Fitness Seller

Cutschema (hulp/kritiek/tips nodig)

Ninto

Novice
Waardering
0
De zomer is opkomst en dus ga ik de cut in. Even wat stats:

19 jaar
182cm
82kg
17% BF

Nu heb ik mijn eerste cutschema gemaakt, maar ik ben er zeker van dat het beter kan. En aangezien hier genoeg experts zitten, post ik hem. Ik hoop op goede kritiek en hulp natuurlijk :cool: Ik weet bijvoorbeeld niet echt een goede avondmaaltijd. En een beetje afwisseling zou leuk zijn, dus als iemand bijv. 2/3 goede avondmaaltijden weet... alsjeblieft, post het!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Iemand? Ik heb het schema voor volgende week nodig, dus ik kan de tips enzo goed gebruiken!

Ik vind je schema er erg goed uitzien. Zorgen dat je een avondmaaltijd van rond de 600-700 kcal pakt. Rijst/Pasta/Bonen/Aardappel met Groenten en iets eiwitrijks (kip/vis/ei).
Je vetinname is trouwens wel erg laag. Paar noten eten en je krikt het snel op.

Hoe laat is je training trouwens?

drink je alleen water, zoniet moet je ook de melk en fruitsap etc dat je drinkt opnemen in je schema en dan zal het je verbazen hoeveel kcal en kh je nog opmaakt op een dag;)

Ik ben van plan enkel water te drinken voor een paar weken. En ik wil de cashewnoten vervangen voor 2 maal 20 gram zoutloze pinda's. Die hebben iets meer vet.

Ik zou je Eiwitten en vetten nog wat optrekken...

Ik ben van plan enkel water te drinken voor een paar weken. En ik wil de cashewnoten vervangen voor 2 maal 20 gram zoutloze pinda's. Die hebben iets meer vet.

Je mag ook wel cola light of iets gelijkaardigs drinken hoor zolang je het met mate doet. Ik drink zo'n 5 l water en 1l cola light per dag.

lol water bij de brinta:p gaat smaken
persoonlijk zou ik die 4 boterhammen smiddags veranderen in 2 boterhammen en dan kan je ook nog zo'n 300 ml melk drinken op een dag zonder dat eht aantal kcal veranderd;)
zelf eet ik nu tijdens de cut ook nooit meer dan 2 boterhammen per maaltijd

eerst wat ik zag waren de vetten en die mogen toch wel 10-20% IMO

Ja die kunnen idd wel omhoog. Dat doe ik denk ik met een portie pinda's en 2 boterhammen vervangen voor een glas melk ofzo.

Hmm dat is ook mogelijk idd :P

Terug
Naar boven