- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Na maande info hier te hebben gelezen wil ik serieus aan de slag.
Nu zomer is afgelopen wil ik vol aan de slag.
De afgelope 2 maanden ben ik wel na de gym geweest maar niet altijd even serieus.
Wat over me zelf
- 20 jaar
- lengte 185cm
- gewicht 80 kilo
- BF 17,5%
Nou wat ik eigenlijk eerst gaan cutte na 13% om vanaf daarna te gaan bulke.
Omdat ik nu serieus begin met fitness( vast voeding+fitness schema) werd mij gevraagd waarom ik niet begin met te bulke. Als gedachte er achter je begint met fitness je heb de meeste groeie processe dus zal je het meest aan massa winnen.
Hoe denken jullie er over?
Denken jullie dat ik beter kan gaan beginnen met bulke om vanaf maart/april te gaan cutte voor de zomer?
Of zeggen jullie je kan beter cutten na 13% om vanaf daar te gaan beginnen met massa te winne
Zelf ben ik altijd een beetje mollig geweest dus dag zelf te gaan beginnen met een cut.
Graag serieus advies
Alvast bedankt!
Nu zomer is afgelopen wil ik vol aan de slag.
De afgelope 2 maanden ben ik wel na de gym geweest maar niet altijd even serieus.
Wat over me zelf
- 20 jaar
- lengte 185cm
- gewicht 80 kilo
- BF 17,5%
Nou wat ik eigenlijk eerst gaan cutte na 13% om vanaf daarna te gaan bulke.
Omdat ik nu serieus begin met fitness( vast voeding+fitness schema) werd mij gevraagd waarom ik niet begin met te bulke. Als gedachte er achter je begint met fitness je heb de meeste groeie processe dus zal je het meest aan massa winnen.
Hoe denken jullie er over?
Denken jullie dat ik beter kan gaan beginnen met bulke om vanaf maart/april te gaan cutte voor de zomer?
Of zeggen jullie je kan beter cutten na 13% om vanaf daar te gaan beginnen met massa te winne
Zelf ben ik altijd een beetje mollig geweest dus dag zelf te gaan beginnen met een cut.
Graag serieus advies
Alvast bedankt!

Begin volgend jaar cutten als je dat wilt.