XXL Nutrition

Cutten voor de zomer.

Bbboy

Dutch Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m72
Massa
80kg
Hee,

Ik ben 18 jaar, 173cm en 83kg. Te zwaar dus.
Ik fitness en wil nu doelgericht en actief gaan fitnessen, dus heel serieus. Ik dacht zelf aan dit voedselschema.
Iemand die ik ken had me benaderd om clen en ephedrine erbij te gebruiken. Als fatburners.

Ik wil rond de 70 a 75 wegen. Daarna wil ik gaan bulken.

Ik wil namelijk over 4 maanden toch wel 'dun' zijn.

07:30
melk 250m E:8,50 K:12,30 V:3,80 Kcal:117,40
Met 40 gram whey
één appel 70kcal

10;15 MOET NOG IETS VERZINNEN

12;30 3 Boterhammen met kipfilet
kcal 248 + kcal 71
1x banaan (ongv 200gr) E:2,40 K:37,60 V:0,40 Kcal:163,60

15:00 MOET NOG IETS VERZINNEN

19:00 Avond eten, deze kan ik niet bepalen aangezien ik moet eten wat de pot schaft. (wel lettend op mijn schema, dus geen sauzen etc.)

22:00 kwark (250ml) Kcal: 160

Weet iemand waar je de rest kan kijken dus eiwitten, koolydraten en vetten?
Via http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html# alleen de kcal gevonden.

Ik weet nog niet wat ik doe in de pauze's op school, ik dacht zelf aan nog boterhammen kipfilet en halve komkommer?

Over de hele dag drink ik 2 liter water.

Hiernaast fitness ik 2 x per week en voetbal ik ook 2 x per week en 1 x wedstirjd (dus in totaal 3)

Groet

Laatst bewerkt:
persoonlijk zou ik fruit alleen na training nemen..niet overdag.
Verder lijkt het me vrij weinig...je behoefte heb je wel berekend?

Zoek eens het standaard excel schema op van dbb.. Staat een lijst met allerlei producten met daarbij de EKV.
of tik in op google: ("product" voedingswaarde). Kun je zo alles vinden

als je het goed wilt doen, dan zou je in de ochtend op lege maag cardio moeten doen... of na je fitness met een eiwitshake ertussen..

En wat is je vetpercentage? 83 kg met 10% is niet zwaar 83kg met 20% wel

succes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
persoonlijk zou ik fruit alleen na training nemen..niet overdag.
Verder lijkt het me vrij weinig...je behoefte heb je wel berekend?

Zoek eens het standaard excel schema op van dbb.. Staat een lijst met allerlei producten met daarbij de EKV.
of tik in op google: ("product" voedingswaarde). Kun je zo alles vinden

als je het goed wilt doen, dan zou je in de ochtend op lege maag cardio moeten doen... of na je fitness met een eiwitshake ertussen..

En wat is je vetpercentage? 83 kg met 10% is niet zwaar 83kg met 20% wel

succes
Ja ik denk rond de 30% als dat kan? Ik zal wel keer foto maken.

Heb je linkje naar t excel bestand?

's ochtends kan ik geen cardio doen omdat ik naar school moet. Alleen s middags of s avonds.

Sochtends cardio kan makkelijk. Ik moet zelf ook om 8 uur weg om om 8u30 te beginnen, gewoon om 6u30 opstaan, meteen gaan hardlopen (20-30 minuten), daarna meteen ontbijten en uitzweten, douchen, omkleden een naar school, rustig op de fiets, kan je nog een cooling down doen.

Werkt pefect :D

@ OMF, misschien dat ik dan bijv als middag eten brood doe en als tussendoortje rijstwafels met kipfilet of kalkoenfilet?

@ BBosman, ja maar ik heb geen zin om om 6:30 op te staan :O Dan liever s avonds.

zorg dan ervoor dat je minimaal 2 uur van te voren niks eet... anders heeft het geen zin cardio te gaan doen (vet verbranden)

Sochtends cardio kan makkelijk. Ik moet zelf ook om 8 uur weg om om 8u30 te beginnen, gewoon om 6u30 opstaan, meteen gaan hardlopen (20-30 minuten), daarna meteen ontbijten en uitzweten, douchen, omkleden een naar school, rustig op de fiets, kan je nog een cooling down doen.

Werkt pefect :D

Het maakt voor het verbranden van calorieën niet uit of je voor of na je cardio eet. Het is niet zo dat je meer energie verbruikt als je nog niet ontbeten hebt.
Je verbrand op een lege maag wel meer vet, maar tijdens dat ontbijt eet je dat er gelijk weer aan. Dus IMO kun je beter eerst een beetje eten, dan is gelijk je bloedsuikerspiegel wat hoger, en voorkom je dat je spieren verbrandt tijdens je cardio. Ook presteer je volgens mij beter als je wat gegeten hebt.
Voor mij werkt het 't best om aan het eind van de middag cardio te doen. Dan heb ik al het grootste deel van m'n voedingsstoffen binnen, en heb ik veel energie.

Oke thanks, en heeft iemand linkje voor me van z'n excel bestand?

Kickje

Het lijkt alsof de eiwitten wel omhoog kunnen. De precieze verdeling weet ik niet, maar je kunt om 1500 een bak kwark eten bijvoorbeeld, caseineshake anders.

En clen en ephedrine? Persoonlijk heb ik het hier niet zo op. Gewoon wat meer koffie en thee drinken (zonder melk en suiker enzo natuurlijk), dat geeft ook al een boost.

90% van je resultaat komt van voeding en training, onthoud dat in ieder geval!

En toen stopte ik met lezen.. En al zeker nadat ik je naam zag..

Okeee??

@ Muze, Clen zou ik nog wel proberen als het het resultaat wel veel verbeterd en versnelt. Ephidrine niet...

@ Enc, liefst dan s avonds een bakje kwark?
250gr of 500gr?

I'm trying to make a point :)

Okeee??

@ Muze, Clen zou ik nog wel proberen als het het resultaat wel veel verbeterd en versnelt. Ephidrine niet...

@ Enc, liefst dan s avonds een bakje kwark?
250gr of 500gr?

Lol idd 83kg is een prima gewicht. Met een 10% vetpercentage zou ik graag 83kg wegen. :rolleyes:

Maar kerel, maak even een schema en baseer daarop hoeveel kwark je neemt. Een goed voedingsschema is vele malen belangrijker dan of je clen neemt of niet. Die shit zou je laatste redmiddel moeten zijn.

Haha ja oke, was dat maar zo!

Voedingsschema (en foto mischien ook) komt morgen

Terug
Naar boven