XXL Nutrition

Cut vergeten

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
en nu ben ik dik... en ik ga zondag op vakantie... aan zee.. allemaal lekkere wijven en ik heb een dikke pens! Helaas, door bulken dan maar. Waar zijn mijn lot genoten, hello to ectomorphia?

Wat is dat?

Een lotgenoot hier, ik ga de hele vakantie doorbulken en me richten op zomer 2007. Zie het als een investering, je zal volgend jaar nog groter zijn dan dat je geweest zou zijn als je gecut had.

manofsteel zei:
Een lotgenoot hier, ik ga de hele vakantie doorbulken en me richten op zomer 2007. Zie het als een investering, je zal volgend jaar nog groter zijn dan dat je geweest zou zijn als je gecut had.
is relatief, als je gecut hebt heb je daarna als het ware een beetje een "boost" als je weer gaat bulken

• Topic Starter Topic Starter
manofsteel zei:
Best of luck :D, ik hoop dat ik volgend jaar groter ben. 95 kg here i come!
Deze investering moet goed zijn!

Blackadder zei:
Ik neuk mijn vriendin.. alleen.. aandacht van andere vrouwen is ook leuk.. ik en een onzekere aandachtgeile b*ch.

AkiraC, dikzijn = niet van de trap lopen, maar van de traprollen, zonder blauwe plekken er aan over te houden.. :D

Dat vraagt om foto's!

:D

Nou, mijn pens is echt gegroeid... scheelt niet veel of het vet randje hangt over mn broek heen.. als ik ga schijten zie ik het vet rond m'n middel ophopen en een mooi relief vormen.. goddamn.. en die onderkin van me ****-TIT-SHIT! Kan niet meer fatsoenlijk op een uitgaansfoto staan... awh lordy.

SageFrancis zei:
Nou, mijn pens is echt gegroeid... scheelt niet veel of het vet randje hangt over mn broek heen.. als ik ga schijten zie ik het vet rond m'n middel ophopen en een mooi relief vormen.. goddamn.. en die onderkin van me ****-TIT-SHIT! Kan niet meer fatsoenlijk op een uitgaansfoto staan... awh lordy.
Ik heb hetzelfde... k*tzooi.

K*t endo lol.

ik heb het ook wel, heb net 6 weken niet getraind door examens, pens is wat dikker geworden en spieren kleiner. Vermits ik 2 weken na de examens op reis vertrek heb ik besloten om voor de massa te gaan.
Zolang ik men mouwloos shirt niet uittrek zie ik er bruut uit :D
Ik kan toch niet vaak in blote bast lopen, ben namelijk wa zonneallergisch, ik verbrand direct en krijg hoofdpijn als ik teveel blootstel aan de zon

ff een crashdieetje dan, ben je al je spiermassa ook weer kwijt, maar ach.. je bent tenminste niet dik!

Tractortje zei:
ff een crashdieetje dan, ben je al je spiermassa ook weer kwijt, maar ach.. je bent tenminste niet dik!
mweh, heeft een lange tijd geduurd omdit te bereiken.. you wish dat ik nu ga afvallen.. **** die wijven, ik neuk mijn eigen vriendin wel:rolleyes: ;) :D

maar die pens en onderkin.. ziet er niet uit..

geloof mij nou, als je straks te dronken bent om te poepen zie je er zelfs bij 6% vet niet uit.

tyfes kolere wat is het warm, ik zweet me nu al kapot. Ik meost de auto net voor apk laten keuren.. voor 08:00. van 100 meter lopen ben ik zo bezweet dat ik gewoon van mn stoel glij. abnormaal

Kerel, welkom in my world.
Vrouwen kijken toch wel naar mij dus boeit me niet ;)
Ik ga gewoon met mijn pens het strand op en wens iedereen het allerbeste :)

Ik heb nog 1,5 week om 10% te zakken, moet te doen zijn toch;)

RichardV zei:
Kerel, welkom in my world.
Vrouwen kijken toch wel naar mij dus boeit me niet ;)
Ik ga gewoon met mijn pens het strand op en wens iedereen het allerbeste :)

Ik heb nog 1,5 week om 10% te zakken, moet te doen zijn toch;)
gewoon niet eten :D hahaha
nou, dude. leuke wereldje heb je ;)

SageFrancis zei:
gewoon niet eten :D hahaha
nou, dude. leuke wereldje heb je ;)

Ach ben al getrouwd heb al een kind, het pimpen is dan toch anders.
Welke pappa's hebben er een arm die ver over de 50 cm heen gaat:D
Ik heb misschien wel een pens, maar verder heb ik ook wel een nice fysiek, dus boeit die pens ff wat minder.;)

DNP solves all your problems :D

Francis ik zou het Meth-crash-dieet toepassen, gegarandeerd strakke abs.

Zelf interesseerd het me niet zoveel, een randje vet zorgt voor beter behoud van de massa op vakantie ivm met het minder binnen krijgen van voedsel.

Terug
Naar boven