XXL Nutrition

Cut kuur

Swolebrah

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Ik ben bijna klaar met mijn 500 test e 400 tren e kuur en plan alvast mijn volgende kuur.

Wil ergens in maart beginnen.

Zat zelf te denken om weer test e op 500 en tren e op 400 te pakken en nog clen erbij.

Doel is om zo droog mogelijk te worden en als het kan nog wat massa/kracht te pakken.

Wat heb je nu behaald met deze kuur?
Hoeveel clen wil je gaan nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Ongeveer 12kg aangekomen.

Hoe hoog ik clen ga doseren moet ik nog even kijken

Mijn voeding ziet er goed uit

In de bulk heb ik geen vaste schema voor mijn voeding omdat ik graag variatie wil.

De totale hoeveelheid macro- en micronutriënten die ik binnen krijg is ruim voldoende.

dus heb je veel vet aangezet op tren of gezakt tijdens je bulk wel mooi gewicht bijgekomen

Ik ben bijna klaar met mijn 500 test e 400 tren e kuur en plan alvast mijn volgende kuur.

Wil ergens in maart beginnen.

Zat zelf te denken om weer test e op 500 en tren e op 400 te pakken en nog clen erbij.

Doel is om zo droog mogelijk te worden en als het kan nog wat massa/kracht te pakken.

En wat is je vraag?

Persoonlijk zou ik eerst even goed herstellen en massa vasthouden van deze kuur. Misschien laatste 4 weken voor de zomer nog 2% proberen te droppen in vet.

2 maanden OFF vind ik wat kort of ga je cruisen die 2 maanden?

Persoonlijk zou ik eerst even goed herstellen en massa vasthouden van deze kuur. Misschien laatste 4 weken voor de zomer nog 2% proberen te droppen in vet.

2 maanden OFF vind ik wat kort of ga je cruisen die 2 maanden?
Lijkt me sterk dat ik massa verlies als ik ga cutten met test, tren en clen.

En 2 maanden off na een kuur van 12 weken is volgens mij genoeg?

Het gaat mij niet om het eventuele massaverlies maar om je herstel van de axis.

8 weken Off na 12 weken on? En dan weer knallen. Lijkt mij niet goed voor je axis.

Je zou Clen ook kunnen combineren met T3(Cytomel). Experts raden gewoonlijk aan om af te wisselen; 3 weken Clenbuterol gevolgd door 3 weken Cytomel. Dit omdat Clenbuterol na korte tijd haar voordelen verliest en langdurig gebruik van Cytomel het risico verhoogt op permanent falen van de schildklier.

Lijkt me sterk dat ik massa verlies als ik ga cutten met test, tren en clen. En 2 maanden off na een kuur van 12 weken is volgens mij genoeg?

Time on = Time Off

Laatst bewerkt:
Of jullie misschien tips hebben voor mijn volgende kuur
Als je doel cutten is: 1 Je voeding/cardio op orde brengen. Als dit op orde is zou je in principe op alles kunnen cutten. 2 Bloed laten trekken zodat je weet wat je aan het doen bent/of je waardes weer stabiel genoeg zyn voor volgende kuur. Persoonlijk let ik niet zo op de weegschaal maar eerder op de spiegel waneer ik cut.

Je zou Clen ook kunnen combineren met T3(Cytomel). Experts raden gewoonlijk aan om af te wisselen; 3 weken Clenbuterol gevolgd door 3 weken Cytomel. Dit omdat Clenbuterol na korte tijd haar voordelen verliest en langdurig gebruik van Cytomel het risico verhoogt op permanent falen van de schildklier.

Time on = Time Off

Experts zijn juist helemaal geen fan van 't cyclen van T3 omdat je elke keer je schildklier plat legt en die zich weer op moet starten. T3 voor langere termijn is een betere optie. Zat leden van DBB die 12+ weken aan de T3 zaten zonder problemen.

Terug
Naar boven