XXL Nutrition

Cutten als een gek, 1 jaar training

Dethroned

Cool Novice
Waardering
1
De kleine foto van mij in het groene shirt was van juli 2008. Begin 2009 woog ik 137,3. Sindsdien gaan trainen. De rest van de (crappy) foto's zijn van vandaag.
Huidig gewicht is (vannochtend) 97,2. Ik ben 1.67 btw.

Stats...
BP 1x105
SQ 5x140
DL 1x 170

Ben momenteel bezig natuurlijk met nog verder af te vallen, kracht/VVM behouden. Ik start komende week met een ECAY kuurtje om es even te kijken hoe dat gaat lopen.

Heb eigenlijk geen behoefte om een voedingsschema te posten, maar eet veel tonijn, ei, kip, groenten. Drink soja, water. Gebruik EAS, glucosamine, L-carnitine, CLA en dadelijk die stack. Wellicht kan je hieruit al de conclusie trekken dat ik het niet zo heb op koolhydraten, de meeste daarvan haal ik uit fruit.

Ik weet dat de foto's beetje slecht zijn en dat ik nog veel te hoog in BF zit, maar vond het leuk om dit te posten. Nu dus een jaar bezig.

2010-01-17 22-35-51.321.jpg

2010-01-17 22-36-03.940.jpg

2010-01-17 22-41-34.353.jpg

omfg.jpeg

Met wat andere poses hadden we waarschijnlijk het verschil beter kunnen zien.

Maar erg goed gedaan!

Goed begin is het halve werk, goed bezig man

goed gedaan :) en nog veel succes verder

goed gecut :)

Goedbezig ;)

Netjes :)

ik merk wel een zeer rare vorm in je rechterscheen :D
ooit gevallen ofzo ?

doe zo verder

:Ddat gaat lekker!

wordt zeker wat moois, succes!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb x-benen, mss dat dat is opgevallen ?
En bedankt voor de positieve comments

Top, 40 kg kwijtraken is niet niets, hele nieuwe garderobe aangeschaft zeker? ;)

Complimenten hoor!

Lekker bezig 40,1KG kwijt, dat doe je goed, ga zo door!

Top, 40 kg kwijtraken is niet niets, hele nieuwe garderobe aangeschaft zeker? ;)

Geen geld voor :(

In 2006 woog ik op een gegeven moment 92,3 (crashdieet) en kwam toen later weer heeeel veel aan. De kleren uit 2006 zijn de enige die ik nog heb, echter fitnesste ik toen niet. Dus hoewel ik nu nog ruim 4 kilo meer weeg, zit alles nu veel ruimer, behalve een zomerbroek die wel goed zit.

lijkt me heeeeeeeeeeeel sterk dat dat voor je scheen zit denk je ook niet ??? anders zou de gemiddelde thai/kick-boxer niet meer ze voeten kunnen neerzetten @_@

tenminste als ik zo lees wat er op wikipedia staat ;o maar kan het fout hebben dus dunno, lijkt mij iig heel apart :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Musculus_tibialis_anterior

Wtf kerel, natuurlijk zit die spier voor je scheen. Als ik m'n tenen omhoog doe zie je die spier ook ;) hoe wil je anders je voet omhoog doen.

Loopt parallel aan je scheen aan de buitenkant van je been, span hem aan dan komt ie verder dan je scheen.
Ik zie dat je een ECAY kuurtje wil doen, had er nog nooit van gehoord maar ik vond het in de AAS sectie, en dat het iets is dat een energieboost geeft. Waarom wil je dit gaan gebruiken als ik vragen mag?

Laatst bewerkt:
lijkt me heeeeeeeeeeeel sterk dat dat voor je scheen zit denk je ook niet ??? anders zou de gemiddelde thai/kick-boxer niet meer ze voeten kunnen neerzetten @_@

tenminste als ik zo lees wat er op wikipedia staat ;o maar kan het fout hebben dus dunno, lijkt mij iig heel apart :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Musculus_tibialis_anterior

Wtf kerel, natuurlijk zit die spier voor je scheen. Als ik m'n tenen omhoog doe zie je die spier ook ;) hoe wil je anders je voet omhoog doen.

Loopt parallel aan je scheen aan de buitenkant van je been, span hem aan dan komt ie verder dan je scheen.
Ik zie dat je een ECAY kuurtje wil doen, had er nog nooit van gehoord maar ik vond het in de AAS sectie, en dat het iets is dat een energieboost geeft. Waarom wil je dit gaan gebruiken als ik vragen mag?

Musculus tibialis anterior weltverstaan. Of deze voorbij je scheen komt of erachter blijft is per persoon verschillend.
De voet heeft meerdere dorsaalflexoren.

Tja, daar vraag je iets. Ik heb nu het grootste gedeelte van mijn afvaltraject gedaan door heeeeeeel veel trainen. Dat zal toch voor dit jaar minder gelden.
Daarnaast is het ook zo dat afvallen ook af en toe een schopje nodig heeft.
Ik zou heel graag met die kuur een kilo of 5 lichter willen eindigen, dus aan het eind van de maand. Wellicht dat dat ook zonder kuur zou kunnen, maar goed.

Ik heb zelf 4 weken in 09 een eigen EC combi geprobeerd en dat beviel me wel. Nu was ik ook heel erg benieuwd naar een nieuwe/andere combi. Verder ben ik heel erg gericht op het halen van een lager gewicht dan 92 kilo, dat is meer psychologisch. Ik wil, nee eis het van mezelf dat ik dat eerst bereik voordat ik weer echt vooruit ga kijken. Vergis je niet, ik ga niet crashen oid. Ik eet verstandig en sport ook verstandig. Dit is gewoon dus een aanvulling, een hulpje voor het bereiken van dat begeerde doel.

Mijn target voor eind van het jaar is 80-83 kilo, BF van 15-18%. Uiteraard met behoud VVM en behoud of betere performance. Ik ga me met name meer richten op stabiliteit, flexibiliteit en technisch trainen.

Terug
Naar boven