fitnessboy18
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
heey bro's
ik zit nu aan een kuurtje met test-bold-winstrol en dboll
week 1-3 40mg dboll
week 1-10 500mg test ew
week 1-10 750mg boldenone ew
week 10-13 winstrol 50mg eod
zit nu in de 6 week en ben nu 8kilo zwaarder de groei is er eigenlijks wel uit em wil niet een hoger vet % hebben,en wil voor de zomer cutten. als ik het na de kuur zou doen moet ik ong zowiezo 2maand wachten ivbm met massaverlies en dan zij we zomaar zomer dus dan is het eigenlijks te laat
. maar zou ik nu niet kunnen gaan cutten ik denk dat je in de kuur niet veel massa verliest en dat je dan lekker droog uit de kuur komt of heb ik het helemaal verkeerd ....?
ik zit nu aan een kuurtje met test-bold-winstrol en dboll
week 1-3 40mg dboll
week 1-10 500mg test ew
week 1-10 750mg boldenone ew
week 10-13 winstrol 50mg eod
zit nu in de 6 week en ben nu 8kilo zwaarder de groei is er eigenlijks wel uit em wil niet een hoger vet % hebben,en wil voor de zomer cutten. als ik het na de kuur zou doen moet ik ong zowiezo 2maand wachten ivbm met massaverlies en dan zij we zomaar zomer dus dan is het eigenlijks te laat
. maar zou ik nu niet kunnen gaan cutten ik denk dat je in de kuur niet veel massa verliest en dat je dan lekker droog uit de kuur komt of heb ik het helemaal verkeerd ....?

en zit nu op 19% het is in de kuur maar 0.3%gestegen dus dat valt mee ben nu 98 kilo dus drm wil ik graag nu al cutten anders haal ik die 10% nooit