Tomkk
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Dag iedereen,
Zoals veel mensen het hier hebben denk ik; december is een echte eet maand, moeilijk om goed op de lijn te letten. En de mensen die altijd net dat buikje houden in de zomer. Waar ik dit jaar dus ECHT vanaf wil.
Dus wil ik per 2 januari beginnen met een nieuw eetschema, graag tips/trucs toevoeging zodat ik goed begin aan het nieuwe jaar.
1: Whey (40 gr), magere melk (200 ml), brinta(40 gr)
2: 3 krentenbollen
3: salade op het werk (ong. 50 gram paste, met afwisselende groente ong 200 gr)
4: 3 stuks fruit
5: 60 gr zilvervlies rijst, 100 gr groente, 150 gr kipfilet
Trainen (zie onder)
6: 150 gr kipfilet, 100 gr groente
7: halve/hele bak kwark
Ik wil de alcohol bij dit schema sowieso de eerste 2 maanden helemaal laten staan. Daarna max 1 keer in de week een paar drankjes doen.
Ik sport veel, dit doe ik nu al, dus zal niet een al te grote wisseling zijn, schema:
Ma: borst triceps, daarna voetbal trainen (voetbal niet hoog/zwaar, meer hobby)
Di: Schouders, benen
Wo: zaalvoetbal (idem aan voetbal, wel iets zwaarder)
Do: boksen (1 a 1,5 uur)
Vr: Rug, biceps
Za: wedstrijd voetballen
Probleem nu is dat de buik blijft omdat ik een beetje inconsequent ben. 'Ach, wat maakt dat ene koekje/biertje nou uit'. En dan worden het er al snel meer, kan er prima vanaf blijven, als ik er maar niet aan begin.
Tips over schema zijn meer dan welkom.
Dank alvast!
Zoals veel mensen het hier hebben denk ik; december is een echte eet maand, moeilijk om goed op de lijn te letten. En de mensen die altijd net dat buikje houden in de zomer. Waar ik dit jaar dus ECHT vanaf wil.
Dus wil ik per 2 januari beginnen met een nieuw eetschema, graag tips/trucs toevoeging zodat ik goed begin aan het nieuwe jaar.
1: Whey (40 gr), magere melk (200 ml), brinta(40 gr)
2: 3 krentenbollen
3: salade op het werk (ong. 50 gram paste, met afwisselende groente ong 200 gr)
4: 3 stuks fruit
5: 60 gr zilvervlies rijst, 100 gr groente, 150 gr kipfilet
Trainen (zie onder)
6: 150 gr kipfilet, 100 gr groente
7: halve/hele bak kwark
Ik wil de alcohol bij dit schema sowieso de eerste 2 maanden helemaal laten staan. Daarna max 1 keer in de week een paar drankjes doen.
Ik sport veel, dit doe ik nu al, dus zal niet een al te grote wisseling zijn, schema:
Ma: borst triceps, daarna voetbal trainen (voetbal niet hoog/zwaar, meer hobby)
Di: Schouders, benen
Wo: zaalvoetbal (idem aan voetbal, wel iets zwaarder)
Do: boksen (1 a 1,5 uur)
Vr: Rug, biceps
Za: wedstrijd voetballen
Probleem nu is dat de buik blijft omdat ik een beetje inconsequent ben. 'Ach, wat maakt dat ene koekje/biertje nou uit'. En dan worden het er al snel meer, kan er prima vanaf blijven, als ik er maar niet aan begin.
Tips over schema zijn meer dan welkom.
Dank alvast!