als je goede var hebt is 60mg echt wel genoeg om leuk effect te hebben.

test/primo/masteron 12 weken. icm juiste voeding wordt je wel goed droog denk ik.

Ik zou test prop nemen en anavar ( ga dat ook doen)

Mast geeft het beste resultaat als je al droog staat (bf onder 10%) als je bf hoger staat zou ik mast er niet bij nemen

• Topic Starter Topic Starter
Ga dan toch voor Primo 500/Test-e 250/Anavar 60

Misschien dat ik Anavar nog wissel voor Winstrol

Terug
Naar boven