- Waardering
- 8.339
haha ja die doseringen krijg ik wel vaker commentaar op, en 250mg cruise voor 6 weken niet goed?
Denk meer dat het komt doordat je eruit ziet alsof je niet kuurt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja die doseringen krijg ik wel vaker commentaar op, en 250mg cruise voor 6 weken niet goed?
Denk meer dat het komt doordat je eruit ziet alsof je niet kuurt
nee wel een paar kuurtjes gehad, nu na een lange tijd weer begonnen was ong jaar off.
Dit is je beste shape die je tot nu toe hebt neergezet?
ja, dit is me eerste kuur na 14 maanden wil het nu weer volledig oppakken en groeien.

Wat? Lees je eerste post nog eens van dit topic.
En ik meen me te herinneren dat je de laatste weken wel vaker aan het blasten was...

ja, dit is me eerste kuur na 14 maanden wil het nu weer volledig oppakken en groeien.
Het is geen snoepgoed he. Ik zou me toch even achter de oren gaan krabben...
maar veel kuurtjes verknald door relatie problemen dit dat noem het maar op.hahaha klopt ik heb een paar kuurvoorstellen gedaan maar het ging slecht in mijn relatie waardoor ik niet de kans heb gehad om te kuren en nu is dat voorbij.
ik snoep wel al te graagmaar veel kuurtjes verknald door relatie problemen dit dat noem het maar op.
hahaha klopt ik heb een paar kuurvoorstellen gedaan maar het ging slecht in mijn relatie waardoor ik niet de kans heb gehad om te kuren en nu is dat voorbij.
ik snoep wel al te graagmaar veel kuurtjes verknald door relatie problemen dit dat noem het maar op.

ben nu in mijn 2e week van mijn kuur ziet er zo uit:
Hij is na 2 weken gestopt. Dan is die kuur nooit gebeurd, dat snap je toch.Je post letterlijk dat je al in de 2de week van die kuur zat?![]()