MuscleMeat

Cutkuur doel 6% bf

Tren a 75 eod, mast ook iets van 100 eod.
6Maaltijden maar? Hoe zit het rond je training?

Tren a 75 eod, mast ook iets van 100 eod.
6Maaltijden maar? Hoe zit het rond je training?

Waarom moet hij er meer doen? Bij een cut is het toch niet de bedoeling 4000kcals binnen te werken. Als hij zijn nodige voeding binnen kan werken in maar 4 maaltijden zou ik er nog niet over klagen.

Je kan als je weinig eet beter vaker eten tegen de honger. Als je normaal 4000kcal eet en nu 1900. 1 Woord, damn

Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt 6% want imo 6% is echt heeel erg laag.

6% is een hell, zowiezo alles onder de 10 is k*t voor een langere periode.

een echte 6% is KURK droog, ook totaal niet nodig als je geen wedstrijden draait

idd 6% dat vraagt om pics straks,

maar hoeveel staan de pro's dan op wedstrijden? 3, 4%?

Zou het zo doen, doe momenteel bijna hetzelfde:

1-14 250mg testE
1-14 300mg trenE
3-14 400mg mastE

w13-23 Aromasin 20mg ED
w16-24 20mg nolva

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt 6% want imo 6% is echt heeel erg laag.

6% is een hell, zowiezo alles onder de 10 is k*t voor een langere periode.

gaat idd een lange weg zijn, vandaar dat ik nu al begin. vorig jaar tikte ik de 8% aan dus dit jaar ietsje lager :-)

een echte 6% is KURK droog, ook totaal niet nodig als je geen wedstrijden draait

6% is belange nog niet wedstrijddroog
idd 6% dat vraagt om pics straks,

maar hoeveel staan de pro's dan op wedstrijden? 3, 4%?

no prob

Zou het zo doen, doe momenteel bijna hetzelfde:

1-14 250mg testE
1-14 300mg trenE
3-14 400mg mastE

w13-23 Aromasin 20mg ED
w16-24 20mg nolva

klinkt lekker, maar wil voor 20 weken gaan omdat mijn doel begin oktober bereikt moet worden.

er zijn er veel die niet weten wat een echte 6% is, ik ken kerels die wedstrijden meedraaien, als die op een echte 6% staan KURK droog, er zijn er veel die zeggen dat ze op 10% staan terwijl dit eerder een 14% is

• Topic Starter Topic Starter
er zijn er veel die niet weten wat een echte 6% is, ik ken kerels die wedstrijden meedraaien, als die op een echte 6% staan KURK droog, er zijn er veel die zeggen dat ze op 10% staan terwijl dit eerder een 14% is

das een feit, alleen is mijn doel 6% en wanneer ik hoger uitkom dan ga ik er heus niet over liegen en zeker ni zomaar schatten op het zicht, maar eerder een goeie meting laten uitvoeren met huidplooimeter en afronden naar boven.

en er is groot verschil tussen 10 en 14%.

bij sommige zijn de buikspieren goed zichtbaar op 14% en bij de ander niet. dus op het zicht moet je het zeker niet gaan schatten.

en vergeet ni dat wedstrijddroog ook betekend minimale vocht onder de huid waardor het allemaal nog wat indrukwekkender lijkt

Laatst bewerkt:
waarom niet gewoon:

week 1-8 tren p 150 eod of tren e 400 ew
week 1-12 test e 500 ew
week 9-14 mast p 150 eod
week 1-14 t3 op en afbouwend

gewoon simpel houden lijkt mij

en eventueel hcg als je dat zou willen

Ja man...ik ben met 16% al heeeel happy hahaha.

hahah maar rene je bent wel goed bezig eerlijk is eerlijk , ik heb zelf op 10% gezeten en vond mijzelf al kurk droog laat staan 6%. :eek:

Ik hoop dat TS het red :) maar wat ik niet begrijp is waarom moet het zo erg laag het staat ook je spiergroei in de weg.

Wat is de reden dat je zo laag wilt gaan zitten ?

Laatst bewerkt:
Ik zou eerder iets als dit doen:
week 1-14 testo 250mg/week
week 1-14 mast of primo 400mg/week
week 1-12 tren 400mg/week

Op deze manier heb je dikke synergie.
Voeding ziet er een beetje magertjes uit als ik naar je foto's kijk is het wat weinig voor iemand met jouw massa (hoewel ik niet weet of je 1,60 ofzo bent kan ook he :P)
Ik denk dat je veel massa gaat inleveren en dat je het beter wat rustiger aan kan pakken in het begin. Doe in ieder geval elke dag 30 a 45 minuten cardio en val je daar niet meer op af moet je wat calorien schrappen.
Zo pak je in het begin nog wel wat VVM waardoor je netto wat meer over zal houden.

succes;)

Ik hoop dat TS het red :) maar wat ik niet begrijp is waarom moet het zo erg laag het staat ook je spiergroei in de weg.

Wat is de reden dat je zo laag wilt gaan zitten ?

omdat het misschien ook leuk is om te zien hoe je er uit ziet met een laag bf%, is toch iets wat ook bij bodybuilding hoort. plus dat als je het voor mekaar krijgt om te cutten met minimaal lbm verlies je daarna gigantisch profiteert van een rebound effect, en zo maar een paar kg pure spiermassa pakt als je je kcals weer omhoog gooit.

Sta er nog altijd van te kijken dat mensen zo weinig test opteren in een cut.. Naar mijn mening kun je het beste de test hoog houden tot dat je er echt scherp uit moet/wil gaan zien. meer test = hogere verbranding, je bent in grotere mate anti-katabool en je zult je kracht langer behouden.

Heb zelf meer honger met 6 kleine maaltijden dan 3 dubbele

Ben je toch ook met mast en tren? hoe is de DNP je bevallen?

De dnp is geweldig bevallen (lol achteraf dan he..) zo goed, dat ik over een weekje of 10 alweer een nieuwe cycle heb geplanned. ben benieuwd of het uit te houden is met de temperaturen van dan..

Heb persoonlijk ook meer honger met 6 kleine maaltijden..3 maaltijden werkt voor mij veel beter. dan lijkt het ook nog wat.. en als je het mij vraagt maakt het weinig uit als je (zoals ik) t3 gebruikt in de cut..

Testosterone vind ik een betere eiwitspaarder dan masteron. Je zou de hoeveelheid test inderdaad ook kunnen compenseren met tren, maar niet iedereen kan zon zieke dosis als jij bro:D

Terug
Naar boven