AndroidHealthClinic

cut kuur

gebruikersnaam6

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
8
Lengte
1m75
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Zou begin mei misschien deze kuur doen..

Week 1-6 test p 100 mg eod
Week 1-6 tren a 100 mg eod
week 1-6 winny 100 mg eod
week 4-6 metribolone 4 mg eod
week 7-10 arofix 40 mg ed

bedoeling is wat massa te pakken en m'n voedingsschema op -200kcal onder onderhoud te gaan.. Als alles goed gaat kan ik nog verlagen naar -300 of -400

Trainingsschema blijft ongeveer hetzelfde..

Iemand opmerkingen of aanpassingen? Ik hoor het graag!
Zal voor mij eerste keer korte esther zijn..

Grts

Winny ga je dus ook zetten e niet slikken? Ga je mengen en water en olie samen zetten? Sommige doen het maar ik zou olie en water niet mengen persoonlijk. Ik zou winny slikken ED want EOD 2 inject is wat veel. Of ik zou mast op 150mg EOD pakken en geen winny. Dat laatste zou ik persoonlijk doen.

Eerste ervaring met tren?

Arofixen 40mg, je bedoelt 1 cap bestaande uit 20mg nolva en 20mg aromasin toch?

Tenslotte een tikfout denk ik, metyltren bedoel je elke dag neem ik aan? Ik weet niet of ik methyltren met tren a zou stacken, zie daar het nut niet zo van. Maak er dan 4 weken tren a van en ga dan over op MT. Eigenlijk zou ik MT solo nemen dus 6 weken korte ester en dan stoppen met prikken en 3 weken MT. Wordt je kuur wat langer door maar wel effectiever. Ik geloof niet zo in het stacken van MT met andere middelen, daarvoor is het solo al sterk zat.

Verder g2g.

Laatst bewerkt:
Winny ga je dus ook zetten e niet slikken? Ga je mengen en water en olie samen zetten? Sommige doen het maar ik zou olie en water niet mengen persoonlijk. Ik zou winny slikken ED want EOD 2 inject is wat veel. Of ik zou mast op 150mg EOD pakken en geen winny. Dat laatste zou ik persoonlijk doen.

Verder g2g.

je hebt Winny op oliebasis ook , kan zonder probleem

Ot: zou er nog t3 bij toevoegen als je echt low carbs gaat

• Topic Starter Topic Starter

Tenslotte een tikfout denk ik, metyltren bedoel je elke dag neem ik aan? Ik weet niet of ik methyltren met tren a zou stacken, zie daar het nut niet zo van. Maak er dan 4 weken tren a van en ga dan over op MT.

Verder g2g.

Ik neem Winny op olie basis, dus kan perfect in de spuit me de rest..
Heb slechte ervaring met mast, en zeer goeie ervaring met winny inject.. Daarom kies ik ook voor winny..

Heb al eens eerder tren e gehad, dus nu es de korte esther variant uitproberen..

Klopt indd, ik ga 1-4 tren a doen en 4-6 MT maar ook de inject.. Die kan ook gewoon in de spuit met de rest..

Stats zijn momenteel 89kg, 14 % bf
Wil het liefst op 80 kg uitkomen en onder dubbel digit VP

THX for the comment

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 22:01 ----------

je hebt Winny op oliebasis ook , kan zonder probleem

Ot: zou er nog t3 bij toevoegen als je echt low carbs gaat

Indd, heb ook al zitten denken op T3, denk ook om nog stackers II of ECAY toe te voegen..

Klopt indd, ik ga 1-4 tren a doen en 4-6 MT maar ook de inject.. Die kan ook gewoon in de spuit met de rest..

Maar ik bedenk me opeens dat je dan de weken van MT ook 100mg winny EOD pakt en dat is 2x methyl op een stevige dosis. Injecteer alleen MT of desnoods met de test p.

Die MT inject; ik weet dit niet heel zeker zet je die normaal EOD of ED Ik dacht ED....

Laatst bewerkt:
Maar ik bedenk me opeens dat je dan de weken van MT ook 100mg winny EOD pakt en dat is 2x methyl op een stevige dosis. Injecteer alleen MT of desnoods met de test p.

Die MT inject; ik weet dit niet heel zeker zet je die normaal EOD of ED Ik dacht ED....

Misschien de Tren a en winny op 1-4 houden en 4-6 MT doen?

Of zou dat geen zoden aan de dijk zetten?

misschien dan de MT laten voor wat het is en lekker op Test p, Tren a en winny gaan voor 1-6 ?

Beste TS, die stats onder je avatar, van wanneer dateren die?

Dus in 7 maanden tijd ben je 4 kilo aangekomen en 4% in VP gestegen?
Heb ik dat goed begrepen?

Niet echt, ben op 95 kilo geweest, en ben sinds begin maart op m'n voedingsbehoefte gaan eten en sinds april -100kcal..

En jij denkt dat onder de 10% niet naturel te verwezenlijken is als je daar 9 kilo massa voor wilt opofferen?

Hey mede builders,

Kuurtje zou ik iets aanpassen..
Wat denken jullie?

Week 1-6 test p 100 mg eod wordt Week 1-6 test p 100mg eod
Week 1-6 tren a 100 mg eod wordt Week 1-6 tren a 150mg eod
week 1-6 winny 100 mg eod wordt Week 1-6 winny 100mg eod
week 4-6 metribolone 4 mg eod Gaat niet meer gebruikt worden
week 7-10 arofix 40 mg ed wordt Week 7-10 arofix 40mg ed

Shoot!

Veel te veel gear voor je doelen.
Test en winny is al genoeg hoor.

Check,

Maar ik twijfelde over de tren hoger dan de test..
Op US boards promoten ze dit wel de laatste tijd..

Grt

Het is ook gemakkelijk te doen heb het zelfs ookal gedaan.
Ik vind het gewoon niet goed voor te bulken.

Voor te cutten super! aders droogte geen vocht.
Dan laat je de tren echt tot zijn recht komen.

Dus jij bent ook voorstander van tren 150 en test op 100?
Anders ging ik 100-100 doen..

let me know.. grts

Terug
Naar boven