XXL Nutrition

Cut kuur of bulk kuur

Als je 13 procent bent zou ik cutten dan cleanbulken

Cutten
125 mg test PW
Tren ace 350-600 EW
masteron 350 EW (hoeft niet)

Als je off gaat na een kuur zou ik nu heel rustig cutten tot 10 % met zo min mogelijk massa verlies en dan straks cleanbulken op de Tren. Als je dat een beetje handig uitpakt gain je goed en kom je minimaal vet aan. Vind in cycles een cutkuur doen zonde van je tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Als je off gaat na een kuur zou ik nu heel rustig cutten tot 10 % met zo min mogelijk massa verlies en dan straks cleanbulken op de Tren. Als je dat een beetje handig uitpakt gain je goed en kom je minimaal vet aan. Vind in cycles een cutkuur doen zonde van je tijd.

Ja helemaal niet aangedacht omdat iedereen zegt dat je alleen maar massa verliest als je gaat cutten zonder aas en dat het niet kan ..

Cutten zonder AS gaat prima, zeker tot 8 a 10 procent. Tenzij je net 2 jaar ON bent geweest, is spierverlies zwaar overrated.

Ja helemaal niet aangedacht omdat iedereen zegt dat je alleen maar massa verliest als je gaat cutten zonder aas en dat het niet kan ..

Valt wel mee lijkt me. Zolang je het niet doet als je bloedwaarden nog verdoet zijn door de kuur en je het rustig aanpakt ( geen crash dieet bijvoorbeeld ) kun je prima tot 10 % komen zonder ( veel ) massa verlies. Scheelt ook dat als je niet all out gaat bulken je daarna in je kuur op Tren zeker niet fatty gaat worden en erna dus niet direct weer in een diepe cut moet. Win Win imo.

• Topic Starter Topic Starter
Valt wel mee lijkt me. Zolang je het niet doet als je bloedwaarden nog verdoet zijn door de kuur en je het rustig aanpakt ( geen crash dieet bijvoorbeeld ) kun je prima tot 10 % komen zonder ( veel ) massa verlies. Scheelt ook dat als je niet all out gaat bulken je daarna in je kuur op Tren zeker niet fatty gaat worden en erna dus niet direct weer in een diepe cut moet. Win Win imo.

Hoeveel calls onder mijn onderhoud advieser je 200 en langzaam verhogen naar 500 of meteen 500 calls onder onderhoud

Ben bezig met volgende kuur plannen gaat gebeuren rond oktober/november
Stats zijn up to date

Vraag: zou ik nu gaan cleanbulken

of eerst een cut kuur doen vvm winnen en op 8% uitkomen

Kuur verleden
1.test only 500 mg ew
2.dbol 60mg ed 600 mg ew

Kuur word eerste keer
test
tren
winstrol

Weet niet 250 test 400 tren of
500 test e 400 tren e
Of andere opties laat me weten

Advies graag
Karma will be give

Thx
hey ! ik zit nu zelf ook in Test - Tren kuur & winstrol
-test 500
-tren 200
-winny 50 mg pd.

mijn stats zijn 1.89. 86-89kg (verschilt perkeer ) en bodyfat zit denk ik rond de 10-11 %. nou heb ik dus een trainings schema gemaakt aan de hand van de training van mike rashid & ct fletcher genaamd overtraining. ik doe niet volledig hetzelfde training maar pak per spier groep 2 oefeningen van pyramid en dropsets en de rest 10-12.

mijn voeding zit er als volgt uit.
ochtend 100gr havermout 50 gr goji bessen in blender met water.
2u later 2 bakken tonijn +/- 200gr.
3x 50-70gr zilverlies rijst - 150 gr kip -100 broccoli- 100 sperziebonen
(verdeeld om de 2 uur)
ik doe al mijn carb meals voor het trainen!
half uur voor de training neem ik agmatine met 1.m.r preworkout. onder het trainen drink ik BCAA's en gelijk na de traning neem ik een whey shake en eet ik 250 gr kip met 200 gr roerbak mix en 100gr linzen. voor slapen nog kwark 500gr.

ben ik goed bezig of kan iemand me verder advisere.. spiegel maakt me niet snel blij moetikzeggen !

hey ! ik zit nu zelf ook in Test - Tren kuur & winstrol
-test 500
-tren 200
-winny 50 mg pd.

mijn stats zijn 1.89. 86-89kg (verschilt perkeer ) en bodyfat zit denk ik rond de 10-11 %. nou heb ik dus een trainings schema gemaakt aan de hand van de training van mike rashid & ct fletcher genaamd overtraining. ik doe niet volledig hetzelfde training maar pak per spier groep 2 oefeningen van pyramid en dropsets en de rest 10-12.

mijn voeding zit er als volgt uit.
ochtend 100gr havermout 50 gr goji bessen in blender met water.
2u later 2 bakken tonijn +/- 200gr.
3x 50-70gr zilverlies rijst - 150 gr kip -100 broccoli- 100 sperziebonen
(verdeeld om de 2 uur)
ik doe al mijn carb meals voor het trainen!
half uur voor de training neem ik agmatine met 1.m.r preworkout. onder het trainen drink ik BCAA's en gelijk na de traning neem ik een whey shake en eet ik 250 gr kip met 200 gr roerbak mix en 100gr linzen. voor slapen nog kwark 500gr.

ben ik goed bezig of kan iemand me verder advisere.. spiegel maakt me niet snel blij moetikzeggen !

Geen eiwitten in je ontbijt? Dit is de op één na belangrijkste maaltijd om een flinke dosis eiwitten naar binnen te schuiven.

@tannedbrah..maak even zelf een topic aan aub.

Terug
Naar boven