XXL Nutrition

Cutten met T3, clen en as?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik ga December/Januari beginnen met cutten en wil hiervoor T3, clen en een as naar keuze voor gebruiken. (ik denk winstrol of eq). Nu weet ik dat T3 niet 1 van de veiligste middelen is om te gebruiken en ik vraag me af of dit wel kan in combinatie met een as.

Zijn hier mensen met ervaring met deze combinatie?

Doel van de as is puur als eiwitsparend element.

als je gaat kuren met t3 zal ik juist as er bij zetten,t3 kost je juist massa!
t3 moet je wel goed op en af bouwen en max 6 weken,bv:
4 dagen 0,25mcg 4dagen 0,50mcg 4dagen 0,75mcg dan circa 2weken 1,00mcg dan op de zelfde manier afbouwen.

winstrol of eq is ok,tren zou ook niet verkeerd zijn :D

clen 2 weken op dan 2 weken ephedrine dan weer 2 weken clen.

dit zou je eigenlijk pas moeten gaan nemen voor die laatste paar procenten voor je westrijd of wat voor doel je ook heb(niet iederen draait westrijden toch!) of moet je wel het podium op?

• Topic Starter Topic Starter
Thnxs bro, reden dat ik er as bij wil nemen is ook vanwege het catabole effect van de t3, ik wist alleen niet of dit verstandig is ivm bijwerkingen etc aangezien t3 geen onschuldig middel is.

Nee ik draai geen wedstrijden maar mn Bf is erg gestegen door het kuren, dit moet toch zeker een eind omlaag. (25%!!) Ik kom van 12-14%.

je bent nu 25% en je wilt naar 12%,begrijp ik het zo goed?

zo ja dan zal ik persoonlijk niet voor de t3 en clen en winstrol gaan!

omdat je zo hoog in je bf zit en dit er in korte tijd is aangekomen zal het er ook snel weer af gaan,je zou wat boldone kunen zetten om je massa vast te houden verder goed dieet cardio met intervals moeten zekker de klus klaren.

t3 lijkt me veel te veel risico.

Nou, eerst gewoon cutten met ev. wat winstrol ofzo toegevoegd tegen spierverlies tot zo'n 15%-12% en dan met clen lekker droog gaan. Lijkt me beter?

Idd ik sluit mij bij barman aan, t3 is teveel risico.
Waarom wil je al shit eigenlijk gebruiken, heb je wel eens geprobeerd gewoon te cutten, eventueel met een paar stackers ofzo?

nico zei:
je bent nu 25% en je wilt naar 12%,begrijp ik het zo goed?

zo ja dan zal ik persoonlijk niet voor de t3 en clen en winstrol gaan!

omdat je zo hoog in je bf zit en dit er in korte tijd is aangekomen zal het er ook snel weer af gaan,je zou wat boldone kunen zetten om je massa vast te houden verder goed dieet cardio met intervals moeten zekker de klus klaren.

Ik zit momenteel in een test/eq/winstrol kuur, bedoeling is om de gewonnen massa een tijdje vast te houden voor ik begin te cutten. Ik denk dat ik in November ook al begin te cutten mbv alleen clen/dieet en dan in December s ga evalueren hoe ik ervoor sta, en dan evt overgaan op t3 mochten de resultaten nog niet bevredigend genoeg zijn.

Wanneer ik op een bf zit van 14 - 15 % vindt ik t voorlopig al goed genoeg, ik wil niet superdroog worden, mn ambities zijn ook niet om BB wedstrijden te gaan doen maar langzaam maar zeker richting powerlifiting

geloof me die t3 zal voor jou weinig doen het is een goedje voor als je tot het gaatje(graatje) wil gaan wat in jou geval niet van toepassing is.
het is het risico en het geld niet waard,houd het echt dan alleen bij clen/stackers/ephedrine als het je daar niet me lukt om naar 12/14% te komen,is er iets goed mis met je doorzetings vermogen!

suc6

als je zoveel vet aangekomen bent hoevel kg heb je totaal nu te pakken dan ???

nico zei:
als je zoveel vet aangekomen bent hoevel kg heb je totaal nu te pakken dan ???

2 jr geleden woog ik 70-72 kg met 12% vet. Nu weeg ik 95 kg met volgens de weegschaal inmiddels 25%. In totaal heb ik zon 4 jr trainingservaring, dit is mn 2e kuur.

Ik ga dr vanuit dat ik in totaal tot dusverre zon 10 kg aan spieren ben bijgekomen, dat komt aardig overheen met mn calculatie. Uit deze kuur verwacht ik nog wel n kilo of 2-3 erbij te kunnen pakken. Dan stevig cutten....

Ik denk dat het niet zo lastig voor me wordt om mn BF omlaag te krijgen omdat het eten me de laatste tijd geregeld de neus uitkomt, en dan MOET ik juist weinig kh's nemen.

Leviathan zei:
2 jr geleden woog ik 70-72 kg met 12% vet. Nu weeg ik 95 kg met volgens de weegschaal inmiddels 25%. In totaal heb ik zon 4 jr trainingservaring, dit is mn 2e kuur.

Ik ga dr vanuit dat ik in totaal tot dusverre zon 10 kg aan spieren ben bijgekomen, dat komt aardig overheen met mn calculatie. Uit deze kuur verwacht ik nog wel n kilo of 2-3 erbij te kunnen pakken. Dan stevig cutten....

Ik denk dat het niet zo lastig voor me wordt om mn BF omlaag te krijgen omdat het eten me de laatste tijd geregeld de neus uitkomt, en dan MOET ik juist weinig kh's nemen.

lees net in een thread van big cat dat je ook bevoorbeeld eerst 3 week efedrine of een stacker bevoorbeeld kan nemen en dan 3 week clen. ik ga dat maar eens proberen. 6 weken van 11% naar 6 a 7 moet lukken hoop ik. als ik daar ben ga ik weer clean bulken zodat ik niet weer zo hoog kom.

Xtreme_BODY zei:
lees net in een thread van big cat dat je ook bevoorbeeld eerst 3 week efedrine of een stacker bevoorbeeld kan nemen en dan 3 week clen. ik ga dat maar eens proberen. 6 weken van 11% naar 6 a 7 moet lukken hoop ik. als ik daar ben ga ik weer clean bulken zodat ik niet weer zo hoog kom.

Jammer dat ephedrine nu verboden is....ff kijken of ik HCL kan krijgen.
maar idd beetje schoon bulken, dit is mij ook te gek geworden, veel massa erbij maar ook giga veel vet.

Leviathan zei:
Jammer dat ephedrine nu verboden is....ff kijken of ik HCL kan krijgen.
maar idd beetje schoon bulken, dit is mij ook te gek geworden, veel massa erbij maar ook giga veel vet.

daarom bulk ik nu ook niet meer. wat er nu aankomt is ook echte spiermassa. kan je vertellen dat jij een hoop massa gaat verliezen. helaas maar tis niet anders. Je leert net zoals ik van je fouten :)
volgende keer schoner dieet en dan zorgen dat je niet boven de 12 uitkomt.

wat betreft de kuur. vergeet de T3. is veels te sterk en vreet zoveel massa weg. DAt onderschatten de meeste mensen. Het dieet wat je met T3 moet volgen om geen massa te verliezen is bijna niet te doen c.q. vol te houden. Ik heb het gedaan en volgehouden maar ik doe het nooit geen 2e keer meer.

je zegt zelf al dat je momenteel op 25% zit? en je zit midden in een kuur? als je mijn persoonlijke mening wilt weten: Verlaag je carbs gewoon elke week en begin langzaam met cutten. niet drastisch maar gewoon langzaam. begin met 5-10gr van elke maaltijd af te halen. wacht een week of 2 en kijk wat er gebeurd en pas aan al naar gelang het resultaat.

hoever zit je in je kuur? als je nog in het begin zit zou ik trenbolone kopen en daar mee verder gaan en de EQ en winstrol eruit doen. test er wel in houden.

suc6

wat bedoelen jullie met schoon bulken ?! minder vet in je dieet ?!

wat betreft de kuur. vergeet de T3. is veels te sterk en vreet zoveel massa weg. DAt onderschatten de meeste mensen. Het dieet wat je met T3 moet volgen om geen massa te verliezen is bijna niet te doen c.q. vol te houden. Ik heb het gedaan en volgehouden maar ik doe het nooit geen 2e keer meer.

is dit het dieet waar je zelf bijna op een kip ging lijken :D

JimmyH zei:
wat bedoelen jullie met schoon bulken ?! minder vet in je dieet ?!

neen..ipv 6000kcal naar binnen te trappen en groeien maar,500kcal boven je normale gebruik gaan zitten en dan kijken hoe je reageert je kan op deze manier goed schuiven met je eiwiten kh en vetten.

nico zei:

is dit het dieet waar je zelf bijna op een kip ging lijken :D

lol. nee tijdens de T3 moest ik 500-600gr eiwitten per dag eten. Dus dat waren o.a. een hoop shakes die mn neus uitkwamen.
aan het einde at ik zowat alleen maar eiwitten. vooral dus kip en tonijn.

patrick zei:
hoever zit je in je kuur? als je nog in het begin zit zou ik trenbolone kopen en daar mee verder gaan en de EQ en winstrol eruit doen. test er wel in houden.

Ik zit al bijna op het eind. Ik ga aankomende Zaterdag week 8 in, week 12 begin ik met de nakuur. Ik zit op zon 600-650 gr kh/dag. Maar ik ga dat idd wat terugbrengen, en evt wat hoger in de eiwitten.

Cutten ga ik denk ik mbv tren of eq doen.

Thnxs voor de adviezen mensen.... :thumbs:

Terug
Naar boven