MuscleMeat

Cutten na 10 weken

gixxer22

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vandaag even 2 foto's naast elkaar gezet hoe ik er nu bij sta en 10 weken geleden. Ben begonnen op 90 kilo en nu rond de 81, ben vroeger altijd boven de 100 geweest.
wat schatten jullie wat mijn bf is 10 weken terug en nu ?

ik wil nu nog een paar weekjes cutten om mijn buik proberen weg te krijgen en daarna clean bulken.
Goed idee ?

Laatst bewerkt:
Vandaag even 2 foto's naast elkaar gezet hoe ik er nu bij sta en 10 weken geleden. Ben begonnen op 90 kilo en nu rond de 81, ben vroeger altijd boven de 100 geweest.
wat schatten jullie wat mijn bf is 10 weken terug en nu ?

ik wil nu nog een paar weekjes cutten om mijn buik proberen weg te krijgen en daarna clean bulken.
Goed idee ?

ja, gaat goed zo te zien

Je vetpercentage is zeker 20%, als het niet meer is. Inderdaad nog een paar weken doorgaan met cutten en erna bulken.

Laat je vet% anders eens meten in de sportschool (alleen met zo;n tangetje). Ik zou trouwens nog 10 weken uitrekken om te cutten. Je bent goed op weg, maar naar mijn idee heb je nog wel even te gaan.

veel succes nog !!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook inderdaad nog even verder met cutten, vetpercentage laat ik volgende week meten als ik weer thuis ben. vaar op een schip daarom vroeg ik het zo even.
tot hoeveel procent is het beste om te cutten ? om daarna te gaan clean bulken ?

Ik ga ook inderdaad nog even verder met cutten, vetpercentage laat ik volgende week meten als ik weer thuis ben. vaar op een schip daarom vroeg ik het zo even.
tot hoeveel procent is het beste om te cutten ? om daarna te gaan clean bulken ?

Tja ligt eraan he, is ook een beetje wanneer jij zelf tevreden bent. Ik vind tussen de 10 en 14% wel een goed vetpercentage om te gaan bulken, maar als jij op 16% staat en dan tevreden bent kun je natuurlijk ook al gaan bulken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt! zou kijken hoe het loopt de komende weken met wat ik kan bereiken.

Goed bezig man! Lekker doorgaan zo en geduld hebben :)

Als je tevreden bent lekker gaan cleanbulken, succes!

Terug
Naar boven