MuscleMeat

Cutkuurtje maar welke Middeltjes???

PumpFreak

Cool Novice
Waardering
0
wou half mei beginnen met een cutkuurtje voor 6 weken hierbij wou ik gaan voor trenbolone acetate, testo propionate, winstrol of masteron?? iemand goeie ideen?? hoor het graag Thanks...

Ehhh ja... allemaal!!

In the summertime....

• Topic Starter Topic Starter
Kan prima, kijk maar eens naar de voorstellen die hier langskomen. Het wordt steeds gekker.

Met jouw brutal stats zou ik voor winny only gaan.

als ik wel alles zou pakken,, is zoiezo elke dag prikken, maar hoe kan ik die middeltjes dan het best combineren?? alles los van elkaar zetten of bijv trenbolone/propionate in 1 .. dag erna winny.. enzo door dus elke dag. maar wanneer voeg ik masteron toe dan?

week 1t/m6 test propionate 100 mg om de dag
week 1t/m6 trenbolone a 75 mg om de dag
week 1t/m6 masteron 100mg om de dag

zoiets ziet er lekker uit :)

week 1t/m6 test propionate 100 mg om de dag
week 1t/m6 trenbolone a 75 mg om de dag
week 1t/m6 masteron 100mg om de dag

zoiets ziet er lekker uit :)

haha ok maar om de dag met drie middeltjes? gewoon linkerkant erin , rechterkant erin ?? haha;) en volgende dag het andere? en toch masteron ipv winny?

Je kan het allen optrekken in 1 spuitje en dan bijvoorbeeld de eerste keer je linker bil pakken dan 2 dagen ernaar je rechterbil ja en dan weer twee dagen erna weer je linker bil..
Zo zitten er dus al snel 4 dagen tussen voordat je weer opdezelfde injectieplek aan het zetten bent.
Uiteraard zijn er nog genoeg andere plekken als je bil maar dat hoef ik vast niet te vertellen;)

Of je winny of masteron neemt is helemaal aan jezelf het was maar een voorstel

Je kan het allen optrekken in 1 spuitje en dan bijvoorbeeld de eerste keer je linker bil pakken dan 2 dagen ernaar je rechterbil ja en dan weer twee dagen erna weer je linker bil..
Zo zitten er dus al snel 4 dagen tussen voordat je weer opdezelfde injectieplek aan het zetten bent.
Uiteraard zijn er nog genoeg andere plekken als je bil maar dat hoef ik vast niet te vertellen;)

weet zelf namelijk niet wat beter is winny of masteron heb het zelf nog nooit gehad namelijk maar bedankt voor de info;)

Er mag indd ook zelf enige eigen onderzoek gedaan worden :D

Dat red je niet bro moet iets meer variatie in injectieplekken zitten.

Dat red je niet bro moet iets meer variatie in injectieplekken zitten.

READ ;)

Terug
Naar boven