Laat ik de deur maar meteen intrappen. En misschien een raampje hier en daar. Allereerst even wat stats misschien:
20 jaar
184cm
97kg
BF% weet ik niet precies. Maar ik gok tussen de 20 en 25 procent.
Ik heb gesolliciteerd bij de Koninklijke Marechaussee voor de functie wachtmeester, sergeant bij andere onderdelen. Tot mijn grote verbazing werd ik psychologisch helemaal goedgekeurd. Nu moet ik nog een drietal officieren overtuigen dat ik helemaal de bom ben en dan heb ik over ongeveer 3 maanden de fysieke keuring.
Nou heb ik de laatste 7 maanden een beetje weinig kunnen fitnessen, in verband met 3 operaties aan beide trommelvliezen. Maar ben natuurlijk wel evenveel blijven eten, en uiteraard heb ik mijn alcoholgebruik ver-10-voudigd.
Dat resulteerde bij mij dus in wat vettoename... raar toch?
Nu ben ik bezig met het in elkaar flansen van een cutschema, en ik denk dat ik daar REDELIJK in geslaagd ben. Uiteraard aan jullie de eer om mij en mijn schematje even flink af te zeiken
Ik kan niet wachten!
20 jaar
184cm
97kg
BF% weet ik niet precies. Maar ik gok tussen de 20 en 25 procent.
Ik heb gesolliciteerd bij de Koninklijke Marechaussee voor de functie wachtmeester, sergeant bij andere onderdelen. Tot mijn grote verbazing werd ik psychologisch helemaal goedgekeurd. Nu moet ik nog een drietal officieren overtuigen dat ik helemaal de bom ben en dan heb ik over ongeveer 3 maanden de fysieke keuring.
Nou heb ik de laatste 7 maanden een beetje weinig kunnen fitnessen, in verband met 3 operaties aan beide trommelvliezen. Maar ben natuurlijk wel evenveel blijven eten, en uiteraard heb ik mijn alcoholgebruik ver-10-voudigd.
Dat resulteerde bij mij dus in wat vettoename... raar toch?Nu ben ik bezig met het in elkaar flansen van een cutschema, en ik denk dat ik daar REDELIJK in geslaagd ben. Uiteraard aan jullie de eer om mij en mijn schematje even flink af te zeiken
Ik kan niet wachten!Bijlagen
Laatst bewerkt: