MuscleMeat

Cutten zonder gewichtsverlies ??

d3nnisss

Cool Novice
Waardering
0
Hey Jongens..

Ik ben nu sinds een maand of 2 bezig met een cutschema en het gaat wel lekker.. Ben van 81 kg naar 75 kg gegaan en aanzienlijk droger geworden!
De laatste 2 weken blijft mijn gewicht echter steken rond de 75 kg maar ik zie wel dat ik nog steeds droger aan t worden ben! Is dit normaal ? Weten jullie misschien hoe dit komt?

Alvast bedankt!

Ciao !

misschien ietsie pietsie spierwinst (wat me sterk lijkt als je naturel bent) ? hou je misschien wat meer vocht vast (meer zout)?

ben zelf geen voorstander van wegen, maar laat je vet percentage is meten.

je kan ook droger lijken met bepaald lichtval. Bij ons heb je in de sportschool nog met 15% blokjes, terwijl je er thuis bij wijze van spreken eruit ziet als een spekkig zwijn.

• Topic Starter Topic Starter
Spierwinst lijkt me niet! Ik zit 500 kcal onder mijn basisbehoefte dus zal weinig massa opbouwen! En zout probeer ik zoveel mogelijk te vermijden!

Vetpercentage weet ik niet.. schat zelf zo'n 9 a 10 %

Het is niet echt een probleem omdat ik zichtbaar droger wordt maar het viel me op dat me gewicht blijft steken terwijl ik in de spiegel wel droger wordt!

en laat de spiegel zen werk maar doen
xou ook blij zijn als ik droger werd zonder gewichtsverlies.. :D

lizart zei:
misschien ietsie pietsie spierwinst (wat me sterk lijkt als je naturel bent) ? hou je misschien wat meer vocht vast (meer zout)?
Als je pas traint en een juist train en eetschema hebt kan je best vet massa verliezen en tegelijkertijd spiermassa aankomen.

@ Topic starter:
meet je vet %, weeg jezelf smorgens na het eerste toilet bezoek. En doe dit de week erop weer. Op exact dezelfde tijden !

Zo kan je zien of je vet verliest.. alleen naar de weegschaal kijken niet...als je het zeker wilt weten iig.

d3nnisss zei:
Weten jullie misschien hoe dit komt?

Doe je iets wat naast je dieet nog vet zou kunnen verbranden. Als je misschien nog cardio doet of veel fietst en loopt zou ik me kunnen voorstellen dat je vet verliest door de cardio sport en spieren aankomt door de gewichts training.

Terug
Naar boven