XXL Nutrition

cut schema

Ano_92_4

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
hey allemaal
bulkje is afgelopen en tijd om te gaan cutten,
lengte: 1.83
gewicht: 87 kilo
Vet%: ~18 %

voedingsschema :

07:00
40 gram brinta + 250ml melk nonfat
30 gram whey

09:00
110 gram nasi (zilvervlies rijst, kip , ei, groentes, zelf gemaakt voedingswaardes dus bekend)
250 ml melk

12:00
110 gram nasi
250ml melk

14:00
110 gram nasi

16:00
Warme maaltijd (wat de pot schaft)

18:00
40 gram brinta, 250ml melk + whey shake

20:00
100 gram tonijn + 2 eitjes

22:00
450 gram kwark nonfat

supplementen: Visolie, vitamine pilletjes, whey, pre workout power + total muscle solution
graag commentaar

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
geen commentaar ?

Ik zou in de cut toch liever een eiwitrijkemaaltijd met wat zilverrijst de voorkeur geven in plaats van nasi. De maaltijd van 18.00 kun je beter om 13u eten. De brinta mag wel iets meer.

Je drinkt ook aardig veel melk, probeer het te beperken tot 250ml melk en haal de overige eiwitten uit droge vleeswaren.

Succes!

Zet het eens in een excel sheet zodat iedereen kan zien wat de verhoudingen in eiwitten/koolhydraten/vetten zijn en hoe je totale kcal zit. Hier kan niemand natuurlijk een echt goed antwoord op geven.
En wanneer neem je die supplementen?

Het enige wat ik zo kan zeggen is dat je goed bezig bent met je laatste 2 maaltijden koolhydraat-loos te houden.
Drink iets minder melk en wat meer water, (magere) melk is prima maar toch wil je het beperken in je cut.
En van die nasi, er staat zelfgemaakt dus voedingswaardes bekend (je zal wel onbekend bedoelen) maar je kan zelf ook wel uitrekenen wat erin zit, het kost alleen wat meer moeite.
Neem al je ingredienten voordat je begint, ga naar www.calorielijst.nl of pak de verpakking waar het in zat, weeg het, reken het uit, en klaar.

Klein beetje meer moeite doen om ons echte informatie te geven dus.

Ik zou in de cut toch liever een eiwitrijkemaaltijd met wat zilverrijst de voorkeur geven in plaats van nasi. De maaltijd van 18.00 kun je beter om 13u eten. De brinta mag wel iets meer.

Je drinkt ook aardig veel melk, probeer het te beperken tot 250ml melk en haal de overige eiwitten uit droge vleeswaren.

Succes!

ja het is eigenlijk gewoon zilvervliesrijst met kip en ei, ik noem het alleen nasi ( nasi is namelijk gewoon indonesisch voor rijst)

ik zal proberen de melk te beperken bedankt

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Zet het eens in een excel sheet zodat iedereen kan zien wat de verhoudingen in eiwitten/koolhydraten/vetten zijn en hoe je totale kcal zit. Hier kan niemand natuurlijk een echt goed antwoord op geven.
En wanneer neem je die supplementen?

Het enige wat ik zo kan zeggen is dat je goed bezig bent met je laatste 2 maaltijden koolhydraat-loos te houden.
Drink iets minder melk en wat meer water, (magere) melk is prima maar toch wil je het beperken in je cut.
En van die nasi, er staat zelfgemaakt dus voedingswaardes bekend (je zal wel onbekend bedoelen) maar je kan zelf ook wel uitrekenen wat erin zit, het kost alleen wat meer moeite.
Neem al je ingredienten voordat je begint, ga naar www.calorielijst.nl of pak de verpakking waar het in zat, weeg het, reken het uit, en klaar.

Klein beetje meer moeite doen om ons echte informatie te geven dus.

supplementen pre workout, half uurtje voor de training, en total muscle solution meteen na de training.

de nasi heb ik zelf gemaakt dus ook al voedingswaarde uitgerekend.

de melk zal ik proberen te beperken

Mag ik weten welke kwark jij gebruikt?

Ps. Naar mijn inzien ziet er goed uit, ben zelf geen pro in voeding, maar zou ook de melk eruit laten, en water nemen.

Mag ik weten welke kwark jij gebruikt?

Ps. Naar mijn inzien ziet er goed uit, ben zelf geen pro in voeding, maar zou ook de melk eruit laten, en water nemen.

gewoon magere kwark uiteraard :P wil je ook nog het merk weten haha ?

Jaa eigenlijk wel haha.

Terug
Naar boven