AndroidHealthClinic

[Cutten] Cardio routine

Koop een springtouw en doe de springtouw.

Springtouw is misschien wel de beste cardio die er bestaat. Er is veel variatie mogelijk qua sprongen, het verbrand ontzettend veel calorieën en het is goed voor je coördinatie gevoel...
Daarnaast kun je nog wat rennen, fietsen zelfs wandelen valt onder cardio...

En als je goed kan touwtje springen geeft dan een lekker gevoel, eerst werd ik gefrustreerd dat het telkens fout ging, nu spring ik als een bokser. Wel moet je erop letten dat je goed springt, anders kan het belastend voor je knieen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
En als je goed kan touwtje springen geeft dan een lekker gevoel, eerst werd ik gefrustreerd dat het telkens fout ging, nu spring ik als een bokser. Wel moet je erop letten dat je goed springt, anders kan het belastend voor je knieen zijn.

Ja, ik kan touwtjespringen heb het vroeger een tijd gedaan om af te vallen, maar zat eraan te denken de volgende dingen te doen als cardio: Crosstrainer, Touwtjespringen, Stairmaster, roeien.

• Topic Starter Topic Starter
Geweldig van mijn vader gewichtsmanchetten gekregen dus touwtjespringen en hardlopen met 3 KG extra lichaamsgewicht.

mijn cardio routine is waar ik zin in heb.
bijvoorbeeld 30 min fietsen of hardlopen, touwspringen, zwemmen, crosstrainer, roeien

Terug
Naar boven