AndroidHealthClinic

Cutschema (advies)

mortaza

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Ik heb alles goed doorgelezen en berekend.

Alleen krijg ik een aantal dingen niet goed in orde.
Avondeten is bij mij elke dag verschillend en vaak weet ik niet hoeveel calorieën, etc de gerechten zijn.
Wat moet ik hiermee doen?

Ook heb ik problemen om een balans te vinden zodat ik voldoende eiwitten en koolhydraten binnen krijg. Bij vetten heb ik het ongeveer wel in orde.
Kan iemand het zo aanpassen en tips geven dat het gebalanceerd blijft?

Zie excel bestand voor mijn voedingsschema.

Bijlagen

Ik heb alles goed doorgelezen en berekend.

Alleen krijg ik een aantal dingen niet goed in orde.
Avondeten is bij mij elke dag verschillend en vaak weet ik niet hoeveel calorieën, etc de gerechten zijn.
Wat moet ik hiermee doen?

Ook heb ik problemen om een balans te vinden zodat ik voldoende eiwitten en koolhydraten binnen krijg. Bij vetten heb ik het ongeveer wel in orde.
Kan iemand het zo aanpassen en tips geven dat het gebalanceerd blijft?

Zie excel bestand voor mijn voedingsschema.

Avondeten zou je toch gemiddeld moeten nemen ligt eraan hoeveel je opschept, zorg dat je gelijke porties neemt.
Over je schema, ik zou je nog even goed inlezen bij de stickys over bepaalde producten want dingen zoals jam, smeerkaas en ontbijtkoek zijn niet bepaald geweldig voor een goed schema. Ook zie ik dat je 4 stukken fruit eet per dag is nergens voor nodig 1-2 is genoeg en neem het dan zoveel mogelijk s'ochtends. Oftewel slechte producten vervangen voor goede producten dan kom je vanzelf beter uit met e/k/v verhouding.

Terug
Naar boven