MuscleMeat

cut kuurtje

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
226
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Aangezien ik wel klaar ben met groeien voorlopig ik voor het eerst in mijn leven super ripped worden.
Ik wil de doseringen deze keer wat binnen de perken houden maar mijn vraag is: Is dit voldoende om mijn massa te behouden terwijl ik naar 6-8 % ?

geupdate:
125mg test e EW
100mg tren ace EOD
100mg anavar ED
5iu hyge ED
0,5mg caber/dostinex 2xEW
80mcg hg clenbuterol week op, week af

Laatst bewerkt:
test had ik op 250 gezet. 125 vind ik zelf iets te weinig voor cutkuur
geen winny erbij?

Vet!

Hoe lang wil je erover gaan doen? Of gewoon tot je doel is bereikt?

Ben nou al benieuwd naar je log:D

• Topic Starter Topic Starter
trt doe je ook op 125 toch? Als je daarmee op je gewicht blijft dan is alles wat je daar extra bij zet, in dit geval 100mg tren a eod een toevoeging lijkt me dan. (voldoende om je massa te houden doel ik eigenlijk op)

250 test hield ik geen vocht vast;)

Ga alvast maar van cardio houden:D

en voeding?

geen winny dus? Clen dan?

trt doe je ook op 125 toch? Als je daarmee op je gewicht blijft dan is alles wat je daar extra bij zet, in dit geval 100mg tren a eod een toevoeging lijkt me dan. (voldoende om je massa te houden doel ik eigenlijk op)

Dit wilde ik ook schrijven. Ik zou 75mg tren eod met 125mg test/week zetten maar jij bent een stuk zwaarder dus 100mg tren eod lijkt me prima. Je kan altijd nog iets ophogen door wat test p aan je tren toe te voegen. Het enige bezwaar van tren lijkt me de lengte van je kuur. Langer dan 12 weken vond ik achteraf te lang. Dus wordt het project langer dan 3 maanden dan wellicht eerst alleen test (met mast) en later tren bijvoegen?

Verder nog andere middelen als T3?
Nog een speciaal dieet zoals ketogeen......?

Laatst bewerkt:
250 test hield ik geen vocht vast;)

Ga alvast maar van cardio houden:D

en voeding?

geen winny dus? Clen dan?

yep clen gaat er sowieso in :)
Ik ga ff kijken of ik goedkoop een sled kan maken of kopen om elke dag een half uur mee te trekken en duwen.

Dit wilde ik ook schrijven. Ik zou 75mg tren eod met 125mg test/week zetten maar jij bent een stuk zwaarder dus 100mg tren eod lijkt me prima. Je kan altijd nog iets ophogen door wat test p aan je tren toe te voegen. Het enige bezwaar van tren lijkt me de lengte van je kuur. Langer dan 12 weken vond ik achteraf te lang. Dus wordt het project langer dan 3 maanden dan wellicht eerst alleen test (met mast) en later tren bijvoegen?

Verder nog andere middelen als T3?
Nog een speciaal dieet zoals ketogeen......?

Waarom vond je 12 weken te lang?
Ik denk dat ik het qua psychische shit wel trek aangezien 100mg eod niet veel sides geeft bij mij.

Ik ga niet keto doen en ik ga ook niet heel erg laag in de carbs deze keer. Misschien wel 1-2 maaltijden vervangen voor een maaltijd die wat hoger in vet is en lager in carbs, maar niet meer zo erg dat ik helemaal plat eruit zie.
Beetje carb cyclen

T3 zat ik aan te denken, maar wss hou ik het bij clen.

Nieuwsgierigheid: waarom geen korte ester test als je toch al regelmatig prikt?

Testo flesje is beetje p*ssy :trollface:

Waarom vond je 12 weken te lang?

Ik schreef langer dan 12 weken en daarmee bedoel ik dat 12 wkn voor mij een beetje de max is. Maar goed ik redeneer dan ook vanuit herstel vooral omdat ik wel off ga. Na 16wkn tren viel herstel me erg tegen.

En na zo 8 wkn tren voel ik dat prolactine erg hoog is en effecten geeft. Ik had nog geen dostinex. Nu inmiddels mijn eerste keer dostinex tab van 0,5mg gehad en ja dat spul werkt zeker. Met dostinex is tren veel beter uit te houden denk ik maar het is nog wat vroeg om daarover te oordelen na 1 tabje.

Qua psychologische sides als agressiviteit heb ik het geluk dat ik gewoon geen agressie heb zowat, ook met tren niet. Hoogstens iets uitkijken in het verkeer op de linkerbaan. ;)

Vanwaar de keuze voor tren acetaat en niet ethanaat? Als het gaat om 3 maandjes zou ik persoonlijk liever eerst ethanaat kiezen en wellicht voor de laatste 4 weken acetaat.

Nieuwsgierigheid: waarom geen korte ester test als je toch al regelmatig prikt?

Dan kan ik hiermee na de kuur zo door blijven gaan zonder dat er dan weer een spiegel moet opbouwen.
Anders had ik idd 50mg prop eod genomen.

Ik schreef langer dan 12 weken en daarmee bedoel ik dat 12 wkn voor mij een beetje de max is. Maar goed ik redeneer dan ook vanuit herstel vooral omdat ik wel off ga. Na 16wkn tren viel herstel me erg tegen.

En na zo 8 wkn tren voel ik dat prolactine erg hoog is en effecten geeft. Ik had nog geen dostinex. Nu inmiddels mijn eerste keer dostinex tab van 0,5mg gehad en ja dat spul werkt zeker. Met dostinex is tren veel beter uit te houden denk ik maar het is nog wat vroeg om daarover te oordelen na 1 tabje.

Qua psychologische sides als agressiviteit heb ik het geluk dat ik gewoon geen agressie heb zowat, ook met tren niet. Hoogstens iets uitkijken in het verkeer op de linkerbaan. ;)

Ah herstel hoef ik niet mee bezig te zijn gelukkig. Ik hoop wel in 12 weken zo goed als klaar te zijn.

hoeveel vp sta je nu?

Vanwaar de keuze voor tren acetaat en niet ethanaat? Als het gaat om 3 maandjes zou ik persoonlijk liever eerst ethanaat kiezen en wellicht voor de laatste 4 weken acetaat.

Eerste en laatste keer dat ik tren e nam werd ik zwaar depressief. Geen idee of het daaraan lag maar ik durf het niet meer aan daardoor.
Verder vind ik het effect van ace beter.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 13:17 ----------

Ik gok rond de 15% en ik hou nog veel vocht vast van mijn afgelopen kuur.
Begin dat vocht iig al langzaam kwijt te raken en zit nu rond de 129 a 130 kilo en ik denk dat ik over 3-4 weken wel rond de 126 zal zitten als ik mijn kuur begin.

stop maar met kijken naar de weegschaal;)
wordt je alleen maar gek straks haha.
Als je knetterhard staat zal je waarschijnlijk dicht bij de 100 komen;)

Misschien schrijf ik nu iets wat je niet wil lezen.....maar trenbolone heeft wel een reputatie als het om sperm count en het % daarvan dat goed beweegt gaat. Daarnaast speelt er gentoxciteit; http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3288174
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3090982 (Cools heeft ook veel geschreven over de gentoxiciteit in zijn topics)

Gezien je topics van afgelopen weken; ik weet er te weinig van om advies te geven maar overweeg het eens....

Misschien schrijf ik nu iets wat je niet wil lezen.....maar trenbolone heeft wel een reputatie als het om sperm count en het % daarvan dat goed beweegt gaat. Daarnaast speelt er gentoxciteit; http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3288174
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3090982 (Cools heeft ook veel geschreven over de gentoxiciteit in zijn topics)

Gezien je topics van afgelopen weken; ik weet er te weinig van om advies te geven maar overweeg het eens....

Studie 1:
Trenbolone, however, did not demonstrate any genotoxic effect in the assays performed.

Studie 2:
From this extensive battery of data, and also taking into account published data on trenbolone, it is concluded that 17-alpha-hydroxytrenbolone and 17-beta-hydroxy-trenbolone are devoid of genotoxic activity and are not initiators of cancer.

Beide studies geven dus aan dat tren niet genotoxisch is right?

Niet dat ik mezelf wil goed praten want ik geloof wel dat het beter is om alleen trt te nemen, maar ik heb de afgelopen maanden nog flink van de tren en deca gesnoept terwijl 19nor idd zwaarder onderdrukt.
Ik denk dat het alleen niet echt uit maakt wat ik neem aangezien ik hcg en hmg neem en de beweeglijkheid na maanden misbruik van AAS alsnog 39% is.

Ik had gelezen dat 70% het gemiddelde is, dus ik ben wel verminderd vruchtbaar. Ik zat eerst op 2x75iu hmg per week + 1 x 500iu hcg per week. Dit heb ik nu verdubbeld en ik neem op advies van de huisarts folliumzuur.
Over 3 maanden wordt ik weer getest dus mocht de beweeglijkheid achteruit zijn gegaan weten we zeker dat tren nemen geen goed plan was. Is ie omhoog gegaan weten we dat hcg en vooral hmg veel goed kunnen maken.

Momenteel is het een beetje een experiment maar over 3 maanden zijn we allemaal wat wijzer.

stop maar met kijken naar de weegschaal;)
wordt je alleen maar gek straks haha.
Als je knetterhard staat zal je waarschijnlijk dicht bij de 100 komen;)

100 lijkt me wat weinig. Als ik 30 kilo afval zit ik op 0% vet en ben ik nog 5 kilo vvm kwijt :P

Misschien als oral nog een beetje var erbij? Als je echt superripped wil worden zou je wellicht ook 20 weken test, primo, tren en proviron kunnen proberen en afsluiten met een liposuctie. Al het vet wat je op het laatst laat wegzuigen bestaat dan uit gekrompen vetcellen zodat je zeker weet dat je voor altijd op die plekken droog zal blijven.

Terug
Naar boven