Shad0x
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 14%
Om te beginnen zal ik snel wat over me vertellen.
Ik train al bijna 2 jaar waaronder een jaar serieus (waaronder ik versta op eten wat letten). Ik heb nog nooit echt gecut, dit wordt dus men eerste keer. Ik zit volgens mij tussen mesomorph en endomorph.
Gewicht:79 kg
Lengte: 173 cm
BF: 13-14%
Doel => BF:8-10%
tijdsduur: max 3 maanden (ik weet nog niet of dat dit makkelijk te doen is)
Mijn trainingsschema zal er als volgt uit zien:
Day 1: Heavy lifting chest/back (low reps/high weight) + alactic work
Day 2: Lactate-inducing workout 1 (high reps/low weight) + 20-30 minutes of steady-state aerobic work
Day 3: OFF
Day 4: Heavy lifting quads/hams (low reps/high weight)
Day 5: OFF
Day 6: Lactate-inducing workout 2 (high reps/low weight) + 20-30 minutes of steady-state aerobic work
Day 7: OFF
Bron schema
Als voedingsschema heb ik het volgende:
Maaltijd 1:
6 eieren (1ei-geel rest enkel ei-wit)
Tussendoor:
Whey shake
Maaltijd 2:
Rijst (bruin) 100gr + 100gr kipfilet
Tussendoor:
Notenmix 40gr + aminozuren na training met wat vruchtensap
Maaltijd 3:
rijst (bruin) 75gr + tonijn 200gr
Avondsnack:
Kwark 250gr
De totale waarde van dit voedingsschema is:
2600Kcal met ekv waarde 38/39/23
Tijdens de rustdagen ben ik van plan minder carbs te eten.
Nu al mijn vragen
1)Is het trainingsschema veel belovend of zou ik gewoon een split blijven volgen en gewoon veel cardio doen?
2)In mijn voedingsschema zitten nog geen groenten bij. Ik zou hier nog wat groenten willen in steken maar dan zit ik te hoog in mijn Kcal. Wat zou ik in dit schema dan wat minderen om deze er toch in te krijgen. Ik zou voor de cut +- 2525 Kcal moeten binnenhebben. (Harris-Benedict formule)
3)Is het slim om tijdens de rustdagen minder carbs te eten omdat je dan toch niet aan KT doet? Of kan je ze best blijven opnemen.
Zizo. Dit was alles. Alvast bedankt als je het gelezen hebt en hopelijk krijg ik snel wat antwoorden.
Mist er nog iets? Laat maar weten!
Mvg, Ben.
Ik train al bijna 2 jaar waaronder een jaar serieus (waaronder ik versta op eten wat letten). Ik heb nog nooit echt gecut, dit wordt dus men eerste keer. Ik zit volgens mij tussen mesomorph en endomorph.
Gewicht:79 kg
Lengte: 173 cm
BF: 13-14%
Doel => BF:8-10%
tijdsduur: max 3 maanden (ik weet nog niet of dat dit makkelijk te doen is)
Mijn trainingsschema zal er als volgt uit zien:
Day 1: Heavy lifting chest/back (low reps/high weight) + alactic work
Day 2: Lactate-inducing workout 1 (high reps/low weight) + 20-30 minutes of steady-state aerobic work
Day 3: OFF
Day 4: Heavy lifting quads/hams (low reps/high weight)
Day 5: OFF
Day 6: Lactate-inducing workout 2 (high reps/low weight) + 20-30 minutes of steady-state aerobic work
Day 7: OFF
Bron schema
Als voedingsschema heb ik het volgende:
Maaltijd 1:
6 eieren (1ei-geel rest enkel ei-wit)
Tussendoor:
Whey shake
Maaltijd 2:
Rijst (bruin) 100gr + 100gr kipfilet
Tussendoor:
Notenmix 40gr + aminozuren na training met wat vruchtensap
Maaltijd 3:
rijst (bruin) 75gr + tonijn 200gr
Avondsnack:
Kwark 250gr
De totale waarde van dit voedingsschema is:
2600Kcal met ekv waarde 38/39/23
Tijdens de rustdagen ben ik van plan minder carbs te eten.
Nu al mijn vragen

1)Is het trainingsschema veel belovend of zou ik gewoon een split blijven volgen en gewoon veel cardio doen?
2)In mijn voedingsschema zitten nog geen groenten bij. Ik zou hier nog wat groenten willen in steken maar dan zit ik te hoog in mijn Kcal. Wat zou ik in dit schema dan wat minderen om deze er toch in te krijgen. Ik zou voor de cut +- 2525 Kcal moeten binnenhebben. (Harris-Benedict formule)
3)Is het slim om tijdens de rustdagen minder carbs te eten omdat je dan toch niet aan KT doet? Of kan je ze best blijven opnemen.
Zizo. Dit was alles. Alvast bedankt als je het gelezen hebt en hopelijk krijg ik snel wat antwoorden.
Mist er nog iets? Laat maar weten!
Mvg, Ben.