MuscleMeat

cut kuur voor de zomer

stillbuilding

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
İk wil voor de zomer nog even goed cutten.
Zelf had ik het volgende in gedachte:

w1-10/12 EQ 500mg pw
w1-6/8 tren a (eerste keer dat ik dit middeltje ga gebruiken)
w6-9 wınny 50mg eod (dit miss doortrekken tot w12?)

w?-?(ligt er aan hoelang de kuur uiteindelijk gaat duren) en nakuur met nolva en eventueel hcg

DOEL: ik wil hiermee veel droger uitkomen en als het eve kan zelf een beetje massa winnen.

Tijdens de kuur word ook het nodige cardio gedaan

Al het commentaar is welkom

Ik ben bang dat je het niet volhoudt om 9 wkn of langer met korte esters te werken. Dat is erg veel prikken nl en dat is niet bepaald prettig. Als je toch met korte esters wil werken en je houdt het vol, doe het dan als volgt:

wk 1-8 test prop 100mg eod
wk 1-8 tren ace 75mg eod
wk 1-8 winny inj 50mg eod

maat van me heeft dit gedaan en werd teringdroog ervan:

1-4: 50mg winny tabs/dag
1-10: 500 Test E
8-12: 75mg tren A eod

zeker 4-5% gezakt in bf, hij deed nooit cardio, vanaf het begin van deze kuur 4x30min/week, voeding top in orde, bulken deed i op 5000 kcals en in de kuur 3300. gewicht bleef hetzelfde maar hij zakte van 13 naar 8% en kracht ging omhoog.

dit zou ik ook nog zien zitten als cuttertje, zeker op het laatste lekker heftig, maar als je wil kan je de winny en de tren ook wisselen ivm herstel want het lijkt me niet zo prettig om direct na de zware tren de nakuur in de te duiken.

Beast N°1 zei:

zeker 4-5% gezakt in bf, hij deed nooit cardio, vanaf het begin van deze kuur 4x30min/week, voeding top in orde, bulken deed i op 5000 kcals en in de kuur 3300. gewicht bleef hetzelfde maar hij zakte van 13 naar 8% en kracht ging omhoog.

dit zou ik ook nog zien zitten als cuttertje, zeker op het laatste lekker heftig, maar als je wil kan je de winny en de tren ook wisselen ivm herstel want het lijkt me niet zo prettig om direct na de zware tren de nakuur in de te duiken.

De test langer doortrekken, dan heb je dat probleem al verholpen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Beast N°1 zei:

İk had mijn afgelopen kuur de wınny tabs van GS gebruikt en was er om eerlijk te zijn niet echt tevreden over en daarom zou ik nu zker voor de inject gaan. Maakt het eigenlijk zo veel verschıl om test prop ipv test e te gebruiken en visa versa. Wat ik wil zeggen is wat zijn de voordelen van test prop in een cut kuur ten opzichte van test e en visa versa.
İk had zelf eigenlijk gehoopt om EQ te gebruiken maar jullie hebben beide EQ weggelaten in jullie voorstel waarom?

stillbuilding zei:
İk wil voor de zomer nog even goed cutten.
Zelf had ik het volgende in gedachte:

w1-10/12 EQ 500mg pw
w1-6/8 tren a (eerste keer dat ik dit middeltje ga gebruiken)
w6-9 wınny 50mg eod (dit miss doortrekken tot w12?)

w?-?(ligt er aan hoelang de kuur uiteindelijk gaat duren) en nakuur met nolva en eventueel hcg

DOEL: ik wil hiermee veel droger uitkomen en als het eve kan zelf een beetje massa winnen.

Tijdens de kuur word ook het nodige cardio gedaan

Al het commentaar is welkom

ik zou dr test prop bijzetten, van tren schijnt je plasser niet blij te worden:(

• Topic Starter Topic Starter
Neej idd dat ik had zelf ook al vernomen

Terug
Naar boven