AndroidHealthClinic

cut kuur

Toen ik nog helemaal 0.0 verstand had van voeding heb ik wel eens op 1000kcals gecut. Afvallen deed ik niet meer hoor. Zakte veel te snel goed is anders natuurlijk:p

niet afvallen op -1000 kcal onder onderhoud? weet niet hoor maar dan zat je niet op -1000 onder onderhoud..

niet afvallen op -1000 kcal onder onderhoud? weet niet hoor maar dan zat je niet op -1000 onder onderhoud..

Ik had hetzelfde. Flink onder onderhoud een paar maanden en viel niks meer af. Stofwisseling lag helemaal stil en had ook nauwelijks honger meer. Deed daarnaast ook nog veel cardio.

Ik had hetzelfde. Flink onder onderhoud een paar maanden en viel niks meer af. Stofwisseling lag helemaal stil en had ook nauwelijks honger meer. Deed daarnaast ook nog veel cardio.

Ja nu heb je het over een paar maanden.. in die tijd veranderd je onderhoud. Was dit met een cutkuur?

Ja nu heb je het over een paar maanden.. in die tijd veranderd je onderhoud. Was dit met een cutkuur?

Uiteraard werd daar rekening mee gehouden. Eerste zonder AAS, toen AAS toegevoegd om stofwisseling weer opgang te helpen maar AAS toevoegen deed weinig. Pas toen ik t3 toevoegde ging vet% weer wat omlaag.

Ik vind dat echt erg vreemd. Ik gebruik idd t3 maar ik zit nu ruim 800-1000 kcal onder onderhoud en ik ga insane snel.

nee ik zat op 1000kcals per dag dus voor mij was dat toen 1200 onder onderhoud (zittend beroep en verbrand heel traag)

ja heb ik dus ook at zowat niets maar honger had ik ook niet. Niet de juiste manier van cutten heb ik wel gelijk gemerkt :P

Ik vind dat echt erg vreemd. Ik gebruik idd t3 maar ik zit nu ruim 800-1000 kcal onder onderhoud en ik ga insane snel.

blijkbaar heb jij hele snelle stofwisseling ofzo. Had ik dat maar:o

nee ik zat op 1000kcals per dag dus voor mij was dat toen 1200 onder onderhoud (zittend beroep en verbrand heel traag) ja heb ik dus ook at zowat niets maar honger had ik ook niet. Niet de juiste manier van cutten heb ik wel gelijk gemerkt :P blijkbaar heb jij hele snelle stofwisseling ofzo. Had ik dat maar:o

lol 1000 kcals per dag? hoe heb je dat berekend want lijkt me wel erg weinig (je deed er ook nog cardio bij zei je volgens mij) haha wtf man ben je wel klaar om te kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
lol 1000 kcals per dag? hoe heb je dat berekend want lijkt me wel erg weinig (je deed er ook nog cardio bij zei je volgens mij) haha wtf man ben je wel klaar om te kuren?

is heel wat jaartjes terug hoor maak je geen zorgen bro:thumb: was overgens puur uit voeding

• Topic Starter Topic Starter
:slotje:mag slotje op

Zo verloopt dat voor mij ook inderdaad.
Mijn verbranding werkt ook niet heel snel, zittend beroep. Diep cutten door veel kcal weg te laten brengt dan voor mij ook niet veel zode aan de dijk. Beter ga ik meer cardio doen en wat T3 erbij nemen. Dan hoef ik ook niet zo laag in kcal te zitten of onder mn BMR te komen.

Maat van hoeft alleen maar te stoppen met elke avond pizza's eten en dan duikt hij al in 6 weken van 13% terug naar de 6%. Hij hoeft in feite totaal niet te letten op wat hij eet, alleen maar dat hij genoeg eet. Nadeel bij hem is dat hij ook heel veel MOET eten om op gewicht te blijven of om aan te komen, dat is de keerzijde van een snelle verbranding.

Terug
Naar boven