AndroidHealthClinic

Cut kuur (Combinatie goed ?)

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
29
Bedoeling van de kuur is:

1ml Test E
2ml Mast E
1ml Winstrol depot EOD
50mg anavar EOD

Is Provi een toevoeging hieraan ? 25mg eod

Heb er geen tijden op geplakt aangezien ik aan het bridgen ben en overga naar deze kuur.

Ml's hebben we niks aan post ff het aantal mg's.

Ml's hebben we niks aan post ff het aantal mg's.

+1 verschillende labs kunnen andere aantal mg/ml hebben.

50mg anavar EOD kan je net zo goed door de plee spoelen. Ten eerste moet je anavar elke dag en verdeeld over de dag nemen (bijv. sochtends helft en savonds helft) en ten tweede moet je minimaal 50mg ED nemen hoewel ik zelf niet lager dan 80mg ED zou gaan aangezien het gewoon een slap middel is.
Daarentegen verhogen mijn leverwaarden 0% van anavar....

Ik zou orals ook niet zo snel combineren en heb ook geen idee over anvar + winstrol synergy heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Domme fout ..

250mg Test E
400mg Mast E
50mg Winstrol depot EOD
50mg anavar ED

10mg Anavar word verdeeld door de dag, altijd gedaan gehad, en combi met Win vind ik heel goed

Eerste keer dat ik Mast ga (bij)nemen, rest heb ik vorig jaar ook genomen gehad

Provi is geen meerwaarde bij mijn weten bij deze kuur ?

Hoe veel weken was je van plan alles te nemen?

Mast is provi, niet nodig, zonde van je geld

+1 verschillende labs kunnen andere aantal mg/ml hebben.

50mg anavar EOD kan je net zo goed door de plee spoelen. Ten eerste moet je anavar elke dag en verdeeld over de dag nemen (bijv. sochtends helft en savonds helft) en ten tweede moet je minimaal 50mg ED nemen hoewel ik zelf niet lager dan 80mg ED zou gaan aangezien het gewoon een slap middel is.
Daarentegen verhogen mijn leverwaarden 0% van anavar....

Ik zou orals ook niet zo snel combineren en heb ook geen idee over anvar + winstrol synergy heeft.

Ik ben het niet eens met je inschatting van de dosering van de Anavar. Ik heb 40mg ED genomen (wel idd verspreid over de dag) en het sloeg prima aan. Lijkt mij dat die 80mg ED veeeeel te veel is.

Ik ben het niet eens met je inschatting van de dosering van de Anavar. Ik heb 40mg ED genomen (wel idd verspreid over de dag) en het sloeg prima aan. Lijkt mij dat die 80mg ED veeeeel te veel is.

Ik weet niet wat jij verstaat onder aanslaan, maar ik vond het op 80mg ED al weinig doen.

Misschien wisselt het heel sterk? Ik combineerde het met Bold en had prima resultaten op 40mg ED :)

Nu weten we nog steeds niet wat jij verstaat onder aanslaan en prima he :P
Ik had het idee dat ik iets meer kracht en droogte pakte, maar voor de rest merkte ik er weinig van.

Terug
Naar boven