AndroidHealthClinic

cutten of toch massa..?

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
heey bro's
ik zit nu aan een kuurtje met test-bold-winstrol en dboll
week 1-3 40mg dboll
week 1-10 500mg test ew
week 1-10 750mg boldenone ew
week 10-13 winstrol 50mg eod
zit nu in de 6 week en ben nu 8kilo zwaarder de groei is er eigenlijks wel uit em wil niet een hoger vet % hebben,en wil voor de zomer cutten. als ik het na de kuur zou doen moet ik ong zowiezo 2maand wachten ivbm met massaverlies en dan zij we zomaar zomer dus dan is het eigenlijks te laat
. maar zou ik nu niet kunnen gaan cutten ik denk dat je in de kuur niet veel massa verliest en dat je dan lekker droog uit de kuur komt of heb ik het helemaal verkeerd ....? :p

ik denk dat die winstrol je ook al aardig hard maakt.

Als je straks aan de winstrol zit zal bf wel zakken let maar op;)

• Topic Starter Topic Starter
maar wou wel graag naar de 10 % cutten :P en zit nu op 19% het is in de kuur maar 0.3%gestegen dus dat valt mee ben nu 98 kilo dus drm wil ik graag nu al cutten anders haal ik die 10% nooit

hou oud ben je als ik vragen mag?

Cutten doe je meestal pas als je al flinke massa hebt...

Testo zei:
Cutten doe je meestal pas als je al flinke massa hebt...

Hier zit zeker wat in.Ik ga van de zomer ook niet erg laag in me bf.Hierdoor behoud ik me zuurverdiende spiermassa zoveel mogelijk.Ik vind maar dat is misschien persoonlijk dat je pas echt kan cutten als je dik over de 100kg weegt met een acceptabel bf van 10 - 15 %.Dan kan je het permiteren om onder de 10% te gaan zitten en zie je er nog steeds droog en groot uit na de cut.Maar je weegt nu 98kg bij 19 %.Als je naar 10% wil gaat er dus ongeveer 10kg (9.8kg) vet vannaf.Dan sta je dus op 88kg.En nu ga ik uit van een ideaal zonder massaverlies.Als ik jou was zou ik me kuur lekker afmaken en dan nog eerst kijken wat je overhoud van deze kuur.

Terug
Naar boven