Fitness Seller

Cut-kuur voor de zomer

• Topic Starter Topic Starter
ben inderdaad gestopt met die kuur daarom zeg ik ook heb niet fatsoenlijk kunnen kuren de afgelopen 14 maanden.

heb je mij horen zeggen natty:D? heb in het verleden genoeg gekuurd

hahaha klopt ik heb een paar kuurvoorstellen gedaan maar het ging slecht in mijn relatie waardoor ik niet de kans heb gehad om te kuren en nu is dat voorbij.

ik snoep wel al te graag:D maar veel kuurtjes verknald door relatie problemen dit dat noem het maar op.

Lol, je blijft gewoon liegen? Er staat duidelijk ik ben net klaar met mijn nakuur..dat was in januari, moet ik het citeren voor je??

Veel kuurtjes verknald omdat je geen discipline hebt, lolbroek.

Lol, je blijft gewoon liegen? Er staat duidelijk ik ben net klaar met mijn nakuur..dat was in januari, moet ik het citeren voor je??

Veel kuurtjes verknald omdat je geen discipline hebt, lolbroek.

heeft niks mee te maken soms zit je privé leven niet mee of heb jij daar geen begrip voor?

heeft niks mee te maken soms zit je privé leven niet mee of heb jij daar geen begrip voor?

Als je meerdere kuren verknald hebt zoek je gewoon naar smoesjes, je bent het zelf die het doet.. als het in mijn privé leven minder zit ga ik niet in een hoekje liggen met een dekentje en ben&jerry’s, dan zie jij mij juist in de gym knallen..het is voor mij ook een uitlaatklep. Tuurlijk kan ik mij situaties voorstellen dat je het allemaal op een lager pitje zet..maar dan moet je gewoon niet gaan kuren. 1x verpest wegens omstandigheden, prima...meerdere? Yeah right

Als je meerdere kuren verknald hebt zoek je gewoon naar smoesjes, je bent het zelf die het doet.. als het in mijn privé leven minder zit ga ik niet in een hoekje liggen met een dekentje en ben&jerry’s, dan zie jij mij juist in de gym knallen..het is voor mij ook een uitlaatklep. Tuurlijk kan ik mij situaties voorstellen dat je het allemaal op een lager pitje zet..maar dan moet je gewoon niet gaan kuren. 1x verpest wegens omstandigheden, prima...meerdere? Yeah right

huh heb ik gezegd dat ik de gym oversla? kuur verpest omdat ik niet meer kon kuren of zie jij daar het verschil niet van, kuur verpest omdat je niet kan injecteren wegens omstandigheden. Ik zeg toch ook niet kuur verpest omdat ik geen zin heb om te gaan sporten?????

:popcorn:

Hoe gaat het nu met de kuur?

nog 4 weken te gaan dan cruise ik voor 4/6 weken weet nog niet precies hoelang ik zal cruisen op 250mg pw en dan cut kuur starten.

huh heb ik gezegd dat ik de gym oversla? kuur verpest omdat ik niet meer kon kuren of zie jij daar het verschil niet van, kuur verpest omdat je niet kan injecteren wegens omstandigheden. Ik zeg toch ook niet kuur verpest omdat ik geen zin heb om te gaan sporten?????

Je mist het punt, overigens heb ik nergens gezegd dat je niet traint.

als het in mijn privé leven minder zit ga ik niet in een hoekje liggen met een dekentje en ben&jerry’s, dan zie jij mij juist in de gym knallen..het is voor mij ook een uitlaatklep

nee en wat bedoel je hiermee-.- kinderachtig bezig weer

@Col_inc kan je even eerlijk je kuurverleden samenvatten. Dan kunnen we allemaal goed volgen.

als het in mijn privé leven minder zit ga ik niet in een hoekje liggen met een dekentje en ben&jerry’s, dan zie jij mij juist in de gym knallen..het is voor mij ook een uitlaatklep

nee en wat bedoel je hiermee-.- kinderachtig bezig weer

Daar bedoel ik mee dat er veel moet gebeuren wil ik een kuur verkloten. Nogmaals, 1x kan gebeuren..meerdere malen is gewoon je eigen domme instelling.
Mij maakt het verder niet uit, dat jij rond wilt lopen met een dergelijk fysiek icm zo’n kuurverleden moet je helemaal zelf weten, ik stoorde mij voonamelijk aan je leugens.. succes verder, je zult het nodig hebben.

@Col_inc kan je even eerlijk je kuurverleden samenvatten. Dan kunnen we allemaal goed volgen.

1x
1-12 Test 500
1-10 Tren 400
1-6 Winstrol 50mg

1x
1-12 Test 500
1-10 Tren 400
1-10 T3 50mcg
1-6 Anavar 50mg
9-10 DNP 400MG

1x
1-12 Test 500
1-10 Deca 400
1-6 Dianabol

1x
1-12 Sust 500mg
1-10 Deca 400mg

Orals:

1x
1-6 Winstrol 50mg
1-6 Anavar 50mg

1x
1-6 50mg Dianabol only

Ooit HGH gezet voor 4 maanden, Insuline 2 weken geprobeerd.

op dit moment:
1-10 Test 600
1-10 Tren 500
1-6 Anadrol 100mg

voortaan in de toekomst blasten cruisen alleen maar.

Laatst bewerkt:
1x
1-12 Test 500
1-10 Tren 400
1-6 Winstrol 50mg

1x
1-12 Test 500
1-10 Tren 400
1-10 T3 50mcg
1-6 Anavar 50mg

1x
1-12 Test 500
1-10 Deca 400
1-6 Dianabol

1x
1-12 Sust 500mg
1-10 Deca 400mg

Orals:
1-6 Winstrol 50mg
1-6 Anavar 50mg

1-6 50mg Dianabol only

Ooit HGH gezet voor 4 maanden, Insuline 2 weken geprobeerd.

op dit moment:
1-10 Test 600
1-10 Tren 500
1-6 Anadrol 100mg

voortaan in de toekomst blasten cruisen alleen maar.

Ik hoop dat beginnende kuurders hier geen voorbeeld aan nemen.

Terug
Naar boven