bodybuildertjuh
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Hallo forumleden, aangezien ik nieuw ben zal ik me allereerst even voorstellen. Ik ben tony 20 jaar oud en ik fitness nu zo een 1,5/2 jaar. Ik weeg 85 kilo en ben 1.90m.
Ik ben nooit echt serieus geweest met voedingsschemas en wil dat nu toch wel doen om nog betere resultaten te halen
.
Ik heb de hele winter doorgebulkt en heb nu aardig wat massa gekregen maar ook wel wat vet gekregen, ik zit nu denk ik tussen 15-20% bf. Ik wil graag cutten en toch meer massa creëren. Ik weet dat het niet mogelijk is om tegelijker tijd massa aan te komen en vet te verliezen. Maar wat is de beste optie/voedingsschema om toch zoveel mogelijk vet te verliezen en zoveel massa te behouden/maken?
Ik werk als dakdekker en goeie maaltijden zoals rijst op het werk is helaas niet mogelijk
Voedingsschema tot nu toe:
7:00
Cornflakes met halvolle melk/brinta
9:00
4 boterhammen pindakaas
12:00
4 botterhammen pindakaas
16:30
weightgainer (500 kcal) + 2 boterhammen pindakaas
18:00
Eten wat de pot schaft (groenten, aardappelen, vlees e.d.)
19:00
trainen
21:00
Weightgainer + rijst
22:00
Magere kwark
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben nooit echt serieus geweest met voedingsschemas en wil dat nu toch wel doen om nog betere resultaten te halen
.Ik heb de hele winter doorgebulkt en heb nu aardig wat massa gekregen maar ook wel wat vet gekregen, ik zit nu denk ik tussen 15-20% bf. Ik wil graag cutten en toch meer massa creëren. Ik weet dat het niet mogelijk is om tegelijker tijd massa aan te komen en vet te verliezen. Maar wat is de beste optie/voedingsschema om toch zoveel mogelijk vet te verliezen en zoveel massa te behouden/maken?
Ik werk als dakdekker en goeie maaltijden zoals rijst op het werk is helaas niet mogelijk
Voedingsschema tot nu toe:
7:00
Cornflakes met halvolle melk/brinta
9:00
4 boterhammen pindakaas
12:00
4 botterhammen pindakaas
16:30
weightgainer (500 kcal) + 2 boterhammen pindakaas
18:00
Eten wat de pot schaft (groenten, aardappelen, vlees e.d.)
19:00
trainen
21:00
Weightgainer + rijst
22:00
Magere kwark
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

), want anders zit je wel erg hoog in je vetten.