Fitness Seller

Cutten zonder af te vallen

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Zou dit kunnen in een lichte kut van 6 a 8 weken? Met harde training en +/- 150/200 cal. onder onderhoud
Wil eigenlijk niet afvallen, maar wel strakker worden

Wat jij bedoelt heet recompen. Zoek maar op.

Ja maar recomp eet je op trainingsdagen wel boven onderhoud toch.

Als je onder onderhoud eet dan val ik gewoon af, wel trager natuurlijk, dan kan je denk ik beter op onderhoud eten.

• Topic Starter Topic Starter
Of op trainingsdagen op onderhoud en op rustdagen er wat onder? Wil niet meer dan 1,5kg afvallen eigelijk.

Hoe kan je nou vet verliezen zonder aftevallen. Dan zou je voor elke 1kg vet je verliest 1kg spier aankomen. Dat kan missch als je een absolute beginner bent. Met een recomp ga je zowiezo ook afvallen alleen minder en kom je ook spier aan

Hoe kan je nou vet verliezen zonder aftevallen. Dan zou je voor elke 1kg vet je verliest 1kg spier aankomen. Dat kan missch als je een absolute beginner bent. Met een recomp ga je zowiezo ook afvallen alleen minder en kom je ook spier aan

En aan wat voor tijdsbestek moet ik dan denken? En wat wordt er aangeraden qua cal. Op trainings en rustdagen? Hoeveel fal. Erboven op trainingsdagen en hoeveel onder onderhoud op rustdagen?

dat micromanagen van op rust/trainingsdagen miniem verschillende hoeveelheden kcals eten gaat voor je body comp weinig uitmaken

spiergroei/afbraak en vetverbranding/opslag zijn constant lopende processen en als je training een beetje fatsoenlijk is dan ben je vrijwel altijd wel van iets aan het herstellen

Lees alleen net dat het voor gevorderde wordt aangeraden. Ik ben pas 74kg dus mag mezelf nog geen gevorderde noemen

Kan ik dan niet beter rustig cutten?

Oke Dan zal ik zo het spierverlies wel compenseren:)

Terug
Naar boven