XXL Nutrition

Cutten maand na kuur

vincent2912

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
116kg
Vetpercentage
13%
Beste BB,

Ik heb van augustus tot aan eind oktober gekuurd, met nakuur eind november dus klaar. Ik ben sinds begin januari begonnen met een cut, maar is dit wel zo verstandig of ben ik in weze al genoeg hersteld?

nee dat zou ik je zeker niet aanraden...ga je veel massa mee verliezien...nu iets boven onderhoud blijven eten...maandje of 2 en dan n cut kuur doen is imo n betere optie!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie melvin,

ben zelf van plan om rond maart weer een kuur te starten met 750 test, 400 tren, 50mg winny
Maar zit nu wel op de 16% wil dit eigenlijk voor de kuur naar 12% krijgen,

Bedankt voor de reactie melvin,

ben zelf van plan om rond maart weer een kuur te starten met 750 test, 400 tren, 50mg winny
Maar zit nu wel op de 16% wil dit eigenlijk voor de kuur naar 12% krijgen,

Zou er dan mast bij pakken...kun je "makkelijk" in 12 weken onder de 10 komen met ephi erbij ofzo...

ja maar ik wil het liefst rond de 12% die periode zitten en dan in de kuur wat droge massa aanzetten en liefst gewoon rond de 10%, hoef niet per se onder de 10 te komen.

jij bent al de 2e vandaag, 21 jaar en meteen aan de tren (zwaarste anabool)
doe eerst lekker wat andere kuurtjes man !

heb er al een kuur met tren opzitten en het bevalt me goed

Je kan nu ook zwaar gaan cutten op winny only (6 tot 8 weken) of op 250test (of 300prop). Daarna je bulk kuur er in gooien.

Postcycle cut = recipe for disaster. Ik heb het na mijn eerste kuur gedaan en verloor 5kg terwijl mijn vetpercentage amper zakte. Afhankelijk van hoe groot je al bent zal het waarschijnlijk zelfs nooit meer een goed idee zijn om clean te cutten; je moet naturel dan al alle zeilen bij zetten om niet te krimpen, en met de daling in oa. test bij een kcal-tekort smelt je massa dan als sneeuw voor de zon. Volgende keer zorgen dat je clean bulkt in je kuur, of cutten terwijl je nog on bent. Off = maintenance time.

Bedankt voor de reactie, maar het is niet direct na de kuur gedaan he, zelf heb nu al aardig wat vocht verloren 3 tot 4kg en vind vind het er al beter uitzien, ik weet nog niet hoeveel vet ik heb verloren maar ik ben in de toekomst ook van plan om gewoon te gaan cleanbulken en het niet meer te laten oplopen tot 16% maar max 12%.

@Henk, dus dan zou ik nu 6 tot 8 weken winny moeten nemen en daarna direct door met me kuur 750 test en 400 tren wordt het dan niet wat te lang?

Ff paar maandjes wachten. Ik zou sowieso nooit natural gaan cutten als je geen natural bent

Ff paar maandjes wachten. Ik zou sowieso nooit natural gaan cutten als je geen natural bent

+1

En ik spreek uit ervaring...
Had 2 kuurtjes gedaan...119.6 kg op m'n max...
Toen malige vriendin beloofd niet meer te kuren...toch gaan cutten voor de zomer en BAM zo naar de 95 kg
Tranen in m'n ogen!!!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie, maar het is niet direct na de kuur gedaan he, zelf heb nu al aardig wat vocht verloren 3 tot 4kg en vind vind het er al beter uitzien, ik weet nog niet hoeveel vet ik heb verloren maar ik ben in de toekomst ook van plan om gewoon te gaan cleanbulken en het niet meer te laten oplopen tot 16% maar max 12%.

@Henk, dus dan zou ik nu 6 tot 8 weken winny moeten nemen en daarna direct door met me kuur 750 test en 400 tren wordt het dan niet wat te lang?

Nee ik ben net off na 9maanden on.

Maar dat is een keuze die ieder voor zich zelf moet maken.

Ik zeg doen. ;)

Vincent, in mijn geval startte ik de cut een maand na PCT.

Al zou ik volgende week beginnen,
1-8 test e 250mg p.w.
1-10 masteron 400mg p.w.
9-18 test e 750mg p.w. of 500mg per week??
9-16 tren e 400mg p.w.
nakuur 20-24 arofixen 1 tab p.d

Zoals je dan ziet begin ik eerst met een cut en wil daarna alleen vvm gainen

Hoe denken jullie hierover?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 22:40 ----------

oja en nog van week 9-14 winny 50mg p.d

overigens ben ik nog vergeten te melden dat mijn vorige kuur bestond uit 200mg tren e, 1-10, en 500test e 1-12 pct nolva voor 4 weken. heb totaal 16kg mee gewonnne
sinds ik begonnen ben met cardio etc heb ik er nu 4kg verloren maar wat vooral vocht is, stond er nog bloated bij hehe

tren tijdens het cutten werkt ook super hoor...zeker icm mast...
test tren mast is gouden combi imo!!!

je kan lekker cutten op 250test e en 60mg anavar hoor

Niemand hierover iemand kritiek of andere suggesties

Al zou ik volgende week beginnen,
1-8 test e 250mg p.w.
1-10 masteron 400mg p.w.
9-18 test e 750mg p.w. of 500mg per week??
9-16 tren e 400mg p.w.
nakuur 20-24 arofixen 1 tab p.d

Zoals je dan ziet begin ik eerst met een cut en wil daarna alleen vvm gainen

Hoe denken jullie hierover?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 22:40 ----------

oja en nog van week 9-14 winny 50mg p.d

ik zou het zo doen.

1-15 test-e 500mg
1-10 Tren-e 400mg
1-15 mast-e 400mg
1-17 hcg 2x250iu
18-21 arofixe 1 tab