AndroidHealthClinic

Cut kuur advies

Exclusify

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Beste ijzer fanaten,

Komende periode wil ik beginnen aan mijn cut maar dit keer wil ik het met behulp van aas doen en zat zelf aan het volgende te denken.

wk 1-12 Boldenone 800mg pw
wk 1-12 Masteron 800mg pw
wk 1-12 Tren E 400mg pw
wk 1-14 HcG 1000iu pw

Zat er ook aan te denken om ipv masteron primo te gebruiken alleen mensen in mijn omgeving raden dat af.

Zijn er op of aanmerkingen hoor ik het graag van jullie.

Laatst bewerkt:
Dieet zit sowieso wel goed volg een HBO voeding en diëtetiek opleiding en ben altijd heel strikt met me voeding :p
Ik ga voor me cut op 3000kcal zitten

Hoe lang en zwaar ben je?

Ik cut op 2600. 193cm 115kg 8-9%.

Vind dat je vrij hoog zit:) mja starten @ 3000 kan altijd

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang en zwaar ben je?

Ik cut op 2600. 193cm 115kg 8-9%.

Vind dat je vrij hoog zit:) mja starten @ 3000 kan altijd

Ik ben ongeveer 178cm lang en weeg 94kg zit op 11% nu.

Vorige zomer had ik gecut op 2800kcal en kwam daar goed droog uit en nog redelijk snel.

Deze zomer had ik graag een kuur erbij gewilt om te kijken wat dan de resultaten ervan zijn. Vorige zomar zat ik op 2800 zonder gear en dan moet volgens mij 3000 goed genoeg zijn en ben ook 6kg massa zwaarder dit jaar. Vandaar die 3000kcal.

Zal verder ook de keuzes toelichten die ik gemaakt heb voor me kuur.

Bolde heb ik hoog gedoseerd omdat dit ook test aan maakt zodat ik dus geen test nodig had in me kuur. Het geeft samen met tren ook een mooie "3d look" zeggen ze. Mensen rade mij ook masteron aan en wil graag weten of dit helpt in de look of dat ik hem weg kan laten of vervangen. Hoor wel veel dat masteron veel "hardheid" aan je spieren geeft.

250mg test en tren 400-600mg

Meer heb je niet nodig.

Bold in een cutkuur is wel erg lekker! Blijf je goed vol
Maar zoveel mast tov tren zou ik niet doen.

600-800 bold (evt)
400tren
200-400 mast
250 test

Ik snap het denk ik niet helemaal,.. je geeft aan vocht vast te houden van test.
Maar afgelopen zomer was je zonder gear zeg je.
is dit dan je eerste kuur? Lijkt me niet omdat je weet/denkt vochtretentie van test te hebben,... en aan je stats te zien lijkt me dat idd niet natty op 11% :D

Maar goed antw op je laatste vraag,.. mast is niet echt meer wat het was en moet je idd hoger doseren nu. Maar dan draagt het zeker wel wat bij in de look! Persoonlijk heb ik, ondanks de mast-hype die lijkt op te steken meer met proviron,.. een oral met nagenoeg dezelfde eigenschappen maar imo vele maten meer potent!
Primo is imo een no-go als vervanger, dat is eeder een vervanger van je Bold.

Ik snap het denk ik niet helemaal,.. je geeft aan vocht vast te houden van test.
is dit dan je eerste kuur? Lijkt me niet omdat je weet/denkt vochtretentie van test te hebben,... en aan je stats te zien lijkt me dat idd niet natty op 11% :D

Maar goed antw op je laatste vraag,.. mast is niet echt meer wat het was en moet je idd hoger doseren nu. Maar dan draagt het zeker wel wat bij in de look! Persoonlijk heb ik, ondanks de mast-hype die lijkt op te steken meer met proviron,.. een oral met nagenoeg dezelfde eigenschappen maar imo vele maten meer potent!
Hoe kom jij dan aan je info? Mast minder potent dan proviron? Primo vervanging voor bold ipv mast????

Wat was er anders vroeger aan drostanolone dan nu?

Laat me het zo zeggen ik weet niet hoeveel kuren ik achter de rug heb houd dat niet bij. Maar vorige zomer heb ik ZONDER een kuur gecut. Uiteraard heb ik daarvoor wel paar kuren me reet in gedouwd haha.

Ook las ik juist dat masteron en primo heel veel op elkaar leken. Alleen dat masteron de "goedkopere" primo was

Maar wat zou jij dan aanraden als je zo mijn lijst ziet van hoe ik het wil gaan doen?

Laatst bewerkt:
Bold in een cutkuur is wel erg lekker! Blijf je goed vol
Maar zoveel mast tov tren zou ik niet doen.

600-800 bold (evt)
400tren
200-400 mast
250 test

Als ik de test eruit laat en bold op 800 knal is dat ook voldoende?
en dan de tren en mast op 400 gooi

Als ik de test eruit laat en bold op 800 knal is dat ook voldoende?
en dan de tren en mast op 400 gooi
Zou er dan toch zeker 125 test per week bijdoen.
Het kan zonder, maar zal je libido niet tof vinden. Hier ga je geen vochtproblemen door krijgen.

Hoe kom jij dan aan je info? Mast minder potent dan proviron? Primo vervanging voor bold ipv mast????

Omdat geloof het of niet mast nu eenmaal meer gefaked wordt dan die proviron orals.
Op usa boards word zelf aangegeven mast gevonden te hebben waar enkel testsporen uit tests kwamen (die kitjes van polumbo geloof ik) maar goed, dat laatste is hear-say.

Primo Ter vervanging van bold of deca staat haarfijn uitgelegd op de bodybuilding wiki ;)

Omdat geloof het of niet mast nu eenmaal meer gefaked wordt dan die proviron orals.
Op usa boards word zelf aangegeven mast gevonden te hebben waar enkel testsporen uit tests kwamen (die kitjes van polumbo geloof ik) maar goed, dat laatste is hear-say.

Primo Ter vervanging van bold of deca staat haarfijn uitgelegd op de bodybuilding wiki ;)
Wat een stierenpoep maat, wat voor dealer heb jij dan.

Primo is zeer androgeen en daarom een prima vervanging voor mast.

Wat een stierenpoep maat, wat voor dealer heb jij dan.

Primo is zeer androgeen en daarom een prima vervanging voor mast.

Komt niet van een dealer oid,... staat srs gewoon ook op de bb wiki.
Maar nou heb je het over de eigenschappen idd, dat is anders,.. het is idd ook dht-gebaseerd.
Maar qua (massa) winst werd er vroeger vaak primo als alternatief gepakt voor deca of bold. Praat dus puur over de resultaten, en zeker geen poep ;)

Bron:
Primobolan

Laat me het zo zeggen ik weet niet hoeveel kuren ik achter de rug heb houd dat niet bij. Maar vorige zomer heb ik ZONDER een kuur gecut. Uiteraard heb ik daarvoor wel paar kuren me reet in gedouwd haha.

Ook las ik juist dat masteron en primo heel veel op elkaar leken. Alleen dat masteron de "goedkopere" primo was

Maar wat zou jij dan aanraden als je zo mijn lijst ziet van hoe ik het wil gaan doen?
Mijn voorkeur zou enkel gaan naar test/tren en evt mast als je dat perse wilt, maar eens met bovenstaande dat test/tren voldoende zou kunnen/moeten zijn.
Heb je al eens geprobeerd je dieet wat af te stemmen op het feit dat je vocht vasthoudt van test?

Terug
Naar boven