Fitness Seller

Cutten in combinatie met AAS

suwardi

Ripped Bodybuilder
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Hey,ik ben zonet begonnen met mijn kuur.
dit is mijn kuur: (ja ik doe nakuur..)
1-4 tren -a ml eod
1-4 test -p ml eod
1-10 tren-e 300 ew
1-12 test-e 500 ew

ik wil voornamelijk een stukje leaner worden, terug naar de 8-10% BF

ik wil 4x per week cardio gaan doen, zoveel mogelijk op lege maag s'ochtends en anders na KT

.mijn voeding zal dit worden:
09:00. 40gr whey, 150 grams havermout en 1 stuk fruit
11.30. 150-200 gr panga, 100 gr groenten,100-150 gr gekookte bruine rijst
13.00 150-200gr panga, 100-150 gr gekookte bruine rijst
15.30 1 eiwitpannekoek (30-40 gr eiwit en weinig carbs) ,eiwitpannekoek vervangen evt voor lean gain shake (van bodyenfit).
18.00: avondeten (eet gewoon met ouders mee = gezond) eet weinig carbs
21.00: 500 gr kwark+ hand noten
23-24.00 (als ik laat naar bed ga nog whey shake)

Ik bak met olijfolie dus noten rn olie zijn de goede vetten.
verder gebruik ik supps : 1 animal pak p/d, 6 omega-3 caps, pre-en postworkout.

Miss is het niet nodig om te gaan cutten zolang ik mijn carbs complex houd en voeding clean , zal de tren genoeg vet verbranden?( heb namelijk geen persoonlijke ervaringen met tren )

adviezen zijn zeer welkom!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn de vetten verboden?

Dat ziet er beter uit ;)

Wat voor dosering ga je gebruiken dan?

Een kuur om van 13 naar 10% te gaan ?

En een lean GAIN shake ?

• Topic Starter Topic Starter
Nee bak alles in olijfolie krijg daaarmee nodige vetten binnen.
Dat ziet er beter uit ;)
Wat voor dosering ga je gebruiken dan?
Ja sorry was irts mis gegaan. heb zojuist bij gezet
Een kuur om van 13 naar 10% te gaan ?

En een lean GAIN shake ?
Ik wil zo laag mogelijk gaan ja. Denk dat ik nog wat kg kan pakken met dit schema en droger kan worden. liefst onder 10%. kuur is niet speciaal voor cutten. de vraag is dan ook eigenlijk o het nodig is om te cutten of gewoon super clean te bulken....
en met die shake is niets mis, prima voedingswaarden en makkelijk. Meeste hier zijn overtuigd dat vast voedsel moet zijn maaar imo kan dit best. Is eigenlijk een noodoplossing als ik geen tijd heb oid.

Ligt het aan mij, maar een kuur pak je massa mee, en dan cut je het vet er gewoon af? Kuur is toch effectiever om massa mee te pakken?

Natuurlijk zijn er cut kuurtjes...

Hoe werkt zon cutkuur trouwens? Ik heb het al gezocht maar kan er weinig over vinden.

Ik brn van mening dat ik zelfs tijdens cutten nog kgs kan pakken, begin echter te twijfelen. denj dat ik naar cleanbulk overstap. is toch wintr

Ik brn van mening dat ik zelfs tijdens cutten nog kgs kan pakken, begin echter te twijfelen. denj dat ik naar cleanbulk overstap. is toch wintr

Tenzij je een genetisch wonder (of een beginner) bent: nee, dat is niet mogelijk. Het tegengestelde is zelfs waar. Als je minder eet dan je lichaam nodig heeft, zal je zoiezo wel iets aan spiermassa inleveren. Als natural bedoel ik dan natuurlijk ;)

Zo te zien is je voeding verre van goed overdacht, misschien moet je daar eens mee beginnen!!!

Zo te zien is je voeding verre van goed overdacht, misschien moet je daar eens mee beginnen!!!

Tja ik heb dan ook nauwelijks ervaring met cutten,wat is rr volgens jou niet goed aan? ik zit nu te denken aan een clean bulk met 2-3x per week cardio op legemaag

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 20:40 ----------

Tenzij je een genetisch wonder (of een beginner) bent: nee, dat is niet mogelijk. Het tegengestelde is zelfs waar. Als je minder eet dan je lichaam nodig heeft, zal je zoiezo wel iets aan spiermassa inleveren. Als natural bedoel ik dan natuurlijk ;)

Gelukkig bn ik niet naturel meer :p ik ga goed nadenken, met een cleanbulk kan ik wel kilootje of 8-11 kg pakken denk

Tja ik heb dan ook nauwelijks ervaring met cutten,wat is rr volgens jou niet goed aan? ik zit nu te denken aan een clean bulk met 2-3x per week cardio op legemaag

De voedingssectie uitpluizen? Er staat zoveel informatie over het maken van een goed voedingsschema. Daarnaast vindt ik kuren echt slecht als je geen ervaring met correcte voedingsschema's hebt. Maar ik zal je een handje opweg helpen..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingswaarden-voorbeeldschemas-24805/

[Link niet meer beschikbaar]

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/kcal-voor-kcal-ongezondste-eten-transvet-203704/

Keukenweegschaal + rekenmachine + een beetje moeite doen.. ;)
Succes!

je eet amper KH..?? Je gaat ontzettend veel spiermassa verliezen op deze manier!

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 20:40 ----------

Gelukkig bn ik niet naturel meer :p ik ga goed nadenken, met een cleanbulk kan ik wel kilootje of 8-11 kg pakken denk

Om op zo'n jonge leeftijd al te kuren noem ik niet echt gelukkig maar eerder heel erg dom, maar oké ;)

met zijn stats kuren is geen schande als hij een doel voor ogen heeft.
denk nog steeds iet te laag in vetten en te weinig goede carbs ja. gooi wat rijst bij die panga. de hoeveelheid kun je om een bepaalde periode steeds iets verlagen als je vetpercentage niet zakt. ik denk dat je de 10 zoiezo haalt zonder cardio en met cardio ook wel minder als 8 maar kijk nog even naar je carbintake

Terug
Naar boven