AndroidHealthClinic

Cutten + 200 mg deca

ecotec

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Ik ben sinds kort bezig met cutten inc voedingsschema gemaakt door ex bodybuilder bevalt me tot nu prima nou is mijn geadviseerd om er 200 mg deca bij te zetten omdat dit mijn eerste kuur zal zijn nu is mijn vraag wat zijn jullie ervaringen of meningen met cutten + deca ik ben zelf 1.80 gewicht 80 kilo 14 % bodyfat 27 jaar waarvan 3 jaar trainen voeding staat op 2000 kcal eiwit 220 gram vet weet niet precies meer ben namelijk op me werk dit bericht. Aan het maken hihi :)

Raar advies, deca only zowiezo al niet doen en deca in de cut is ook niet aan te raden. Beter zet je 250mg testosteron.

Gedeeltelijk eens met Pleister.
Geen deca only en geen deca in de cut.

Mijn advies: Eerst natural cutten en dan 500mg test EW erin.
Zonde om je eerste kuur te doen om een paar procentjes in vet% te zakken terwijl je dat makkelijk natural redt. Je gaat imo veel meer uit je kuurtje halen als je eerst een paar% zakt en dan gaat (clean)bulken tijdens je kuurtje...

Mocht je toch perse aas gaan gebruiken tijdens je cut, denk dan aan Var, Winny, Primo, bold en/of een lage dosis test.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil een lichte kuur pakken daarom deca of stromba hij zei ook dat testo voor eerste kuur best een zware kuur is omdat het zooitje plat komt te liggen :(

Haha, nee, dan is deca inderdaad een heel licht middel, hahaha!

Niet dus... Begin eerst maar eens je goed in te lezen kerel. Ga een paar maanden natural cutten en inlezen. Dan kan je van de zomer je eerste kuurtje doen. Dan sta je op een mooi % en weet je hopelijk een beetje beter waar je het over hebt.

Deca is volgens jouw niet lichter dan testo dan daar heb je geen kennis voor nodig toch

je avatar is not done op een open forum waar mensen op werk naar kunnen kijken.

Hahaha ik dacht doe eens een aparte avatar ipv blote mannen avatar

Deca is volgens jouw niet lichter dan testo dan daar heb je geen kennis voor nodig toch

Zo simpel is het niet kerel. Er komt nog wel wat meer bij kijken. Ik krijg in ieder geval het idee dat je niet weet:

- Welke middelen er allemaal op de markt zijn,
- Wat de producteigenschappen van deze middelen zijn,
- Wat uberhaupt de bijwerkingen en risico's van een kuurtje zijn,
- Waar je tijdens een kuur rekening mee moet houden,
- Wat je moet doen om sides zo veel mogelijk te voorkomen,
- Wat je moet doen als er toch vervelende bijwerkingen optreden,
- Enz enz.

Weet je wel wat HCG is? En wat een nakuur is en hoe die eruit moet zien?

Of doe je gewoon wat je dealer je adviseert en wat men hier op het forum zegt?

Zelf weten hoor, maar ik zou het zelf willen uitzoeken allemaal.

Echt niet lullig bedoelt, maar AAS is geen eenvoudige creatine die je zomaar even neemt. Het zijn zeer zware medicijnen met soms blijvende bijwerkingen, die bij (verkeerd) gebruik serieuze gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken.

Heb je uberhaupt al eens gewone creatine gebruikt? Wat voor supps heb je nog meer gebruikt?

Hoe zit het met je voeding?

Wat voor supps ben je van plan tijdens en na je kuur te nemen? Wat ben je van plan te gaan doen om de dip en het spierverlies na de kuur zoveel mogelijk te beperken?

Nouja, je snapt het wel denk ik.

Zo simpel is het niet kerel. Er komt nog wel wat meer bij kijken. Ik krijg in ieder geval het idee dat je niet weet:

- Welke middelen er allemaal op de markt zijn,
- Wat de producteigenschappen van deze middelen zijn,
- Wat uberhaupt de bijwerkingen en risico's van een kuurtje zijn,
- Waar je tijdens een kuur rekening mee moet houden,
- Wat je moet doen om sides zo veel mogelijk te voorkomen,
- Wat je moet doen als er toch vervelende bijwerkingen optreden,
- Enz enz.

Weet je wel wat HCG is? En wat een nakuur is en hoe die eruit moet zien?

Of doe je gewoon wat je dealer je adviseert en wat men hier op het forum zegt?

Zelf weten hoor, maar ik zou het zelf willen uitzoeken allemaal.

Echt niet lullig bedoelt, maar AAS is geen eenvoudige creatine die je zomaar even neemt. Het zijn zeer zware medicijnen met soms blijvende bijwerkingen, die bij (verkeerd) gebruik serieuze gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken.

Heb je uberhaupt al eens gewone creatine gebruikt? Wat voor supps heb je nog meer gebruikt?

Hoe zit het met je voeding?

Wat voor supps ben je van plan tijdens en na je kuur te nemen? Wat ben je van plan te gaan doen om de dip en het spierverlies na de kuur zoveel mogelijk te beperken?

Nouja, je snapt het wel denk ik.

valt mij soieso op dat er heel veel 'profs' en 'personal trainers' zijn die echt onzin adviseren...

Ik heb me wel verdiept in anabolen sterioden en ook een jaar geleden in huis gehad maar niet gebruikt omdat ik toch had besloten dat ik er toen nog niet klaar voor was en el tigre daar zat toen ook hcg bij ampullen 1 tablet en die andere vloeistof bij elkaar doen en spuiten maar De advies van de ex bodybuilder kan mischien voor sommige onzin zijn maar wat wil je als iemand 3e wordt en iets heeft bereikt in ze bodybuildings carriere en dan kan je toch wel zijn advies volgen dan

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Die deca zou dan alleen een ondersteuning van het voedingsshema zijn

Oké.
Dan blijf ik bij dit advies:

Gedeeltelijk eens met Pleister.
Geen deca only en geen deca in de cut.

Mijn advies: Eerst natural cutten en dan 500mg test EW erin.
Zonde om je eerste kuur te doen om een paar procentjes in vet% te zakken terwijl je dat makkelijk natural redt. Je gaat imo veel meer uit je kuurtje halen als je eerst een paar% zakt en dan gaat (clean)bulken tijdens je kuurtje...

Mocht je toch perse aas gaan gebruiken tijdens je cut, denk dan aan Var, Winny, Primo, bold en/of een lage dosis test.

Voor de zomer 250 mg testo pakken voor 6a8weken dan 2 weken na laaste inject nakuren met nolvadex 20 mg per dag als ik het goed heb 4 weken toch ?

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Eerste kuur wil rustig beginnen niet gelijk 500mg

Kan heel goed.
Zou hem wel op minimaal 8 weken zetten.

Je kan ook voor 250mg test E5D kiezen.
Nakuur is verder oké.

Laatst bewerkt:
Voor de zomer 250 mg testo pakken voor 6a8weken dan 2 weken na laaste inject nakuren met nolvadex 20 mg per dag als ik het goed heb 4 weken toch ?

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Eerste kuur wil rustig beginnen niet gelijk 500mg

10 a 12 weken. Je merkt er pas wat van naar een maand. Maar je moet het zelf weten, ik zou ook gewoon 500mg doen. Waarom zou je perse 250mg willen doen ? "Veilig"?!

Rustig beginnen kijken hoe me lichaam en of karakter er op reageerd

Ik wil een lichte kuur pakken daarom deca....:D

NOR19 gooit het pas plat haha.

Terug
Naar boven