XXL Nutrition

Cutschema

Shad0x

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Om te beginnen zal ik snel wat over me vertellen.

Ik train al bijna 2 jaar waaronder een jaar serieus (waaronder ik versta op eten wat letten). Ik heb nog nooit echt gecut, dit wordt dus men eerste keer. Ik zit volgens mij tussen mesomorph en endomorph.

Gewicht:79 kg
Lengte: 173 cm
BF: 13-14%

Doel => BF:8-10%
tijdsduur: max 3 maanden (ik weet nog niet of dat dit makkelijk te doen is)

Mijn trainingsschema zal er als volgt uit zien:

Day 1: Heavy lifting chest/back (low reps/high weight) + alactic work

Day 2: Lactate-inducing workout 1 (high reps/low weight) + 20-30 minutes of steady-state aerobic work

Day 3: OFF

Day 4: Heavy lifting quads/hams (low reps/high weight)

Day 5: OFF

Day 6: Lactate-inducing workout 2 (high reps/low weight) + 20-30 minutes of steady-state aerobic work

Day 7: OFF

Bron schema

Als voedingsschema heb ik het volgende:

Maaltijd 1:
6 eieren (1ei-geel rest enkel ei-wit)

Tussendoor:
Whey shake

Maaltijd 2:
Rijst (bruin) 100gr + 100gr kipfilet

Tussendoor:
Notenmix 40gr + aminozuren na training met wat vruchtensap

Maaltijd 3:
rijst (bruin) 75gr + tonijn 200gr

Avondsnack:
Kwark 250gr

De totale waarde van dit voedingsschema is:

2600Kcal met ekv waarde 38/39/23

Tijdens de rustdagen ben ik van plan minder carbs te eten.

Nu al mijn vragen :D

1)Is het trainingsschema veel belovend of zou ik gewoon een split blijven volgen en gewoon veel cardio doen?

2)In mijn voedingsschema zitten nog geen groenten bij. Ik zou hier nog wat groenten willen in steken maar dan zit ik te hoog in mijn Kcal. Wat zou ik in dit schema dan wat minderen om deze er toch in te krijgen. Ik zou voor de cut +- 2525 Kcal moeten binnenhebben. (Harris-Benedict formule)

3)Is het slim om tijdens de rustdagen minder carbs te eten omdat je dan toch niet aan KT doet? Of kan je ze best blijven opnemen.