XXL Nutrition

cut kuurtje

konijn1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
eindelijk is het zover, over 5 weken ga ik beginnen met cutten.
sta nu op 102/103 kilo met ongeveer 13%. mijn doel is onder de 8% komen. knetter hard te worden en ripped, ik hoop dat het gaat lukken

het volgende ga ik gebruiken ter ondersteuning.

week1/8 Test prop 100mg eod (GG)
week1/8 Winstrol 50mg eod (GG op oli basis)
week 9/11 Masteron 100mg eod (GG)

nakuur met clomid en nolva en tijdens kuur eventueel hcg.

is dit wat?

woei 8 weekjes aan de prop en winny auw! op zich niets mis mee maar asl je dan toch 8 weken wilt kuren waarom kies je dan niet voor test enth en tren enth met ev.t. provi of een andere anti-e zoals femara.... aan het einde kan je altijd nog je winny of masteron toevoegen! mijn optie!

• Topic Starter Topic Starter
ja maaar met test enth en tren hou je altijd wat vocht vast, had ik met de winter met femara ernaast. ik hoor goede dingen over winstrol&prop plus een goed dieet en cardio moet het een leuk resultaat opleveren.

konijn1984 zei:
ja maaar met test enth en tren hou je altijd wat vocht vast, had ik met de winter met femara ernaast. ik hoor goede dingen over winstrol&prop plus een goed dieet en cardio moet het een leuk resultaat opleveren.

winny prop en tren acethaat is ook een leuke combi:)

zou het precies omdraaien 1tm 8 masteron..en laatste stukkie winny..
vind dat masteron veeel minder bijwerkingen heeft...merkte eigenlijk helemaal geen bijwerkingen van masteron

klaas zei:
zou het precies omdraaien 1tm 8 masteron..en laatste stukkie winny..
vind dat masteron veeel minder bijwerkingen heeft...merkte eigenlijk helemaal geen bijwerkingen van masteron

Winny ook niet daarentegen

Ik vind het op zich een mooie kuur. Ben alleen ook niet helemaal zeker van het nut van overschakelen tussen Winny en Masteron, allebei DHT, redelijk overeenkomende karakteristieken.

Alternatieven voor het eerste deel van de kuur:

EQ/Tren (met 500/200 pweek zit je ongeveer in vergelijkbare marge)
of eventueel
Test prop/Primo (en dan voldoende primo nemen)

laatste weken kan je denk ik kiezen Winstrol of Masteron.

zou ze alle drie tegelijk laten lopen.

dit is hoe mijn aanstaande cuttings kuurtje word:

week 1-8 test prop 100mg ed
week 1-8 masteron 75 mg ed
week 1-8 winny 50mg ed
week 1-8 tren-a 37.5mg ed

op deze manier heb ik elk van de aas groepen in m'n kuur.

test(of test afgeleide) = prop
dht afgeleide = mast en winny (winny doet meest van z'n werk los van de androgeen receptor en zitten mekaar dus niet in de weg)
19-nor afgeleide = tren

hier achter aan doe ik nog :

week 9-12 test prop 200mg ed
week 9-12 anavar 100mg ed

letro als AI op een zeer lage dosis tijdens hele kuur.ik zeg niet dat je m'n kuur moet kopieren maar liet enkel zien hoe ik denk over een cuttings kuurtje.

succes,

-rodge

rodge zei:

week 1-8 winny 50mg ed

dht afgeleide = mast en winny (winny doet meest van z'n werk los van de androgeen receptor en zitten mekaar dus niet in de weg)
19-nor afgeleide = tren

letro als AI op een zeer lage dosis tijdens hele kuur.ik zeg niet dat je m'n kuur moet kopieren maar liet enkel zien hoe ik denk over een cuttings kuurtje.

succes,

-rodge
Oei, ik hoop dat je niet te prikkelbaar word met deze combi! Ik had eens tren en masteron bij elkaar in een kuur, maar werd er niet zo'n fijn mens van, zeg maar... Had echt de neiging om iedereen verrot te schelden die me tegen zat. Toen de tren eruit was, trok dit wat bij.
En dan nog winstrol, daar kan je ook behoorlijk opgefokt van raken.
Maar oke iedereen is verschillend natuurlijk.

rodge zei:

week 1-8 winny 50mg ed

19-nor afgeleide = tren

-rodge

mooi kuurtje rodge..:D

rodge zei:

week 1-8 winny 50mg ed

19-nor afgeleide = tren

succes,

-rodge

Beste Rodge,

Wat bedoel je met 100 mg ED (Wat is ED)?
Misschien een domme vraag, maar weet het echt niet.

every day / elke dag

1van de 2

Dank je wel.

Ik heb alleen aan Winny dus niet genoeg begrijp ik.
Kan verder niets krijgen namelijk.

lunatic zei:
Oei, ik hoop dat je niet te prikkelbaar word met deze combi! Ik had eens tren en masteron bij elkaar in een kuur, maar werd er niet zo'n fijn mens van, zeg maar... Had echt de neiging om iedereen verrot te schelden die me tegen zat. Toen de tren eruit was, trok dit wat bij.
En dan nog winstrol, daar kan je ook behoorlijk opgefokt van raken.
Maar oke iedereen is verschillend natuurlijk.

heb ik geen last van dat ik prikkelbaar word van aas, vroeger (toen ik nog jong was :( ) wel maar nu niet meer.

-rodge

waarom geen tren opnemen in je kuur?daar hou je geen vocht aan vast...testo drbij...hoppa:D

RobertHosper zei:
waarom geen tren opnemen in je kuur?daar hou je geen vocht aan vast...testo drbij...hoppa:D

Kerel volgens mij heb jij een compleet vertekend beel van het hele AS gebeuren.
Dit is niet lullig bedoeld maar zo komt het wel een beetje over

rodge zei:
heb ik geen last van dat ik prikkelbaar word van aas, vroeger (toen ik nog jong was :( ) wel maar nu niet meer.

-rodge

Klinkt positief. Is volgens mij inderdaad iets dat met de jaren/ervaring komt. Je kunt agressie altijd sturen. Best goed als daar hier ook een beetje bewustzijn voor zou bestaan. Genoeg randdebielen op straat. Beetje pit kan geen kwaad, maar die houding van "ik ben een onredelijk, egoistisch bruut monster en als jij me aankijkt breek ik je nek" is om het zacht te zeggen niet erg wenselijk voor onze samenleving. (Tenzij die persoon natuurlijk een verkeerde blik heeft, laten we elkaar geen mietjes noemen ;))

ik ga 500 test e ew
400 boldenone ew
100mg mast eod, maar twijfel dus ook over prop of enanthaat ivm het water da ik nie wil vasthebbuh!eventueel femara erbij!

Infinity zei:
Kerel volgens mij heb jij een compleet vertekend beel van het hele AS gebeuren.
Dit is niet lullig bedoeld maar zo komt het wel een beetje over
je hebt gelijk..zit een beetje te dollen, sorry:o:o:o

Terug
Naar boven