AndroidHealthClinic

winstrol only cutten

Zou dr t3 bij pakken als et doel vet verliezen is.
Voor de rest zou ik de winstrol in 1 keer neemen 1.5 uur voor et trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Omtrent inname hoor ik nu echt verschillende adviezen. Van 1 maal per dag, tot verdelen per dag, tot vlak voor de training.... enkel mis ik steeds de onderbouwing

Omtrent inname hoor ik nu echt verschillende adviezen. Van 1 maal per dag, tot verdelen per dag, tot vlak voor de training.... enkel mis ik steeds de onderbouwing
Omdat dit geen reet uitmaakt. De ene doet het zo, de andere doet het anders. Ikzelf verdeelde dit ook over 2 of 3 innames. Doe wat je het gemakkelijkste vindt.

Zou dr t3 bij pakken als et doel vet verliezen is.
Voor de rest zou ik de winstrol in 1 keer neemen 1.5 uur voor et trainen.

Afgaande op de topicstart lijkt me dat echt een overbodige toevoeging, hij lijkt zijn voeding in orde te hebben.

Er komen tevens nog wat recreatieve versnaperingen bij, vetverlies genoeg. :p

Timing maakt wel gewoon uit.
De halfwaarde van winstrol is maar een paar uur, dus meer dan logisch om het zo verspreid mogelijk te nemen.
Alleen lopen er hier wat bro's rond die alles in 1 keer 1,5 uur voor de training nemen omdat ze winstrol als een pre workout gebruiken.
Ja je zal meer kracht hebben op de volledige dosering voor je training, maar als het goed is wil jij het anabole effect heel de dag hebben voor betere gains, stabielere spierbehoud tijdens cutten en om hormoonwaardes stabieler te houden.

• Topic Starter Topic Starter
Dagelijks 3 tabs van 15 mg. Beste dus om ochtend / middag / avond 1 tab te nemen? (45 mg per dag)

En glucosamine en taurine zal ik vanaf volgende week alvast mee starten

Ja dat klinkt okay als je 15mg tabs hebt.
Je hoeft het niet per se helemaal perfect te verdelen, maar verdelen heeft wel meer voordelen dan alles op 1 moment.

Terug
Naar boven