MuscleMeat

Cut schema 92 KG meningen gevraagd.

KillaX9

Cool Novice
Waardering
1
Leeftijd: 22
Gewicht: tegen de 92
BF:19%

Ik woog een aantal weken geleden tegen de 93 kilo, en me BF schatte ik zo 20%. Ik heb toen besloten om te gaan cutten. De eerste 2/3 weken ben ik mijn conditie gaan verbeteren, en wat meer op mijn voeding letten.

Deze week begin ik dus met mijn Cutschema, en ik kan nu ook gewoon lekker 40 minuten a 45 minuten cardio doen zonder afgepeigerd te zijn. Ik loop tussen de 140 en 150 BPM. Ik doe dit direct na mijn KT.

Ik heb nu een voedingsschema opgesteld, en dat is alles wat ik nu eet, maar de totale calorieen vallen aan de erg lage kant. Waar kan ik nog wat toevoegen, en wat?

Rijst met kip en groenten als middag maaltijden gaan bij mij niet werken. Boterhammen kan ik gelukkig nog wel snel opeten zonder dat het gezien wordt. Ik wil met BF zo rond de 15 uitkomen. Na de zomer weer bulken uiteraard.

Op mijn schema niet vermeld staat fruit. Appels en Kiwi's eet ik op willekeurige momenten. Bananen eet ik of in de ochtend of voor mijn training.

De mayonaise bij mijn maaltijd (Sladressing) Moet er wel bij omdat ik anders de tonijn niet naar binnen krijg. Sterker nog, kmoet ervan kotsen. Dus vandaar dat ik het met sla en wat saus eet.

schema-4.png

....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hij heeft zichzelf nader verklaard :)

Laatst bewerkt:
....

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
....

Laatst bewerkt:
Maar iig, wilde misschien nog wat rijstwafels toevoegen om zo aan wat meer khd te komen.

Totalen percentages over hele schema staan helemaal onderin btw.

Laatst bewerkt:
excuse moi.
Ziet er wel goed uit, hoelang ben je

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn die verhoudingen zo slecht nog niet. Ik zou er verder nog een flink pak groente in gooien. Bij je avondeten alleen aardappels en vlees? Lijkt me niet handig.

Je hebt gelijk, uiteraard groenten moeten er ook nog bij staan. Vergeten! Varieert van sperziebonen tot brocolli etc etc. Iedere dag anders. .

Ik denk dat ik zon 4 rijstwafels er aan toe voeg, en dan kijken of ik niet te snel afval.

Heb nog even een banaan, appel en kiwi erbij gezet inclusief 4 rijstwafels.

Dan wordt het 35-44-21

Lijkt mij wel goed zo, maar daarom wil ik jullie meningen weten :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven