AndroidHealthClinic

advies advies cutte

• Topic Starter Topic Starter
Kijk, nu heb je vast genoeg tips en op/aanmerkingen :)

haha zeker thanks all !

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

nog een kleine vraag,
bijv. een banaan na het sporten als je aan het cutten bent wat heeft het voor een invloed op je vetverbranding.
aangezien je weer koolhydraten en fruitsuikers naar binnen werk? en ik een uur of 2 uur later naar me nest ga haha.

haha zeker thanks all !

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

nog een kleine vraag,
bijv. een banaan na het sporten als je aan het cutten bent wat heeft het voor een invloed op je vetverbranding.
aangezien je weer koolhydraten en fruitsuikers naar binnen werk? en ik een uur of 2 uur later naar me nest ga haha.

Denk niet dat dit veel effect heeft.
Ik pak een whey shake en 1 banaan na mijn training.
En daarna zelfs nog brood met kalkoenfilet en 2 gekookte eieren en ik ben ook van 14,6% naar 11,03% gezakt dusja

Bananen zeker in de cut (als je wat slomer herstelt) nemen! waarom?

1.) Bannanas are an excellent recovery/energy food- they contain certain minerals that restore and enhance muscle function. 2.) The natural sugars in ripe banannas are perfect for restoring optimal glycogen levels in the muscles, thereby restoring an anabolic state within the body (exercise initiates a catabolic response (muscle break- down) ) Also, the sugars will digest and cause a quick insulin response, providing the perfect "shuttle" for quickly assimilated proteins. Quick delivery is so vital because the body's ability to absorb glycogen and protein is elevated only for a short time post-workout.

So yes, banannas if taken within an hour following your workout will help you recover faster. Don't forget the protein! (A fast-digesting whey is ideal)

Edit: verkeerd gelezen

Terug
Naar boven