Fitness Seller

Cutten in de laatse weken van een bulk kuur.

Ko3n

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Mijn vraag,

Is het mogelijk als je een 12 weken bulking cycle doet datje de laatse 3/4 weken gaat cutten om het nodige vet watje tijdens de bulk van je kuur erbij hebt gekregen er af te cutten?

Of zou het dan beter zijn om te cruize met low test en na 6 weken een cutting cycle in te plannen?
Kuur betreft:

Dbol 40mg- 1-3 (kickstart)
250mg test-e 1-12
400mg tren-e 1-10

pct: 14-18 Arofixen

Als je goed voor je bulkkuur hebt gecut, en niet als een achterlijke 1000 kcals boven onderhoud hebt gegeten tijdens het bulken, zou dit niet nodig moeten zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zou het dan kunnen?

Is zeker mogelijk, noem jouw kuur ook niet echt een bulk kuur. De Dbol ben je in week 10 al lang kwijt, test en tren gaan niet echt zoden aan de dijk zetten kwa vet. Als je er wat droger uit wilt komen kan je idd je kcals wat verlagen tegen het einde.

Lol, alles draait om voeding

Als je direct gaat cutten na bulk is het bye bye gains;)

Als je vet aanzet op tren schort er gewoon echt flink wat aan je voeding.

Als je direct gaat cutten na bulk is het bye bye gains;)

Dat weet ik, heb het gezien bij een maat van mij.

Ik begon op 10% procent maar door een te groote calorie surplus ben ik op 14% gekomen in 7 weken.
Nu heb ik mijn kcal's verlaagd en wil ik niet al teveel vet meer aankomen in de resterende weken.

Mischien dat ik kan cutten de laatse 3/4 weken maar hier wil ik graag jullie mening over. Als pct start eet ik weer +100kcal boven onderhoud om massa te behouden.

Is dit haalbaar of is het beter om te clean bulken met +300kcal de resterende weken en dan na 3 maanden is te gaan kijken om een cut in te lassen. :o

Laatst bewerkt:
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Zou voor optie 2 gaan

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Zou voor optie 2 gaan

Door 600 kcal+ te eten :O, heb hem verlaagd naar 300 kcal+

Snap er zelf ook niks van kom normaal geen grammetje vet aan laat staan zoveel in zo korte tijd.
Vandaar zoek ik ook hulp hier zo om de best mogelijke manier te vinden om enigsins nog normaal door te gaan met de cycle. En wat de beste oplossing hiertoe zou kunnen zijn.:rolleyes:

Is waarschijnlijk ook hoop vocht! Maar dat vet zouk me niet te druk over maken en gewoon is lekker door eten nog paar maanden. Dan hou je t meest over van je kuur

• Like
Waarderingen: Ko3n
Terug
Naar boven