MuscleMeat

Cut kuurtje

HiphopNonstop

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
ik zou graag wat massa bijkrijgen,maar wil ook gelijk droog staan! -2% BF ongeveer

Nu is mijn vraag:

doe ik best een 1ste kuur combo kuurtje : Test + bold? of tren?

of gewoon een Test kuur van 12w en erna clen?

greetz!

1m90 , 75kg en je wilt droger worden? serious?
Er valt nog zoveel natuurlijk te behalen voor jou, hoelang train en eet je serieus?
(btw no offence bra!)

12 weken test pakken en letten op je voeding

ik zou graag wat massa bijkrijgen,maar wil ook gelijk droog staan! -2% BF ongeveer

Nu is mijn vraag:

doe ik best een 1ste kuur combo kuurtje : Test + bold? of tren?

of gewoon een Test kuur van 12w en erna clen?

greetz!
wk1/12 500mg test e
wk1/5 40mg winny
wk14/17 20mg nolvadex
dit is een standaard beginnerskuurtje waar je hele leuke resultaten mee kan halen.
als je op je voeding let,goed traint en rust zal je zeer tevereden zijn.

zou de test op 250 houden

wk1/12 500mg test e
wk1/5 40mg winny
wk14/17 20mg nolvadex
dit is een standaard beginnerskuurtje waar je hele leuke resultaten mee kan halen.

aangezien hij droog(er) wil worden zou ik de winny 7-12 doen.

aangezien hij droog(er) wil worden zou ik de winny 7-12 doen.
dat kan,maar die droogheid verhalen van winny op het eind zijn zwaar overtrokken,bovendien meld dan ook meteen dat TS zijn nakuur moet aanpassen vanwege zijn cortisol die enorm zal stijgen.
arofixen dus als nakuur

wk1/12 500mg test e
wk1/5 40mg winny
wk14/17 20mg nolvadex

Was ook mijn 1e kuur. 8kg mee gepakt en 2a3% vet eraf.(stond op 13.8 en toen op 11.2)
4weken na de kuur 2kg verloren(vocht) de rest behouden.
Kortom een aanrader!

Toen ik begon met trainen woog ik 70a75 kilo en dat was egt heel dun, en ik ben ongeveer even lang als jou. Gewicht zegt niet altijd alles, maar je kan nog makkelijk aankomen door veel te eten. Nu al kuren zou zonde zijn, wat ga je dan kuren als je straks niet meer aankomt en je nog niet tevreden bent? Als je toch wil kuren zou ik het advies van redbull opvolgen.

Wat is je kuur verleden eigenlijk? Je hebt over een 1e Combo kuur. Wat kan duiden op een eerdere kuur met 1 soort aas.

2%? weetje wel wat je zegt?

haha dat wil ik ook wel zien 2% bf ;o, chicks gaan rennen! en niet jouw kant op

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/schematje-284101/

Zou je niet eerst eens een paar jaar goed trainen? Zonder basis (lees: met jouw stats / geschiedenis) kuren is een no-go en zal je op termijn niks opleveren

LoL @ trainings-routine :lol:

Maandag: Schuine buikspieren
Dinsdag : Buikspieren
Donderdag : Buikspieren volledig

Maandag : Rug + schuine buikspieren
dinsdag : Borst + buikspieren
Woensdag : benen
donderdag : triceps , biceps, schouders + buikspieren volledig
vrijdag : Rug ofwel borst
zaterdag : thaiboks
zondag : rust of lichte cardio +- 40 minuten

Geen squats/deadlifts neem ik aan ?

Vooral biceps/triceps en schuine achterste buikspier aanhechting isolatie oefeningen :p

Dude wtf man . 7x in de week trainen, en dan maar 1x benen "trainen", 1x borst, en 1x rug .

Wat een k*t schema, geen wonder dat je maar 12 kilo weegt bij 212 cm

THe **** ... CLEN ?!

Waarom in godsnaam ? Hoe dun wil je worden ???

Ach ja de meesten zijn verrot begonnen, dus iedereen die zeikt moet eerst mar eens naar zijn eigen kijken.

TS gezien je gewicht zou ik he lekker op 250mg test houden met wat boldenone, masteron of primo er bij. Daar heb ik ook goede resultaten op geboekt qua droger worden en een beetje vvm winnen.

Ik raad wel aan dit soort kuurtje wat langer door te trekken gezien deze middelen bij de test pas echt zijn werk gaan doen na een week of 8-10. Dus minimaal 14 weken voor de middelen bij de test die ik net opnoemde primo/bold.

Ik begrijp je helemaal hoor echt waar.

Alleen gelijk naar de ****ing AAS pakken terwijl je nog zo aan het prullen bent dat begrijp ik gewoon niet zo goed

Dan wordt em nu gelijk een stack van 2 AAS aanbevolen, en gaat ie vervolgens op de AAS z'n schuine buikspieren en biceps trainen.

Maar ja wat interesseert mij het eigenlijk ook

Terug
Naar boven